Kalan Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 FYFAN! LÄS DET HÄR Kidnapparna sågade av hans arm... och hans hälsena... och lämnade honom i skogen i snön - men skaffade hjälp! Tänkte precis posta den, fy fan vad sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Satans jävla idioter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 FYFAN! LÄS DET HÄR Kidnapparna sågade av hans arm... och hans hälsena... och lämnade honom i skogen i snön - men skaffade hjälp! Ouch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 14 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Ouch. Minst sagt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alfa Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 "Per tror att de var ute efter hämnd sedan han av misstag - som han säger själv - rispat en 17-årig vän till dem i ansiktet med en kökskniv." Absolut. Antar att han har sig själv att skylla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) Ja men då kunde dom ju ge tillbaka genom att rispa honom i ansiktet! INTE såga av hans arm!! Så skulle i alla fall jag gjort, elr polisanmält om någon gjorde så på mig.. Redigerad 16 mars, 2006 av tojo909 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 "Per tror att de var ute efter hämnd sedan han av misstag - som han säger själv - rispat en 17-årig vän till dem i ansiktet med en kökskniv." Absolut. Antar att han har sig själv att skylla. Nja, men att såga sönder en kille med en motorsåg pga en sån sak är väl lite väl överdrivet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Hehe samma ställe där jag kommer ifrån. Dom kröp hem till min kompis familj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Värst vad alla verkar hettsa upp sig för det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alfa Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Värst vad alla verkar hettsa upp sig för det där? Antar att du njuter på då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Det stod om det här i Svenska Dagbladet idag. Sida 26 tror jag att det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts