eXotic Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Nooo jag vill inte vara vampyr! :'( Ska precis gå upp i level och när jag går och sover så blir jag bara vampyr biten, laddar om och väntar ett tag men hur jag än gör så kommer det en vampyr när jag sover!! Någon som vet hur man kan förhindra detta!!?? :'( Ladda om och vänta med att gå och lägga dig? Åk till en annan by och sov, annars fixar du drycken och går och lägger dig efter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Ladda om och vänta med att gå och lägga dig? Åk till en annan by och sov, annars fixar du drycken och går och lägger dig efter det Har laddat om och provat med att vänta o sen lägga mig. Kan dock prova någon annan by, vilken dryck? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Har laddat om och provat med att vänta o sen lägga mig. Kan dock prova någon annan by, vilken dryck? Det finns en speciell dryck som man måste dricka tre dagar efter man blivit biten om man inte vill bli vampyr. Om man misslyckas med drycken måste man göra ett svårt quest om jag inte minns fel, för att bli av med vampyreriet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Det finns en speciell dryck som man måste dricka tre dagar efter man blivit biten om man inte vill bli vampyr. Om man misslyckas med drycken måste man göra ett svårt quest om jag inte minns fel, för att bli av med vampyreriet. Man kan gå till en kyrka och "be" dvs aktivera altaret i mitten och se nåt textmeddelande. Detta funkar bara om sjukdomen inte brutit ut...samma sak med Cure Disease potionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Man kan gå till en kyrka och "be" dvs aktivera altaret i mitten och se nåt textmeddelande. Detta funkar bara om sjukdomen inte brutit ut...samma sak med Cure Disease potionen. Japp! Det där med kyrkan funkade! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 En till fråga Blev utkastad ur Mages Guild för att jag dödade en medlem, kan man på något sätt joina Mages guild igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 (redigerad) En till fråga Blev utkastad ur Mages Guild för att jag dödade en medlem, kan man på något sätt joina Mages guild igen? Ja. Jag har för mig när jag blev utkastad av Mage guild jag fick joina fast då skulle jag gå o prata med en från Mage guild. Då fick jag ett quest som man skulle fixa 60 saker av nånting har jag för mig iaf. Redigerad 18 juni, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Ja. Jag har för mig när jag blev utkastad av Mage guild jag fick joina fast då skulle jag gå o prata med en från Mage guild. Då fick jag ett quest som man skulle fixa 60 saker av nånting har jag för mig iaf. Aaa ok tack! Får ta o kolla upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Någon som vet om/när människor respawnas? Dels så har en jag questade hos dött, han blev dödad av en vakt. Sedan så har juveleraren i market place dött, han blev dödad av mig. Sedan undrar jag var man säljer saker och ting dyrast. T ex en yxa, säljer man den dyrast hos en yxsäljare eller hos någon annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Vanliga NPS:s (inte banditer och vakter) respawnas inte. Kanske det finns något console-kommando för att fixa tillbaka dom om du har PC-versionen. Du säljer en sak dyrast hos en säljare som inte har mycket Mercantile. @I lol: Barter heter det=) Redigerad 19 juni, 2007 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Någon som vet om/när människor respawnas? Dels så har en jag questade hos dött, han blev dödad av en vakt. Sedan så har juveleraren i market place dött, han blev dödad av mig. Sedan undrar jag var man säljer saker och ting dyrast. T ex en yxa, säljer man den dyrast hos en yxsäljare eller hos någon annan? Kan ge dig ett tips om du vill få mera pengar för det du säljer, när du går å ska sälja något till t.ex. en Vapenförsäljare, så skall du trycka på en knapp där nere (bundle har jag för mig att den hette). Så vrider du upp och testar dig frammåt på procenterna Redigerad 19 juni, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Vanliga NPS:s (inte banditer och vakter) respawnas inte. Kanske det finns något console-kommando för att fixa tillbaka dom om du har PC-versionen. Så bara banditer och vakter respawnas? Fan vad jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Aaa ok tack! Får ta o kolla upp det. Np @ eXotic Det finns ett fusk som gör så du kan respawna folk dock så har jag ej fåt det o funka. Kolla på www.fuska.se så hittar du fusk o andra saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Ta fram console, klicka på liket, skriv resurrect, tryck enter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Så bara banditer och vakter respawnas? Fan vad jobbigt. Du får väl lära dig att ta ansvar för dina handlingar. Eller så skiter du i det och använder bara Pixiegnom tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Ligger på sista questen i thieves guild, har gjort allting med pilen o allting o sen när man ska in till elder scrolls biblioteket o sätta sig på en stol så går det inte o sitta på den fucking stolen!!!! Behöver hjälp snabbt!! O ja har provat o laddat om o massa skit men de går bara inte! Snälla någon! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Ta fram console, klicka på liket, skriv resurrect, tryck enter Du får väl lära dig att ta ansvar för dina handlingar. Eller så skiter du i det och använder bara Pixiegnom tips Det var ju alldeles i början, jag skyller på att jag inte hade lärt mig att göra inbrott på ett smidigt sätt. Men jag kan inte göra på det sättet, antingen så är inte liket kvar eller så kommer jag inte ihåg var snubben dog, så jag har inget lik att markera. Men men, jag får väl göra inbrott på andra ställen, juveleraren kan ju inte ha varit den enda prisvärda affärsägaren i hela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Någon som vet vart man kan hitta en chainmail cuirass ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Ligger på sista questen i thieves guild, h ar gjort allting med pilen o allting o sen när man ska in till elder scrolls biblioteket o sätta sig på en stol så går det inte o sitta på den fucking stolen!!!! Behöver hjälp snabbt!! O ja har provat o laddat om o massa skit men de går bara inte! Snälla någon! :'( Jag tror du får börja om på nytt. För när jag gjorde main questet när man skulle ha Amuleten av den där killen så fanns han ej vid stolen och han kom aldrig. Och jag fick köra om allt på nytt. Men det kanske finns nåt annat sät att fixa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Men men, jag får väl göra inbrott på andra ställen, juveleraren kan ju inte ha varit den enda prisvärda affärsägaren i hela spelet. Man kan väl inte döda butiksinnehavare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts