JMC Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Jävla svin det finns Hon trampar ihjäl katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Jävla hor kines fitta(or), rent ut sagt. Fy satan.... Redigerad 4 mars, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Jag skulle göra samma sak med henne. Kela lite, lägga ner henne på marken och sedan hoppa på hennes huvud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Och vilka sjuka människor är det som har nytta av sådan här sorts film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Fyfan vad arg jag blir när jag ser sånt där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Och vilka sjuka människor är det som har nytta av sådan här sorts film? Sadister..vetefan men de är ju sjuka med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Nöjer inte kineserna sig med billig arbetskraft? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) 15 kronor? Åhh herregud, kan man få fängelse för djurplågeri? Aja hopas den där idiotiska kvinnan blir dödsdömd. Inte ens en förebild för prostituerade är hon! Men hon är väl en människa, männsika låter svårt. Redigerad 4 mars, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Helt sjukt tycker jag att filmen säljer bra, vem fan vill se nåt sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Jävla svin det finns Hon trampar ihjäl katten Fyfan vad onödigt att döda en kattunge. Redigerad 4 mars, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Fyfan, vilka jävla idioter det finns. Hoppas det blir dödstraff för hennes del. Och vem fan är det som köper skiten? Dom måste ju inte heller vara normala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Jo finns väl inte så mycket att säga, sjukt helt enkelt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Kineser och speciellt Japaner är kända för sina bisarra tv-program. De har program som vi inte ens kan fantisera oss till. En del lite humanare har vi sett i dagens lol. Tex den där filmen där det är brudar som har kötthattar på sig. Sen skall en Leguan äta köttet. (på hatten, inte i ansikten, men det är det som är poängen) Såg ett sådant program som min kompis som bor i Kina hade med sig hem en gång. Har för mig att det också var var katter, som de sköt iväg ur något som liknade en bazooka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 FYFAN! Så jävulskt, jävla fitta. Fyfan vad arg jag blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Wõrd! Hatar såna sjuka personer, dom är inte ens värda att kalla personer! Redigerad 4 mars, 2006 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Kineser och speciellt Japaner är kända för sina bisarra tv-program. De har program som vi inte ens kan fantisera oss till. En del lite humanare har vi sett i dagens lol. Tex den där filmen där det är brudar som har kötthattar på sig. Sen skall en Leguan äta köttet. (på hatten, inte i ansikten, men det är det som är poängen) Såg ett sådant program som min kompis som bor i Kina hade med sig hem en gång. Har för mig att det också var var katter, som de sköt iväg ur något som liknade en bazooka. Eller varför inte på 100 Höjdare!!! när japanerna kastade stearin på varandra. Jävla TV-program alltså. Ett annat program stog några deltagare på ett podium av nått slag (hela konceptet såg ut som en frågesport) och den deltagare som antagligen svarade fel på en fråga fick en riktig spank av en kattklädd tjej bakom podiet. Otroligt sjukt. Hhahaahahha nu kom jag på ett annat. Hahaha det var några japaner som hade nått jäkla program. Dom hade vita kalsonger på sig och sprang runt i någon stad i Japan och skulle försöka skita ner sina vita kalsonger så mycket som möjligt. Otroligt sjukt. Redigerad 4 mars, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Vad säger man ? Det finns idioter till allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Fyfan Hon kan inte vara frisk. Seriöst, för 1 miljon skulle jag fortfarande inte klara att trampa ihjäl en kattunge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Jävla idiot att trampa på katten med klacken, på huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Det finns då många konstiga människor här på jorden men som sagt vi är ju Homo Sapiens (jordens farligaste djur) men ändå.... Tycker detta är lite konstigt. Läste nånstans om att det finns människor som njuter av sånt här Jag lovar hade jag haft chansen till att göra nått så hade jag kelat med den här förbannade äckliga människan sen hoppa på hennes skalle så skulle hon få känna hur det skulle vara. FY HELVETE FÖR MÄNNISKOR UTAN EN MEDKÄNNSLA FÖR DJUR Edit: vill bara citera The End of the World One day we decide that those chinese sons of a bitches is going down Redigerad 4 mars, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts