RF-AT Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Hur utvecklingsstörd får man vara, allvarligt talat, flera personer har sagt att det inte existerar något demo. Just precis vad är det som gör att din hjärna inte kan ta upp den här information, du kanske borde söka hjälp? Barah 1 har sagt att det inte finns.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Barah 1 har sagt att det inte finns.. Det finns inget demo. 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Barah 1 har sagt att det inte finns.. Räkna kan du inte heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Barah 1 har sagt att det inte finns.. Om en person säjer att det inte finns och ingen säjer att det finns, så borde du endå fatta att det inte finns nått demo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 (redigerad) Du kommer aldrig lämna tillbaka skivan, om man säger som så. Bra! Det är bara det att jag aldrig fastnat för såna spel riktigt, men jag litar på Oblivion! Om en person säjer att det inte finns och ingen säjer att det finns, så borde du endå fatta att det inte finns nått demo Säger. Ändå. Redigerad 7 september, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Bra! Det är bara det att jag aldrig fastnat för såna spel riktigt, men jag litar på Oblivion! Säger. Ändå. Jag vet, bara en väldigt ful vana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Hhur fan skulle man skulle göra ett demo av Oblivion? Tutorialen vore utomordentligt bra som demo, att man får spela fram tills dess att man kommit ur kloakerna. Sedan efter det så är demot slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Tutorialen vore utomordentligt bra som demo, att man får spela fram tills dess att man kommit ur kloakerna. Sedan efter det så är demot slut. Att ledas runt i en kloak är inte direkt Oblivion, så jag tror inte det skulle funka riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Att ledas runt i en kloak är inte direkt Oblivion, så jag tror inte det skulle funka riktigt Men det är ju ändå en försmak av vad som komma skall, sedan kan man kanske göra i demot så man har lite skills eller något som man får testa, men självklart inte allt. Jag ser möjligheter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Någon slänger in 10.000 vattenmeloner i spelet och leker med dem. (rekomenderar att ni spolar fram en bit om ni inte vill se fallande vattenmeloner i några minuter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 FYfan vad mkt Undrar hur hans dator pallar detta . Han måste ha en über data Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 (redigerad) Barah 1 har sagt att det inte finns.. Om jag säger något spelrelaterat så stämmer det i 99/100 fall. That's a fact. Redigerad 8 september, 2007 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 BUMP Har nyligen börjat lira det här efter att ha fått låna det från en kompis, och jag fullkomligt älskar det! Har en liten fråga bara, hur skaffar man en häst på bästa sätt? 5000 guld var väldigt mycket när jag pratade med en som sålde hästar . Har försökt stjäla en häst två gånger utan bra resultat. Gief. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Tror inte att hästarna kostar 5000 i alla städer, tror faktiskt att jag köpte en häst för endast 1000 en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Tror inte att hästarna kostar 5000 i alla städer, tror faktiskt att jag köpte en häst för endast 1000 en gång Och hur funkar de då? Kan man "förlora" dom på något sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Och hur funkar de då? Kan man "förlora" dom på något sätt? Om jag minns rätt så är det såhär: Du kan stiga upp på dem och rida och stiga av. Om du lämnar den, och går in i någon stad så skall hästen befinna sig utanför porten eller i hagen. Dör den måste du köpa en ny, därför skall du vara försiktig och hästarnas priser och egenskaper varierar från stad, t.ex. Cheydenhals snabba hästar kostar 5000 och Anvils starka? hästar kostar 3000 Och om du följer main quest skall du få en häst ganska i början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Fann ett stall i staden "längst ner". Fick en häst där för 500 guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Varför går det ej komma in på tessource? Är det fler som ej kommer in?. Har dom laggt ner sidan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Varför går det ej komma in på tessource? Är det fler som ej kommer in?. Har dom laggt ner sidan eller? Dom har lagt ner och startat Nya Tessource. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Dom har lagt ner och startat Nya Tessource. Aha. får man fråga varför de la ner den gamla sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts