Jump to content

Fan va man hatar männsikan ibland...

JMC
 Share

Recommended Posts

Rozzy; döm inte världens mest befolkade nation efter en kvinna som plågar ett djur. Om du menar allvar med det du skriver ”jävla hor KINES fitta (or)” så måste jag ifrågasätta din intellektuella kapacitet. Även ifall det inte är din intention att förolämpa kineser så benämner du ”kines” i samband med ”fittor”, vilket många kan ta illa vid. Djurplågeri förekommer överallt, i Sverige, USA, Kina och i resten av världen. (Kineser bör inte ta all kritik)

”Nöjer inte kineserna sig med billig arbetskraft?” – Döm inte kineserna, döm individen, tack. Detta handlar inte om kinesisk arbetsmarknad utan om en producent som tjänar oerhört mycket pengar på dessa bisarra tortyrfilmer. Tro det eller ej, men högsta hönset bakom det här kan lika gärna vara Svensk som han/hon kan vara Kines.

För övrigt anser jag att det är synnerligen överflödigt att nämna termen ”fitta” i över huvud taget, det ger mig känslan av att du ligger på en riktigt låg nivå inom diskussion och argumentations förmåga. Bevisa att jag har fel.

Darjak; ”Man vet redan sen innan att Kineser äter hundkött, och lurar på turister hamburgare av råtta”. Jag har tre frågor till dig;

1. Har du överhuvudtaget varit i Kina och blivit lurad på råttkött? I annat fall gör du nog bäst i att inte yttra dig med information som inte baserar på någon som helst fakta.

2. Du nämner ”man vet redan”. Vilka är ”man”?

3. ”Jaha, då visar det sig att kommunism inte funkar nånstans.” Tror du på allvar att det finns någon politik som medför total frihet från orättvisor i ett land?

/Alfa

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 250
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Och fyfa imorn ska jag dumpa min flickvän jag varit tilsamans med i 8-9 månader, det kommer typ bli svårt menså fan att jag ska göra det :teehee:

Haha okej varför skrev du det här? ;P

Mycket bra skrivet Alfa, jag var en av dem som blev sur för att han verkade tro att hon gjorde detta för att hon var från Kina.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha nej, epix menade att p1rsson skrev i fel topic :teehee:

Jasså, men igen då, han kanske hatar sig själv för att han ska göra slut med sin tjej.

Då går det väl att skriva i en topic som handlar om att vi hatar människor ?

Ja, eller så kan det vara som ni säger, han visste inte vilken topic han befann sig i.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jasså, men igen då, han kanske hatar sig själv för att han ska göra slut med sin tjej.

Då går det väl att skriva i en topic som handlar om att vi hatar människor ?

Ja, eller så kan det vara som ni säger, han visste inte vilken topic han befann sig i.

Det är fortfarande ett ämne som passar i kärlekstrådar och dyl. eller ev. Vardagssnack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Darjak; ”Man vet redan sen innan att Kineser äter hundkött, och lurar på turister hamburgare av råtta”. Jag har tre frågor till dig;

1. Har du överhuvudtaget varit i Kina och blivit lurad på råttkött? I annat fall gör du nog bäst i att inte yttra dig med information som inte baserar på någon som helst fakta.

2. Du nämner ”man vet redan”. Vilka är ”man”?

3. ”Jaha, då visar det sig att kommunism inte funkar nånstans.” Tror du på allvar att det finns någon politik som medför total frihet från orättvisor i ett land?

/Alfa

1) Nope. Aldrig varit i Kina, kommer nog inte åka dit heller. Inte göra affärer me dom heller. Däremot känner jag en snubbe som varit i Kina oerhört mycket. Kineserna ÄLSKADE hundkött. Råttkött snackade dom om på nyheterna för ett antal år sedan. Varningen var att man skulle undvika mat basserad på köttfärs i Kina (och Thailand), då det fanns en rätt stor risk för att det skulle vara råtta.

3) Slå upp ett lexikon, och leta upp "Sverige". Till och med seriemördare får total frihet. Visst, lite kass jämställdhet på arbetsmarknaden och bortadsköerna, men det är på g att fixas!

Och kommunism har SOM GRUNDIDÉ att det ska vara lika för alla, och då FINNS DET INGEN ORSAK I SJÄLVASTE HELVETTET att nånting ska vara ojämnt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor