Reve Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Aha. får man fråga varför de la ner den gamla sidan? Hmm minns inte riktigt men tror att det var nåt med rättigheter till något etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Hmm minns inte riktigt men tror att det var nåt med rättigheter till något etc. Aha då vet ja. Tack iaf. Men har de flyttat över de gamla mods till den nya sidan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Aha då vet ja. Tack iaf. Men har de flyttat över de gamla mods till den nya sidan eller? Ja det har de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 *får tillbaks min lust att spela Oblivion* Måste ta bort alla gammla mods och lägga in de jag värkligen jag vill ha, crashade hela tiden =/ så jag tappade lusten att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Ja det har de Tur Vill ej sitta och leta efter dom där modsen över halva internet. Btw måste man regga sej som på nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Tur Vill ej sitta och leta efter dom där modsen över halva internet. Btw måste man regga sej som på nytt? Nej tror inte det heller har inte tänkt på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Vars fan köper man dyrkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Nytt Oblivion E-Pack på G som kommer vara gratis i en tid. Källa Fighter's Stronghold Om man kollar på deras hemsida så ser man att man kan ladda ner den 15/10 från deras hemsida. vad tror ni om detta spel? Nya char,vapen. Etc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Vars fan köper man dyrkar? Thives guild. Annars kan du ju skaffa Skelton key Den är Epic, Epiiiic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Ja har fått en lista vad ja ska köpa. När ja har köpt allt men varför får ja inte Quest Update eller nåt. Ja får fortförande en grön pil som pekar på han. Måste ja ta med mig nån vakt? Ja menar det ja ska köpa till Battlehorn Castle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Nu har Fighter's Stronghold äntligen släppts. Som sagt så är det bara gratis första veckan (Antaglen pga att det varit många månader försenat) för sedan kommer det kosta. Det här är det sista nedladdningsbara till Oblivion innan de lämnar spelet bakom sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Nu har Fighter's Stronghold äntligen släppts. Som sagt så är det bara gratis första veckan (Antaglen pga att det varit många månader försenat) för sedan kommer det kosta. Det här är det sista nedladdningsbara till Oblivion innan de lämnar spelet bakom sig. Kan man ladda hem det från deras hemsida ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 18 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Kan man ladda hem det från deras hemsida ? Troligen. Jag har inte kollat. Det finns å XBox Live sedan igår iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Troligen. Jag har inte kollat. Det finns å XBox Live sedan igår iallafall. Jag tankade en installationsfil imorse. Tog ca 20 sekunder. Vet inte dock inte om den funkar, ska pröva sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Tror ni på nått nytt E-pack till Oblivion? Eller en ny serie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Tror ni på nått nytt E-pack till Oblivion? Eller en ny serie? Jag tror att det är slut med Expansions till Oblivion, dom gör nog en The Elder Scrolls V just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Tror ni på nått nytt E-pack till Oblivion? Eller en ny serie? Kommer Antagligen ett nytt spel/serie Bethesda Softworks har nu släppt det sista tillägget till PC- och Xbox 360-versionerna av rpg-spelet The Elder Scrolls IV: Oblivion. Precis som vi tidigare rapporterade så är Fighter´s Stronghold-uppdateringen gratis under den första veckan, med andra ord är det lika bra att starta nedladdningen omedelbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 18 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Tror ni på nått nytt E-pack till Oblivion? Eller en ny serie? Nix. Fighter's Stronghold var den sista. Nu ska de koncentrera sig på Fallout 3 och efter det så börjar de på TES5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Fan nu har jag inte spelat oblivion på kanske.. 3 månader? Saknar det lite faktiskt. kanske ska ta nya tah nu med det nya expantionet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Så..alltså.. Fighters stronghold kommer alltså bara vara gratis en vecka?Så..alltså.. Fighters stronghold kommer alltså bara vara gratis en vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts