Cyper Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Editade innan jag såg att du svarade, du kan läsa den. Du har så fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Du har så fel. Du gör det lätt för dig ser jag.. Alltså Cyprez, jag vill inte vara taskig, men fatta att du inte är normal.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 @Filmen: Undrar en sak, har någon råkat trampa en katt på svansen nogon gång? Visst reagerar katten och blir lite arg. Nu, på filmen så kan hon enkelt lägga ner katten och trampa ihjäl den utan att den gör minsta lilla motstånd. Den tjuter lite, men inte äns det låter normalt. Det jag är oense om är om katten verkligen är helt normal i skallen. Många katter föds med hjärnfel och kan bara anta att den där katten är en sk. vildkatt i Kina som springer runt och äter i papperskorgar och dylikt. Alltså ett skadedjur. Och vad gör man med skadedjur, jo avlivar. Okej, inte med klackskor, men iaf. Den skulle blivigt dödat iaf, och jag tror inte det var fullt frisk. Jo, om det var en sån katt så skulle den väl dött någon gång. Om man nu ska avliva den ska man väl göra det på ett bättre sätt, inte typ mosa den plågsamt? Sjukt egentligen att man kan kalla katter för skadedjur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Du gör det lätt för dig ser jag.. Alltså Cyprez, jag vill inte vara taskig, men fatta att du inte är normal.. Okej... Eftersom. Nah, tar det någon annan gång då jag blir intervjuad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Jävla svin det finns Hon trampar ihjäl katten Varför är ni förvånade? Man vet redan sen innan att Kineser äter hundkött, och lurar på turister hamburgare av råtta. Vidriga människor alltså. Jag är en riktig djurvän, och jag har noll förståelse för den som gör på det viset. Svälter du, och deltar i den filmen för att få man? Jaha, då visar det sig att kommunism inte funkar nånstans. Betalar du pengar för att se skiten? SÖK HJÄLP eller DRÄNK DIG SJÄLV. Jag rekommenderar andra alternativet, då det är mycket billigare! Finns ingen värdighet i att plåga djur som är långt mindre än du själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Varför är ni förvånade? Man vet redan sen innan att Kineser äter hundkött, och lurar på turister hamburgare av råtta. Vidriga människor alltså. Jag är en riktig djurvän, och jag har noll förståelse för den som gör på det viset. Svälter du, och deltar i den filmen för att få man? Jaha, då visar det sig att kommunism inte funkar nånstans. Betalar du pengar för att se skiten? SÖK HJÄLP eller DRÄNK DIG SJÄLV. Jag rekommenderar andra alternativet, då det är mycket billigare! Finns ingen värdighet i att plåga djur som är långt mindre än du själv. Håller med till 100%!! Redigerad 7 mars, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Men det känns inte mer än rätt mot en sådan person. Nej, det är det inte! Öga för öga, tand för tand FUNKAR INTE! Slå in det i ditt sjuka förvridna huvud! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Människan kommer alltid vara den överlägsna rasen på jorden (iaf i nuet). Djur kommer alltid vara en lägre livsform, och så har det varigt i urminnes tider. Och skadedjur ligger inte precis högt i ordningen. Så kom inte med mer urlöjligt "djur = manniskor" skit. Det funkar inte och kommer aldrig funka. "Så du menar om du hadde hjärnfel och var hemlös så skulle man kunna avliva dig då?" Visst, det hade säkert gått. MEN om man ska kunna göra så, så kan jag göra så här: Jag går hem till dig, slår ihjäl din mamma, sen köper jag en hund till dig för att gåttgöra dig. Bara för jag gav dig en hund så slipper jag fängelse. "låter som om att du menar att det var okej det hon gjorde på filmen för att den anses som skadedjur?" Får väl hoppas på att du har dyslexi och inte kunde läsa det jag skrev. Ha, du har ju missat hela evolutions delen. Människan är en apa, vilket du verkar ha missat helt och hållet, vilket betyder att vi är ett djur och det betyder att vi är nära besläktade med i stort sett alla apor som finns, vi använder chimpanser i extremt plågsamma experiment, och chimpanserna har högre IQ än ett barn. Så om man ska gå efter ditt korkade resenomang är det alltså fult ok och normalt att slänga in ett småbarn i ett lab och göra en massa sjuka saker, för det är exakt som man gör med chimpanser, och där kan man knappast dra några skillander eftersom det är detsamma, ovasett chimpans eller barn, Redigerad 7 mars, 2006 av sebbe68 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Ha, du har ju missat hela evolutions delen. Människan är en apa, vilket du verkar ha missat helt och hållet, vilket betyder att vi är ett djur "Människan kommer alltid vara den överlägsna rasen på jorden ". Djuret hund, är ett djur. Djuret katt, är ett djur. Djuret människa, är ett djur. Fattar du vad jag menar? Kan vara svårt, inte direkt bäst på å förklara just nu. Jag är inte 100% på vad han menade ord för ord. Men han sa aldrig att "människan" inte var ett djur, han sa att det var en överlägsen ras. "Djur kommer alltid vara en lägre livsform ", där kan man ta det som om han klassar djur som en sak, och människan som en annan. Men vad vet jag? Kanske lika å vänta på att Stellan svarar själv. Hunden och vargen är släkt, men så lika är dom väl ändå inte? Vi är släkt med apor och chimpanser, vi är väl heller inte så lika? Visste du te.x att chimpanser och apor kan jaga en ensam apa/chimpans och slå ihjäl den till döds för att sedan äta upp den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Ha, du har ju missat hela evolutions delen. Människan är en apa, vilket du verkar ha missat helt och hållet, vilket betyder att vi är ett djur och det betyder att vi är nära besläktade med i stort sett alla apor som finns, vi använder chimpanser i extremt plågsamma experiment, och chimpanserna har högre IQ än ett barn. Så om man ska gå efter ditt korkade resenomang är det alltså fult ok och normalt att slänga in ett småbarn i ett lab och göra en massa sjuka saker, för det är exakt som man gör med chimpanser, och där kan man knappast dra några skillander eftersom det är detsamma, ovasett chimpans eller barn, Att påstå att människor och apor är släkt är en sak. Men bara såna som inte riktigt har kommit ur apstadiet än kan jämföra sig med en apa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Ha, du har ju missat hela evolutions delen. Människan är en apa, vilket du verkar ha missat helt och hållet, vilket betyder att vi är ett djur och det betyder att vi är nära besläktade med i stort sett alla apor som finns, vi använder chimpanser i extremt plågsamma experiment, och chimpanserna har högre IQ än ett barn. Så om man ska gå efter ditt korkade resenomang är det alltså fult ok och normalt att slänga in ett småbarn i ett lab och göra en massa sjuka saker, för det är exakt som man gör med chimpanser, och där kan man knappast dra några skillander eftersom det är detsamma, ovasett chimpans eller barn, Eftersom allt på jorden kommer från samma livsform så är det klart att vi alla är samma kött och blod. Men det du, och andra inte kan få in i era vrickade huvuden är hur ett samhälle ser ut idag. Ser du hundar med människor i koppel? Ser du hästar rida runt på människor? Människan är den överlägsnaste sorten och har därför tagit sig makten att regera över alla andra varelser på jorden som på så sätt blir lägre livsformer. Och det kan du inte förneka. Och ditt urlöjliga chimpans snack. Så, om nu människor och djur är så OTROLIGT lika, varför slänger dom inte in barn på forsknings center för då? Det finns ju jävligt mycket mer människor än chimpanser i världen. Jo, för människor har lagar, medans djuren inte har det. Och eftersom vi har lagar och rätt till this and that så kan man inte bara slänga in barn på forskningscentrar. Egentligen ska man inte kunna slänga in djur där heller, MEN nu så är det så att dom är tillräckligt nära besläktade med människor, medans vi människor tycker att dom är såpass avlägsna att dom är som vilket annat djur som hellst så det är okej att utföra experiment på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Den största tragedin är väl egentligen att den här tråden har blivit elva sidor lång. *stampar på späda kattungar och skrockar förnöjt* Redigerad 7 mars, 2006 av Mahalo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Yeah, gillar man folk mer nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Herregud, såg nyss hela filmen. Gör som Siana och väljer att censurera för dom som är lite känsliga mot sånt här. Kan säga att jag mådde riktigt illa framåt slutet när hon mosade huvudet och det rann ut masssa skit, sen bollade hon lite med ena ögat innan hon även mosade det med skon Såg den också nyss.. Trodde hon skulle stampa sönder huvudet direkt så katten slapp lida, men det höl på i ca 2 minuter. Fyfan vad jag hatar sånna människor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Yeah, gillar man folk mer nu? Onormal fan...de borde få sparken. Fan va äckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Onormal fan...de borde få sparken. Fan va äckligt. "-Men de jobbar inte här längre och är inte välkomna tillbaka, säger Per-Åke Larsson." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Fy fasen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Yeah, gillar man folk mer nu? Dom är redan döda innan man börjar. De skadar mer sig själva än nån annan. Förresten, kan mul och klövsjukan gå över till människa vid sexuella handlingar? HOPPAS AND TO ALL SICKOS OUT THERE: DROWN YOURSELF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svampbob Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 (redigerad) Visste du te.x att chimpanser och apor kan jaga en ensam apa/chimpans och slå ihjäl den till döds för att sedan äta upp den? Och det gör inte vi människor??..ok kanske inte äter upp varandra...bara ibland.... aja..har sett filmen(HAR INTE BETALAT FÖR DEN!)och det var nog det vidrigaste jag någonsin sett men det känns fel att säga "döda japanen".....döda det där misslyckade, sönderbankade (snart så iaf) missfostret från yttre rymden!..som dessutom har jättefula skor( )...lägg märke till att jag inte sa/skrev kines/japanerna i hata saken meningen....... Redigerad 10 mars, 2006 av svampbob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Människan kommer alltid vara den överlägsna rasen på jorden (iaf i nuet). Det heter art. Hm Yeah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts