Bobbo Viking Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Alltså, man utnyttjar systemet menar du väl? Just precis. Och så går det ju att råna värdetransporter i Skara också, det är då alla tiders här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Varför kan inte nån populär politiker ropa upp detta?!, varför kan inte göran persson säga vad han tycker om detta så att hela sverige får veta detta och att alla i sverige börjar klaga. Eller varför inte george bush? hela amerika skulle säkert bomba kina!. Men nej!.... om några dagar så försvinner denna artikeln och allt är tillbaka som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Varför kan inte nån populär politiker ropa upp detta?!, varför kan inte göran persson säga vad han tycker om detta så att hela sverige får veta detta och att alla i sverige börjar klaga. Eller varför inte george bush? hela amerika skulle säkert bomba kina!. Men nej!.... om några dagar så försvinner denna artikeln och allt är tillbaka som vanligt. Nämen.. Så omtänksamt av dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Nämen.. Så omtänksamt av dig. ? Håller med Tux, man borde iaf göra något åt saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 ? Håller med Tux, man borde iaf göra något åt saken. Han menade nog att det var omtänksamt att bomba kina och sånt Det borde vara Böter för Djurplågeri osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 varför inte george bush? hela amerika skulle säkert bomba kina!. Tror du att de inte vill det på något vis? Det kliar som fan i jänkarnas fingrar, helst av allt just nu vill de spränga gooksen och långsamt elda Kim Jong Il över öppen eld så fettet rinner av, visserligen är han korean men de är ju inte på särskilt god fot med varandra heller. Det är bara en tidsfråga, säger jag dig. Kattmord no more! America, fuck yeah! Comin' again to save the motherfuckin' day, yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Jag gråter snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Somebody fetch my 12 gauge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Jag vill fan inte äns titta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Hmm javisst det finns ju många som jobbar mot djurplågeri och sånt. Men även om dom lyckas utplåna djurplågeri, fängsla dom som gör det så räcker inte det. Varenda dag föds ju en ny djurplågare så ja Djurplågeri runt om i världen kommer aldrig ta slut, det finns folk som tycker det är för jävligt roligt att massakera katter, hundar och andra sorts djur jag säger bara Blääää för djurplågare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 ...Och så finns inte filmen på Opium eller Exet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Filmen säljs väl bara i Kina? Och resten av asien? edit : är verkligen inte intresserad av att se den Redigerad 4 mars, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Jag pallar inte att se skiten. Har två katter själv, är sjukt känslig för såna grejer. Jag kan inte se ett djur bli mördat skoningslöst av en människa sådär. Håller mig borta från den filmen. Jag skulle bara börja tänka på mina egna katter och börja lipa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 ...Och så finns inte filmen på Opium eller Exet. Antar att du hör till gruppen som tänder på filmen? ( j/k ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Antar att du hör till gruppen som tänder på filmen? ( j/k ) Fniss. Trodde den diskusionen redan vad lagd åt sidan? (folk som har en lök i arslet; Nej jag tänder inte på skiten. Är bara mer intresserad än andra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 JÄVLA ÄCKEL KINES FITTA... OMG.. SKULLE JAG VARA I NÄRHETEN AV HENNE SKULLE JAG FAN SLÅ IHJÄL HENNE, IDIOTJÄVEL (Sorry, kunde inte hålla mig, jag älskar katter som in åt helvete) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 JÄVLA ÄCKEL KINES FITTA... OMG.. SKULLE JAG VARA I NÄRHETEN AV HENNE SKULLE JAG FAN SLÅ IHJÄL HENNE, IDIOTJÄVEL (Sorry, kunde inte hålla mig, jag älskar katter som in åt helvete) Varför inte bara klä upp dig i lite snygga kläder, dansa lite med henne sen stampa ihjäl henne i dina sexiga högklackade skor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Fniss. Trodde den diskusionen redan vad lagd åt sidan? (folk som har en lök i arslet; Nej jag tänder inte på skiten. Är bara mer intresserad än andra) Intresserad utav folk som sparkar ihjäl djur? Tjoflöjt, snitsiga intressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Varför inte bara klä upp dig i lite snygga kläder, dansa lite med henne sen stampa ihjäl henne i dina sexiga högklackade skor? Oh yer baby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Intresserad utav folk som sparkar ihjäl djur? Tjoflöjt, snitsiga intressen. Pff, djur är en lägre livsform än människor. Ändå bryr sig ingen om att man dödar andra djur för mat. Och i Tyskland t.ex. slaktade dom en hel hönsfarm för att dom kunde få fågelinfluensa. Ingen fågel hade det, men dom KUNDE. Det tycker jag är minst lika sjukt som att trampa ihjäl en katt. Ok, en katt är klassat som husdjur, men folk har spindar som husdjur. Och alla dödar spindlar. Bah, ingen kommer förstå det ändå. Det går bra att se människor bli misshandlade och mördade på TV varje dag men en katt, oh nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts