Siana Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Förutom de tusentals idioter som skickade vidare miljontals kedjebrev. Kan riktigt se medelålders kvinnor som sitter och förfärat ser bilderna. Tyckte själv den var rätt kul, de använde skodon för att få in katterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 I Kina äter dom ju annars hundar oxå... precis som vi här äter grisar,kor mm äter dom hundar.. Hund är ovanligt att man äter i Kina. Det är lite extravagant - som kanske att äta svärdfisk eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 I Kina äter dom ju annars hundar oxå... precis som vi här äter grisar,kor mm äter dom hundar.. Ja, självklart. Och skottarna äter "Haggis" varje dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) Allvarligt dom gör det!! kolla in dessa sidor: Food Dogs Xi Chang Market Redigerad 5 mars, 2006 av tojo909 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Vart är världen på väg! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Allvarligt dom gör det!! kolla in dessa sidor: Food Dogs Xi Chang Market Jävla sviner.....fy fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Ni får tänka på att det är skillnad i kultur, det som anses tabu här kan vara mer normalt nån annanstans.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Tänk om Jack Thompson la ned tid på sånt här I stället för att lägga ner månader på ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Ja men egentligen så är det ju inte så konstigt.. Dom kanske inte äter gris eller kor där. Dom tycker nog att vi är konstiga som umgås med hundar istället för att äta dom.. I indien tex är korna och oxarna heliga.. Tänk på att det bor nästan 2miljarder människor i Kina. Vem är mest konstig? Vi eller dom? ... Jag älskar hundar och kan verkligen inte fatta att det finns människor som äter dom, fast det är normalt i Kina.. skitkonstigt ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Orkar inte disskutera min åsikt om detta, men kolla i "Katt-i-burk" topicen om ni orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Konstigt att ingen har klagat på att det är "Aftonbladet som jämt ljuger" R.I.P Katten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Filmen, OBS! KÄNNSLIGA VARNAS!!!!!!!!!!!! IDIOTEN! Och nej, jag tittade inte på hela. Vet inte av det var fel av mig ett posta denna film, men jag varnade ju iaf. Redigerad 6 mars, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Filmen, OBS! KÄNNSLIGA VARNAS!!!!!!!!!!!! IDIOTEN! Och nej, jag tittade inte på hela. Ough, kollade tills jag såg att hon satte foten mot huvudet och ögonen förstorades, då klickade jag ner fort som fan. Jag klarade inte av att kolla med ljud heller, fy fan alltså. Man borde göra likadant mot henne så hon får känn ahur det känns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Ough, kollade tills jag såg att hon satte foten mot huvudet och ögonen förstorades, då klickade jag ner fort som fan. Jag klarade inte av att kolla med ljud heller, fy fan alltså. Man borde göra likadant mot henne så hon får känn ahur det känns. Precis samma ögonblick som jag tryckte ner den allså. Hade inte ljudet på heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Precis samma ögonblick som jag tryckte ner den allså. Hade inte ljudet på heller. Ok, mår illa gör jag nu också. Stackars katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Ok, mår illa gör jag nu också. Stackars katt Stackars människor som dör i Afrika pga dom inte får mat, utan får hungra ihjäl tills hjärtat inte orkar något mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Stackars människor som dör i Afrika pga dom inte får mat, utan får hungra ihjäl tills hjärtat inte orkar något mer. Det är ju åtminstonde ingen som plågar ihjäl dem. Eller om man säger så här. Människor är likgiltiga för mig, men att ha ihjäl en försvarslös varelse gör mig arg. Vi gör ju trots allt något åt för att stoppa svälten i Afrika, skänker pengar och ordnar galor och allt vad vi gör, vad gjorde folket för den lilla kissemissen när hon trampade ihjäl den ? Redigerad 6 mars, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Filmen, OBS! KÄNNSLIGA VARNAS!!!!!!!!!!!! IDIOTEN! Och nej, jag tittade inte på hela. Vet inte av det var fel av mig ett posta denna film, men jag varnade ju iaf. Skulle vela göra det på henne.... Stängde av precis innan hon skulle sätta foten på katten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Filmen, OBS! KÄNNSLIGA VARNAS!!!!!!!!!!!! IDIOTEN! Och nej, jag tittade inte på hela. Vet inte av det var fel av mig ett posta denna film, men jag varnade ju iaf. Det där var verkligen sjukt. Läs inte den vita texten om du är känslig. Ena klacken i munnen på katten, ena i dess öga. Då stängde jag av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Det är ju åtminstonde ingen som plågar ihjäl dem. Eller om man säger så här. Människor är likgiltiga för mig, men att ha ihjäl en försvarslös varelse gör mig arg. Vi gör ju trots allt något åt för att stoppa svälten i Afrika, skänker pengar och ordnar galor och allt vad vi gör, vad gjorde folket för den lilla kissemissen när hon trampade ihjäl den ? Nejnej, maten..? Haha, du säger fan emot dig själv. Försvarslös? Vad ska en liten bäbis på 1 år göra för att få mat? Bita på sten? Haha, ja. Det gör vi. Vad folket gör för den enda LILLA kissemissen? Jadu, dom länkar ut den på internet, där alla ska säga "Awww. ". Dör ju fan så många fler djur endå överallt, varför bryr sig ingen om dom? Nej, för katter är sååås söta.. Jojo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts