Jump to content

Fan va man hatar männsikan ibland...

JMC
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 250
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Varför kan inte nån populär politiker ropa upp detta?!, varför kan inte göran persson säga vad han tycker om detta så att hela sverige får veta detta och att alla i sverige börjar klaga. Eller varför inte george bush? hela amerika skulle säkert bomba kina!. Men nej!.... om några dagar så försvinner denna artikeln och allt är tillbaka som vanligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför kan inte nån populär politiker ropa upp detta?!, varför kan inte göran persson säga vad han tycker om detta så att hela sverige får veta detta och att alla i sverige börjar klaga. Eller varför inte george bush? hela amerika skulle säkert bomba kina!. Men nej!.... om några dagar så försvinner denna artikeln och allt är tillbaka som vanligt.

Nämen.. Så omtänksamt av dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

varför inte george bush? hela amerika skulle säkert bomba kina!.

Tror du att de inte vill det på något vis? Det kliar som fan i jänkarnas fingrar, helst av allt just nu vill de spränga gooksen och långsamt elda Kim Jong Il över öppen eld så fettet rinner av, visserligen är han korean men de är ju inte på särskilt god fot med varandra heller. Det är bara en tidsfråga, säger jag dig. Kattmord no more!

America, fuck yeah!

Comin' again to save the motherfuckin' day, yeah!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm javisst det finns ju många som jobbar mot djurplågeri och sånt.

Men även om dom lyckas utplåna djurplågeri, fängsla dom som gör det så räcker inte det.

Varenda dag föds ju en ny djurplågare så ja

Djurplågeri runt om i världen kommer aldrig ta slut, det finns folk som tycker det är för jävligt roligt att massakera katter, hundar och andra sorts djur

jag säger bara Blääää för djurplågare ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag pallar inte att se skiten. Har två katter själv, är sjukt känslig för såna grejer. Jag kan inte se ett djur bli mördat skoningslöst av en människa sådär. Håller mig borta från den filmen. Jag skulle bara börja tänka på mina egna katter och börja lipa -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JÄVLA ÄCKEL KINES FITTA... OMG.. SKULLE JAG VARA I NÄRHETEN AV HENNE SKULLE JAG FAN SLÅ IHJÄL HENNE, IDIOTJÄVEL

(Sorry, kunde inte hålla mig, jag älskar katter som in åt helvete)

Varför inte bara klä upp dig i lite snygga kläder, dansa lite med henne sen stampa ihjäl henne i dina sexiga högklackade skor? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Intresserad utav folk som sparkar ihjäl djur?

Tjoflöjt, snitsiga intressen.

Pff, djur är en lägre livsform än människor.

Ändå bryr sig ingen om att man dödar andra djur för mat.

Och i Tyskland t.ex. slaktade dom en hel hönsfarm för att dom kunde få fågelinfluensa. Ingen fågel hade det, men dom KUNDE. Det tycker jag är minst lika sjukt som att trampa ihjäl en katt.

Ok, en katt är klassat som husdjur, men folk har spindar som husdjur. Och alla dödar spindlar.

Bah, ingen kommer förstå det ändå.

Det går bra att se människor bli misshandlade och mördade på TV varje dag men en katt, oh nej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor