Jump to content

Fan va man hatar männsikan ibland...

JMC
 Share

Recommended Posts

Pff, djur är en lägre livsform än människor.

Ändå bryr sig ingen om att man dödar andra djur för mat.

Och i Tyskland t.ex. slaktade dom en hel hönsfarm för att dom kunde få fågelinfluensa. Ingen fågel hade det, men dom KUNDE. Det tycker jag är minst lika sjukt som att trampa ihjäl en katt.

Ok, en katt är klassat som husdjur, men folk har spindar som husdjur. Och alla dödar spindlar.

Bah, ingen kommer förstå det ändå.

Det går bra att se människor bli misshandlade och mördade på TV varje dag men en katt, oh nej.

Du har en poäng.

Men det var ingen som filmade avlivningen av fåglar och sålde, eller hur? Sedan tror jag inte heller det var vackra asiatiska damer som stampade på fågeldjuren med stilettklackar.

Men, som sagt, du har en poäng. Den nyblivne 19åringen har tänkt till. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 250
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du har en poäng.

Men det var ingen som filmade avlivningen av fåglar och sålde, eller hur? Sedan tror jag inte heller det var vackra asiatiska damer som stampade på fågeldjuren med stilettklackar.

Men, som sagt, du har en poäng. Den nyblivne 19åringen har tänkt till. ^_^

Det var på nyheterna så filmat var det.

Och masstrampning av höns utfört av sexiga asiatiska kvinnor i rough-sets skulle ju aldrig sitta fel, ey? -_-

Okej, kanske själva trampningen då men.. fuck it..

Och poängen har jag haft länge, eftersom jag varit en exet/opium forumist minst lika länge som på gtasajten.

Folk tycker jag har vrickad syn på saker, men sen kan dom själva kolla på det om det går på nyheterna, men om det inte är på nyheterna är det absurt. ^_^ Lixom, hallå? Same shit, different cameramen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var på nyheterna så filmat var det.

Och masstrampning av höns utfört av sexiga asiatiska kvinnor i rough-sets skulle ju aldrig sitta fel, ey? -_-

Okej, kanske själva trampningen då men.. fuck it..

Och poängen har jag haft länge, eftersom jag varit en exet/opium forumist minst lika länge som på gtasajten.

Folk tycker jag har vrickad syn på saker, men sen kan dom själva kolla på det om det går på nyheterna, men om det inte är på nyheterna är det absurt. ^_^ Lixom, hallå? Same shit, different cameramen.

Well, agreed. Men det här är ändå sjukt vidrigt.

Btw, vad är ditt nick på Opium? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, agreed. Men det här är ändå sjukt vidrigt.

Btw, vad är ditt nick på Opium? -_-

Make a guess. I like it simple, lets keep it that way shall we.

@Fläns: Well, offcorse! Men Ogrish snackar inte svenska. Har utan större resultat försökt lära han svenska flera gånger. Han totalvägrar och ger mig bara en stor dos med 404. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ordet ''kines'' är ingen förolämpning. Tänk efter. Vad ska man kalla dom för annars?

Sne-ögda människor? Det är värre än kines eller asiater.

Qoutar dig, svarar till typ alla som har qoutat mig, ca 5 pers eller nåt.

Ni får det att låta som att hon gör det här för att hon är från Kina, att folk från Kina är sämre och mer primitiva människor, vilket är fel. Om det hade varit nån från Sverige som hade gjort detta, hade ni ju inte skrivit jävla svennehora?

Och vad man ska kalla dem, Roxxy? Varför ska du kalla henne någonting, var hon är ifrån har ju ingen betydelse?

Och Donkeey, vad skriver jag som får dig att tro att jag inte vet om att hon är kines?

Förövrigt håller jag med Zack i det han har sagt :)

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni får det att låta som att hon gör det här för att hon är från Kina, att folk från Kina är sämre och mer primitiva människor, vilket är fel. Om det hade varit nån från Sverige som hade gjort detta, hade ni ju inte skrivit jävla svennehora?

Och vad man ska kalla dem, Roxxy? Varför ska du kalla henne någonting, var hon är ifrån har ju ingen betydelse?

Och Donkeey, vad skriver jag som får dig att tro att jag inte vet om att hon är kines?

Håller med till 100%

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det hjälper kattstackaren så mycket när vi sitter här och tycker synd om den. Kommunist länder, vad ska man göra? Dom är dåliga på allt förutom att få tågen att gå i tid.

Kommunismen är nästan död!

Kuba är det sista kommunist landet, folk känner till..

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och jag håller med dig :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor