SlIpKnOt Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Varför blir man inte förvånad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Tragiskt att kattens liv är värt 15 kr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Idioter det finns. Dödstraff. Fast se det på den ljusa sidan, hon besparar katten detta skitiga liv här på jorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Idioter det finns. Dödstraff. Fast se det på den ljusa sidan, hon besparar katten detta skitiga liv här på jorden. Nja, nog kan man väl ha ett bra liv här på jorden, men tackvare såna idioter går det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Vilka töntar ni är, varför blir ni så upprörda för det där? Det här är mycket värre: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,787490,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Vilka töntar ni är, varför blir ni så upprörda för det där? Det här är mycket värre: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,787490,00.html Jag tänkte skriva det. Men sen tänkte jag efter. Katten är försvarslös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Vilka töntar ni är, varför blir ni så upprörda för det där? Det här är mycket värre: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,787490,00.html Det är hemskt. Men det är rent vidrigt när någon ger sig på något så purt, oskyldigt och försvarslöst som en kattunge. Att de sedan filmar och säljer denna minst sagt sjuka aktion är utom min förståelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Det är hemskt. Men det är rent vidrigt när någon ger sig på något så purt, oskyldigt och försvarslöst som en kattunge. Att de sedan filmar och säljer denna minst sagt sjuka aktion är utom min förståelse. Det var det jag ville ha sagt i mitt inlägg om ingen fattade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Det är hemskt. Men det är rent vidrigt när någon ger sig på något så purt, oskyldigt och försvarslöst som en kattunge. Att de sedan filmar och säljer denna minst sagt sjuka aktion är utom min förståelse. Det riktigt sjuka är att de faktiskt får sålt filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Nää! :'( Stackars kattunge.. Jäkla kineser, gör vad som helst för att få pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Nää! :'( Stackars kattunge.. Jäkla kineser, gör vad som helst för att få pengar... Ja! Alla kineser är dumma för att det var två pers som gjorde filmen! JÄLLA KINSRERR!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Ja! Alla kineser är dumma för att det var två pers som gjorde filmen! JÄLLA KINSRERR!11 Mm håller med, det var det jag sa innan också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 MUTHA FUCKING ASIAT HORA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Omg vilken idiot. Och att dom gör det mot en katt...? Gå på en elefant eller nått för fan jävla kines. Och hoppas du dör. Redigerad 4 mars, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Men för helvete, sluta använda kines och asiat och andra liknande grejor som förolämpningar! Idioter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Men för helvete, sluta använda kines och asiat och andra liknande grejor som förolämpningar! Idioter.. Ok, då säger vi Jävla Europeiska hora!!! Vad är skillnaden? men vafan, hon är ju en Kines och asiat.. Redigerad 4 mars, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Men för helvete, sluta använda kines och asiat och andra liknande grejor som förolämpningar! Idioter.. Sluta använd "idiot" då! Jävla kines. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Sluta använd "idiot" då! Jävla kines. Det är verkligen inte samma sak. på att du sa kines till mig, det var kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Ok, då säger vi Jävla Europeiska hora!!! Vad är skillnaden? men vafan, hon är ju en Kines och asiat.. Ja men du får det ju att låta som att hon gör det här för att hon är kines, vilket inte är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Ja men du får det ju att låta som att hon gör det här för att hon är kines, vilket inte är sant. Om hon bodde i sveige tror jag inte hon skulle gjort det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts