Santa Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Det löste sig tillslut. Men nuvarande problem är hur man dödar någon utan att någon annan ser/hör eller vet. Även i tomma hus med bara 1 människa, och jag dödar den så blir jag sedd av "forces of the Unknown" och blir wanted av vakterna -.- Och jag som ville joina Dark Brotherhood T_T "ville"? du kan väll fortfarande göra det? om du inte dödat han man fick uppdraget ifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 "ville"? du kan väll fortfarande göra det? om du inte dödat han man fick uppdraget ifrån Men om jag är wanted kan jag ju knappt röra mig i städer eller nära dem Är det alltid så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Men om jag är wanted kan jag ju knappt röra mig i städer eller nära dem Är det alltid så? Betala eller åk i fängelse då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Eller håll dig borta från den staden i X dagar så försvinner wanted efter ett tag, Antal dagar du är wanted beror på hur grovt ditt brott var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Innehåller OOO moden nya spells? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Innehåller OOO moden nya spells? Jag kan nog nästan säga ja till det är dock inte helt hundra eftersom jag sällan spelar som magicker eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Hej. Jo, jag har skaffat Knights of the Nine nu, och jag undrar en grej... Vart hittar man den där "Holy Knight" rörelsen/guilden (eller vad det nu är)? Vilken gubbe ska man snacka med och vart finns han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Hej. Jo, jag har skaffat Knights of the Nine nu, och jag undrar en grej... Vart hittar man den där "Holy Knight" rörelsen/guilden (eller vad det nu är)? Vilken gubbe ska man snacka med och vart finns han? Det är du som startar Knights of the Nine "guilden" efter att du pratat med gubben. Han ska finnas i Anvil tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Han finns i Anvil och är en "Profet" , tror du att några npc kan prata om det ochså så man vet exakt var han är. Dock inte så svår att hitta, han är utanför kyrkan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Han står och skriker så man kan inte missa han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Tackar för svaren. Går dit och tittar nästa gång jag spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Världens bästa mod? Förbättrar frameraten utan att försämra kvalitén. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 Bättre FPS!!! (:!!! Precis vad jag behöver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 (redigerad) Installerade oblivion idag, jag har thief som stjärntecken och jag använder bågen. Gjorde en egen vad det nu heter där man väljer massa agilities, mest inriktad på markmanship, sneak och thief, så jag är bra på att smyga, bra på lås, bra på att sno och bra med bågen kan man säga. Har inte orkat questat så mycket efter att jag kommit ut ur sewers, gjorde bara questet man får nere i arenan, sedan har jag slagits i arenan, jag är warrior just nu och har vunnit en match i den klassen. Just det, jag är en elf, wood elf tror jag. Redigerad 14 juni, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) Någon som vet vart man kan hitta "Glass Armor" någonstans? Har hittat hjälmen precis utanför Anvil, vart finns nu resten av dräkten? Karta någon? EDIT: BTW Main quests, jag har vart i det här Universitet och pratat med någon Argonian, tror att man ska leta efter några böcker, någon som vet vart alla böcker finns? Redigerad 15 juni, 2007 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Någon som vet vart man kan hitta "Glass Armor" någonstans? Har hittat hjälmen precis utanför Anvil, vart finns nu resten av dräkten? Karta någon? Glass armor börjar dyka upp på fiender (mestadels banditer) när du är runt nivå 20. Innan dess är det omöjligt (vad jag vet) att få det, om det nu inte är specifika delar som t ex "Fin Gleam" som jag antar är den du har hittat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Glass armor börjar dyka upp på fiender (mestadels banditer) när du är runt nivå 20. Innan dess är det omöjligt (vad jag vet) att få det, om det nu inte är specifika delar som t ex "Fin Gleam" som jag antar är den du har hittat. Har för mig att jag stulit eller mördat någon för Glass Armor någonstans. Om jag ínte minns fel så var det uppe i ett snöigt berg bland vikingliknande människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 (redigerad) Nu är jag grand champion på arenan, det kändes ruttet att vinna på det sättet som jag gjorde. Gjorde Gray Prince's quest innan jag mötte honom, alla som har gjort likadant vet vad jag menar. Har joinat Thieves guild också, perfekt att kunna sälja allt man stjäl, jag börjar få hyffsat med pengar nu . Just det, i själva storyn har jag stängt min första oblivionport samt eskorterat martin till det där säkra stället vad det nu hette. Redigerad 16 juni, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 (redigerad) Nooo jag vill inte vara vampyr! :'( Ska precis gå upp i level och när jag går och sover så blir jag bara vampyr biten, laddar om och väntar ett tag men hur jag än gör så kommer det en vampyr när jag sover!! Någon som vet hur man kan förhindra detta!!?? :'( Redigerad 17 juni, 2007 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 (redigerad) Nooo jag vill inte vara vampyr! :'( Ska precis gå upp i level och när jag går och sover så blir jag bara vampyr biten, laddar om och väntar ett tag men hur jag än gör så kommer det en vampyr när jag sover!! Någon som vet hur man kan förhindra detta!!?? :'( Tror inte det, men det finns ett sätt att bli botad så att du inte är vampyr längre. Det är någon häxa som gör en dryck åt dig... kommer inte riktigt ihåg vart hon är, men om man pratar med Kungen av Skingrad så berättar han nog eller något sånt. Redigerad 17 juni, 2007 av XaeRo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts