Jump to content

Fan va man hatar männsikan ibland...

JMC
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 250
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja men egentligen så är det ju inte så konstigt.. Dom kanske inte äter gris eller kor där. Dom tycker nog att vi är konstiga som umgås med hundar istället för att äta dom.. I indien tex är korna och oxarna heliga.. Tänk på att det bor nästan 2miljarder människor i Kina. Vem är mest konstig? Vi eller dom? ... Jag älskar hundar och kan verkligen inte fatta att det finns människor som äter dom, fast det är normalt i Kina.. skitkonstigt ju..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Filmen, OBS! KÄNNSLIGA VARNAS!!!!!!!!!!!!

IDIOTEN!

Och nej, jag tittade inte på hela.

Ough, kollade tills jag såg att hon satte foten mot huvudet och ögonen förstorades, då klickade jag ner fort som fan.

Jag klarade inte av att kolla med ljud heller, fy fan alltså.

Man borde göra likadant mot henne så hon får känn ahur det känns.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ough, kollade tills jag såg att hon satte foten mot huvudet och ögonen förstorades, då klickade jag ner fort som fan.

Jag klarade inte av att kolla med ljud heller, fy fan alltså.

Man borde göra likadant mot henne så hon får känn ahur det känns.

Precis samma ögonblick som jag tryckte ner den allså.

Hade inte ljudet på heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stackars människor som dör i Afrika pga dom inte får mat, utan får hungra ihjäl tills hjärtat inte orkar något mer.

Det är ju åtminstonde ingen som plågar ihjäl dem.

Eller om man säger så här.

Människor är likgiltiga för mig, men att ha ihjäl en försvarslös varelse gör mig arg.

Vi gör ju trots allt något åt för att stoppa svälten i Afrika, skänker pengar och ordnar galor och allt vad vi gör, vad gjorde folket för den lilla kissemissen när hon trampade ihjäl den ?

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Filmen, OBS! KÄNNSLIGA VARNAS!!!!!!!!!!!!

IDIOTEN!

Och nej, jag tittade inte på hela.

Vet inte av det var fel av mig ett posta denna film, men jag varnade ju iaf.

Det där var verkligen sjukt. Läs inte den vita texten om du är känslig. Ena klacken i munnen på katten, ena i dess öga. Då stängde jag av.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju åtminstonde ingen som plågar ihjäl dem.

Eller om man säger så här.

Människor är likgiltiga för mig, men att ha ihjäl en försvarslös varelse gör mig arg.

Vi gör ju trots allt något åt för att stoppa svälten i Afrika, skänker pengar och ordnar galor och allt vad vi gör, vad gjorde folket för den lilla kissemissen när hon trampade ihjäl den ?

Nejnej, maten..?

Haha, du säger fan emot dig själv. Försvarslös? Vad ska en liten bäbis på 1 år göra för att få mat? Bita på sten?

Haha, ja. Det gör vi. Vad folket gör för den enda LILLA kissemissen? Jadu, dom länkar ut den på internet, där alla ska säga "Awww. :P".

Dör ju fan så många fler djur endå överallt, varför bryr sig ingen om dom? Nej, för katter är sååås söta.. Jojo..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor