Crille_ Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Men för helvete, sluta använda kines och asiat och andra liknande grejor som förolämpningar! Idioter.. Hahaha vafan? Vad ska man kalla dom som kommer från Kina då? Ordet Kines är ingen förolämpning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Vissa människor är inte värda att leva. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Om hon bodde i sveige tror jag inte hon skulle gjort det... Om just den tjejen hade bott i Sverige hade hon kanske gjort det, dock tror jag inte att en svensk tjej skulle göra något sådant. Iallafall ingen med en normal hjärnverksamhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Ja men du får det ju att låta som att hon gör det här för att hon är kines, vilket inte är sant. Alla människor är olika, så varför skulle det inte finnas kineser som inte gör sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Men för helvete, sluta använda kines och asiat och andra liknande grejor som förolämpningar! Idioter.. Vem är det som är en idiot ? ahn som tror att hon inte är kines eller dom som vet att hon är kines ? IDIOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Om just den tjejen hade bott i Sverige hade hon kanske gjort det, dock tror jag inte att en svensk tjej skulle göra något sådant. Iallafall ingen med en normal hjärnverksamhet. Kinestjejen kanske inte hade normal hjärnverksamhet heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Kinestjejen kanske inte hade normal hjärnverksamhet heller? Rövvärksamhet hadde hon i stället att tänka med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Kinestjejen kanske inte hade normal hjärnverksamhet heller? Nej, det är också en klar möjlighet. Men sen kan man ju också tänka så att det finns tydligen folk som köper filmerna för att få se en liten kattunge bli ihjälstampad och på så sätt bidrar med pengar till dom som gör dessa filmer. Psychos everywhere. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Nej, det är också en klar möjlighet. Men sen kan man ju också tänka så att det finns tydligen folk som köper filmerna för att få se en liten kattunge bli ihjälstampad och på så sätt bidrar med pengar till dom som gör dessa filmer. Psychos everywhere. Usch fy fan att kolla på när en Levande kreatur bli mördad för pengar Det är ju skillnad med grisar och fiskar och sånt.. Dom dör ju för att en annan ska kunna leva Redigerad 4 mars, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Jävla fucking Kines jävlar!... dom ska alltid hålla på med djur!... JÄVLA IDIOTER!... Om jag bara hade en pistol så hade jag fan dödat henne till döds... ARGGG... blir så förbannad!... jag som älskar katter... arg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Jävla fucking Kines jävlar!... dom ska alltid hålla på med djur!... JÄVLA IDIOTER!... Om jag bara hade en pistol så hade jag fan dödat henne till döds... ARGGG... blir så förbannad!... jag som älskar katter... arg! Man brukar döda folk till som är döda ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Man brukar döda folk till som är döda ? Jag skulle dödat henne igen. Hon ligger död på marken med sina billiga skor och slampiga kläder och så skulle jag stampa på henne tills hennes jävla hjärta hamnar hos ett barn på stranden. Redigerad 4 mars, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Men för helvete, sluta använda kines och asiat och andra liknande grejor som förolämpningar! Idioter.. Ordet ''kines'' är ingen förolämpning. Tänk efter. Vad ska man kalla dom för annars? Sne-ögda människor? Det är värre än kines eller asiater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Ordet ''kines'' är ingen förolämpning. Tänk efter. Vad ska man kalla dom för annars? Sne-ögda människor? Det är värre än kines eller asiater. Han sa, sluta använda kines SOM en förolämpning. Hallå dah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Han sa, sluta använda kines SOM en förolämpning. Hallå dah. Men do'h. Då har det väl hänt lite missförstånd här... Men ändå använder jag inte ordet ''kines'' som en förolämpning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Om hon bodde i sveige tror jag inte hon skulle gjort det... Nej, i Sverige kan man faktiskt få socialbidrag och andra penningar utan att trampa på djur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Nej, i Sverige kan man faktiskt få socialbidrag och andra penningar utan att trampa på djur. Alltså, man utnyttjar systemet menar du väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Skulle vara kul att binda fast skallen på hon samt kroppen sen krossa knäskålarna och skallen på hon med en stor slägga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Jävla svin det finns Hon trampar ihjäl katten GAH? Vad i helskotta! Argh, det svinet!! Redigerad 4 mars, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Skulle vara kul att binda fast skallen på hon samt kroppen sen krossa knäskålarna och skallen på hon med en stor slägga. Yeah, Cyprez hits back! Wörd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts