Jump to content

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Crusader
 Share

Recommended Posts

Kay :unsure:

Trodde de bara kunde bli medvetslösa.

Ska försöka förklara vilka man slår medvetslösa. Om du går fram till nån och om du kolalr vid siktet så ser du en liten krona eller vad man ska säga. Så dom kan man ej döda pga av att av nån får man nåt quest att man ska till den personen eller får man ett quest av den. Och de som man kan döda de har inge krona vid siktet vet ej hur man ska förklara detta. Hoppas du fattade detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska försöka förklara vilka man slår medvetslösa. Om du går fram till nån och om du kolalr vid siktet så ser du en liten krona eller vad man ska säga. Så dom kan man ej döda pga av att av nån får man nåt quest att man ska till den personen eller får man ett quest av den. Och de som man kan döda de har inge krona vid siktet vet ej hur man ska förklara detta. Hoppas du fattade detta.

Aha, joo jag fattar, tack så mycket >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, nytt problem. Jag hittade orcen som blev dödad av vakten, så jag tog fram consolen, klickade på honom och skrev in resurrect. Pang! Kroppen försvann! Så jag vandrade in i stugan där han tidigare stått och började leta efter honom för att återuppta questet. Men han gick inte att finna någonstans. Så till min fråga, var hamnar egentligen folk som man har resurrect:at?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, nytt problem. Jag hittade orcen som blev dödad av vakten, så jag tog fram consolen, klickade på honom och skrev in resurrect. Pang! Kroppen försvann! Så jag vandrade in i stugan där han tidigare stått och började leta efter honom för att återuppta questet. Men han gick inte att finna någonstans. Så till min fråga, var hamnar egentligen folk som man har resurrect:at?

Dom ska bara resa sig upp, typ som när dom har blivit medvetslösa och vaknar upp igen :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tur att inte EA har köpt Bethesda än,då hade det blivit som the sims antar jag ^_^

Lite fjantig musik, en orc, som har en massa vapen statyer och en brandvarnare, och ett tjuvalarm vid dörren.

Så står han och hoppar, spatserar och skriker och behöver gå på toaletten.

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor