Jump to content

Fan va man hatar männsikan ibland...

JMC
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 250
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kineser och speciellt Japaner är kända för sina bisarra tv-program. De har program som vi inte ens kan fantisera oss till.

En del lite humanare har vi sett i dagens lol. Tex den där filmen där det är brudar som har kötthattar på sig. Sen skall en Leguan äta köttet. (på hatten, inte i ansikten, men det är det som är poängen)

Såg ett sådant program som min kompis som bor i Kina hade med sig hem en gång. Har för mig att det också var var katter, som de sköt iväg ur något som liknade en bazooka. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kineser och speciellt Japaner är kända för sina bisarra tv-program. De har program som vi inte ens kan fantisera oss till.

En del lite humanare har vi sett i dagens lol. Tex den där filmen där det är brudar som har kötthattar på sig. Sen skall en Leguan äta köttet. (på hatten, inte i ansikten, men det är det som är poängen)

Såg ett sådant program som min kompis som bor i Kina hade med sig hem en gång. Har för mig att det också var var katter, som de sköt iväg ur något som liknade en bazooka.  :huh:

Eller varför inte på 100 Höjdare!!! när japanerna kastade stearin på varandra. Jävla TV-program alltså. Ett annat program stog några deltagare på ett podium av nått slag (hela konceptet såg ut som en frågesport) och den deltagare som antagligen svarade fel på en fråga fick en riktig spank av en kattklädd tjej bakom podiet. Otroligt sjukt.

Hhahaahahha nu kom jag på ett annat. Hahaha det var några japaner som hade nått jäkla program. Dom hade vita kalsonger på sig och sprang runt i någon stad i Japan och skulle försöka skita ner sina vita kalsonger så mycket som möjligt. Otroligt sjukt.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns då många konstiga människor här på jorden men som sagt vi är ju Homo Sapiens (jordens farligaste djur) men ändå.... Tycker detta är lite konstigt.

Läste nånstans om att det finns människor som njuter av sånt här ^_^

Jag lovar hade jag haft chansen till att göra nått så hade jag kelat med den här förbannade äckliga människan sen hoppa på hennes skalle så skulle hon få känna hur det skulle vara.

FY HELVETE FÖR MÄNNISKOR UTAN EN MEDKÄNNSLA FÖR DJUR :huh:

Edit: vill bara citera The End of the World

One day we decide that those chinese sons of a bitches is going down
Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor