RadiuZ Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Kanske någon affär i IC har det? Finns en butik som har det mesta när det gäller ingredienser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 (redigerad) Om en månad är dom tillbaks! Har också börjat köra main quests igen, efter låångt uppehåll. Har klarat alla guilds också förutom Mages Guild, råkade döda en mage i en thieves guild quest! . Så nu för att komma in igen måste jag få tag på 20 daedra hearts (Skitlätt, fick alla i en oblivion port!) Men sen så måste man få 20 vampire dusts också, hatar o gå ner i vampyr grottor o få massa sjukdomar o skit! Någon som vet nått annat lättare sätt att få tag på 20 vampire dusts? Dom där Vampire dust som du skulle ha om du skriver in player.additem + deras ID du kan hitta alla sakers ID som du kan få om du behöver kan vara bra om du ej hittar det du vill ha. Här är sidan om du behöver nåt mera om all info om quest race class etc. Sidan OBS sidan är ej till för dig som vill fuska till saker etc. Och om du vill klara dina quest själv utan hjälp så råder jag dig ATT EJ KOLLA på sidan!. Men du får kolla om du vill. Redigerad 27 juli, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Dom där Vampire dust som du skulle ha om du skriver in player.additem + deras ID du kan hitta alla sakers ID som du kan få om du behöver kan vara bra om du ej hittar det du vill ha. Här är sidan om du behöver nåt mera om all info om quest race class etc. Sidan OBS sidan är ej till för dig som vill fuska till saker etc. Och om du vill klara dina quest själv utan hjälp så råder jag dig ATT EJ KOLLA på sidan!. Men du får kolla om du vill. Tack, men tyvärr har jag det på 360.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Tack, men tyvärr har jag det på 360.. Ok sry då är det lite svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Är den "nya" expantionen nödvändig att installera? Mycket nya grejer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Är den "nya" expantionen nödvändig att installera? Mycket nya grejer? Räcker det inte med en helt ny värld? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Räcker det inte med en helt ny värld? Noppe! Vill ha MKT nytt om jag ska köpa spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Noppe! Vill ha MKT nytt om jag ska köpa spelet Som är nytt är. Ny värd armor svärd spells items. Enda jag kommer på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Som är nytt är. Ny värd, armor, svärd, spells, items. Enda jag kommer på + Nya fiender, växter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 + några kommatecken och en punkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2007 Som är nytt är. Ny värd armor svärd spells items. Enda jag kommer på Vem är det som är värd den här gången då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 7 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2007 är detta skoj på Xbox 360?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Började spela Oblivion igår. Nu är det så att jag är fullpackad med saker och kan därför inte röra mig. Jag har försökt kasta ut saker från mitt backpack med istort sett alla knappar på tangentbordet, men ingen av dom har funkat, så min fråga är. Hur kastar man saker från sitt backpack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 (redigerad) Började spela Oblivion igår. Nu är det så att jag är fullpackad med saker och kan därför inte röra mig. Jag har försökt kasta ut saker från mitt backpack med istort sett alla knappar på tangentbordet, men ingen av dom har funkat, så min fråga är. Hur kastar man saker från sitt backpack? Du måste stå fritt så sakerna har någonstans att landa. Annars öppnar du din backpack och så tror jag att du kan shift-klicka på en sak så droppas den. Annars tar du tag i den och drar ut till höger om backpacken och viftar lite med musen så sak den slängas. Redigerad 12 augusti, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Ja, håll in shift och klicka på det du vill slänga. Sov du igenom tutorialen i början eller..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Ja, håll in shift och klicka på det du vill slänga. Sov du igenom tutorialen i början eller..? Han kanske är i tutorialen i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Man lär sig aldrig att droppa items väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Man lär sig aldrig att droppa items väl? Jo det gör man. Om man har fullt inventory innan man gått ut från kloakerna. Smart som jag är så plockade jag inte på mig grejer från alla jag dödade så därför fick jag aldrig lära mig det. Nej, jag är inte kvar i tutorialen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Ja, håll in shift och klicka på det du vill slänga. Sov du igenom tutorialen i början eller..? Det säger dom aldrig, så länge man inte gör som personen ovanför mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 Söker några plugins. Finns det nåt plugin som gör att man kan skapa sitt eget företag på oblivion asså ha sin egen affär. Finns det nåt plugin som gör att man kan själv bli en vakt på det? att ta fast folk etc. Och ett plugin som gör att man blir kung t.ex av Anvil Bruma etc. Ja har ett plugin som gör att man är kung över kvatch. Men ja vill ha så man kan välja vilken stad man vill bli kung över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts