Reve Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Man kan väl inte döda butiksinnehavare? Jo de flesta...tror inte jag stött på många som är odödliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Jo de flesta...tror inte jag stött på många som är odödliga. Kay Trodde de bara kunde bli medvetslösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Man kan väl inte döda butiksinnehavare? Säga vad man vill, dog gjorde han i alla fall. Vakten som kom in i rummet med. Däremot kunde jag inte döda S'kriiva, hon som delar ut jobb i Thieves Guild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Kay Trodde de bara kunde bli medvetslösa. Ska försöka förklara vilka man slår medvetslösa. Om du går fram till nån och om du kolalr vid siktet så ser du en liten krona eller vad man ska säga. Så dom kan man ej döda pga av att av nån får man nåt quest att man ska till den personen eller får man ett quest av den. Och de som man kan döda de har inge krona vid siktet vet ej hur man ska förklara detta. Hoppas du fattade detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Ska försöka förklara vilka man slår medvetslösa. Om du går fram till nån och om du kolalr vid siktet så ser du en liten krona eller vad man ska säga. Så dom kan man ej döda pga av att av nån får man nåt quest att man ska till den personen eller får man ett quest av den. Och de som man kan döda de har inge krona vid siktet vet ej hur man ska förklara detta. Hoppas du fattade detta. Aha, joo jag fattar, tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Okej, nytt problem. Jag hittade orcen som blev dödad av vakten, så jag tog fram consolen, klickade på honom och skrev in resurrect. Pang! Kroppen försvann! Så jag vandrade in i stugan där han tidigare stått och började leta efter honom för att återuppta questet. Men han gick inte att finna någonstans. Så till min fråga, var hamnar egentligen folk som man har resurrect:at? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Aha, joo jag fattar, tack så mycket Np har du några fler frågor så ska jag försöka svara på det. Du förstår när jag spelade detta första gången sat över 6tim med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Okej, nytt problem. Jag hittade orcen som blev dödad av vakten, så jag tog fram consolen, klickade på honom och skrev in resurrect. Pang! Kroppen försvann! Så jag vandrade in i stugan där han tidigare stått och började leta efter honom för att återuppta questet. Men han gick inte att finna någonstans. Så till min fråga, var hamnar egentligen folk som man har resurrect:at? Dom ska bara resa sig upp, typ som när dom har blivit medvetslösa och vaknar upp igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Dom ska bara resa sig upp, typ som när dom har blivit medvetslösa och vaknar upp igen Hmm, han som jag resurrect:ade försvann, hans kropp försvann. Jävla skit också, men men, det var ju bara ett quest jag missade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Köpte Shivering Isles igår! Så jävla härligt asså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Köpte Shivering Isles igår! Så jävla härligt asså! Mjo, det är riktigt bra. Dock är jag aldrig där nu för tiden när jag väl klarat MQ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Kanse lite dum fråga , men tror ni det kommer komma ett nytt Elder Scrolls spel? Eller kommer det bara komma massoar av skit addons? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Kanse lite dum fråga , men tror ni det kommer komma ett nytt Elder Scrolls spel? Eller kommer det bara komma massoar av skit addons? Kommer med 99% säkerhet ett nytt Elder Scroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Tur att inte EA har köpt Bethesda än,då hade det blivit som the sims antar jag :. Jorå,det kommer nog komma ett par till spoel,det tvilvar jag inte på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Okay najs . Fast vi får nog vänta ett tag tills ett nytt Elder Scrolls . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 (redigerad) Tur att inte EA har köpt Bethesda än,då hade det blivit som the sims antar jag Lite fjantig musik, en orc, som har en massa vapen statyer och en brandvarnare, och ett tjuvalarm vid dörren. Så står han och hoppar, spatserar och skriker och behöver gå på toaletten. Redigerad 24 juni, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Måste rekommendera denna mod till alla "rollspelare". Den gör så att du börjar i ett skepp och du känner dig inte "tvingad" att göra huvudstoryn. Alternative Start Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Måste rekommendera denna mod till alla "rollspelare". Den gör så att du börjar i ett skepp och du känner dig inte "tvingad" att göra huvudstoryn. Alternative Start Läste lite och det såg interesant ut, ska ta och testa det sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Blev precis Duke of Mania i Shivering Isles. Var bara tvungen o säga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Blev precis Duke of Mania i Shivering Isles. Var bara tvungen o säga det. Det är när du dödar killen, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts