Jump to content

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Crusader
 Share

Recommended Posts

Om en månad är dom tillbaks! :D

Har också börjat köra main quests igen, efter låångt uppehåll.

Har klarat alla guilds också förutom Mages Guild,

råkade döda en mage i en thieves guild quest!

;) .

Så nu för att komma in igen måste jag få tag på 20 daedra hearts (Skitlätt, fick alla i en oblivion port!) Men sen så måste man få 20 vampire dusts också, hatar o gå ner i vampyr grottor o få massa sjukdomar o skit! Någon som vet nått annat lättare sätt att få tag på 20 vampire dusts?

Dom där

Vampire dust

som du skulle ha om du skriver in player.additem + deras ID du kan hitta alla sakers ID som du kan få om du behöver kan vara bra om du ej hittar det du vill ha. Här är sidan om du behöver nåt mera om all info om quest race class etc.

Sidan

:lol: OBS :P

sidan är ej till för dig som vill fuska till saker etc. Och om du vill klara dina quest själv utan hjälp så råder jag dig ATT EJ KOLLA på sidan!. Men du får kolla om du vill.

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom där

Vampire dust

som du skulle ha om du skriver in player.additem + deras ID du kan hitta alla sakers ID som du kan få om du behöver kan vara bra om du ej hittar det du vill ha. Här är sidan om du behöver nåt mera om all info om quest race class etc.

Sidan

:) OBS :)

sidan är ej till för dig som vill fuska till saker etc. Och om du vill klara dina quest själv utan hjälp så råder jag dig ATT EJ KOLLA på sidan!. Men du får kolla om du vill.

Tack, men tyvärr har jag det på 360.. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Började spela Oblivion igår. Nu är det så att jag är fullpackad med saker och kan därför inte röra mig. Jag har försökt kasta ut saker från mitt backpack med istort sett alla knappar på tangentbordet, men ingen av dom har funkat, så min fråga är. Hur kastar man saker från sitt backpack? :P

Du måste stå fritt så sakerna har någonstans att landa.

Annars öppnar du din backpack och så tror jag att du kan shift-klicka på en sak så droppas den.

Annars tar du tag i den och drar ut till höger om backpacken och viftar lite med musen så sak den slängas.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Söker några plugins. Finns det nåt plugin som gör att man kan skapa sitt eget företag på oblivion asså ha sin egen affär. Finns det nåt plugin som gör att man kan själv bli en vakt på det? att ta fast folk etc. Och ett plugin som gör att man blir kung t.ex av Anvil Bruma etc. Ja har ett plugin som gör att man är kung över kvatch. Men ja vill ha så man kan välja vilken stad man vill bli kung över.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor