Santa Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Man behöver ju inte göra main questen , kan ju springa runt och göra i praktist taget vad du vill, gör det så blir det nog roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 De betalar inte spelets utgivare och utvecklare, alltså stjäl de. Att ta något utan att betala= att stjäla. Fel. Stöld är när man tar något ur annans egendom så de går miste om det. Nedladdning = kopiering, då ingen förlorar sitt exemplar av spelet. Däremot går Betsheda (stavning?) miste om intäkt. Hade det varit stöld hade det kallats för det, och inte piratkopiering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Man behöver ju inte göra main questen , kan ju springa runt och göra i praktist taget vad du vill, gör det så blir det nog roligare Som vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Som vadå? DÖda vakter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Som vadå? Slakta monster, gå berserk i städer/byar . råna hus , göra sidupdrag , råna änu mera ,tränna , samla ingridienser(stavning?) , samla på sig saker som man sedan säljer, Finns säkert mer saker att göra som jag inte kommer på just nu, använd fantasin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 VIsste inte att man kunde göra sånt. Senast jag "zerkade" något så fick jag 5 vakter och någon magisk snubbe efter mig, fast jag dödade dem allihop Hur rånar man ett ställe då? Träna? Hur fiskar man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 VIsste inte att man kunde göra sånt. Senast jag "zerkade" något så fick jag 5 vakter och någon magisk snubbe efter mig, fast jag dödade dem allihop Hur rånar man ett ställe då? Träna? Hur fiskar man? Fishka? Nono, no kan do!! Nä,fiska går inte men råna, Smyg in på valfritt hus (var med i thieves guild så tjänar du på det också!),ta lite grejer,sälj skiten var glad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Fishka? Nono, no kan do!! Nä,fiska går inte men råna, Smyg in på valfritt hus (var med i thieves guild så tjänar du på det också!),ta lite grejer,sälj skiten var glad! Ehm... hur joinar man en guild då? Jag var vid Arcane University men hade inte nyckeln för att komma in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Ehm... hur joinar man en guild då? Jag var vid Arcane University men hade inte nyckeln för att komma in Beror på vilke guild, tjuvarnas så måste man åkt in i fängelset en gång tror jag, sen kommer nån mörk elv och ger än ett brev med instructioner. Dark Brotherhood är att man ska döda någon, sedan sova, så ska man bli besökt på natten. Mage guild är jävligt jobbig för ma ska göra uppdrag för alla magic guils i alla städerna. Arena är itn edirekt en guild, men det finns med i listan , man går helt enkelt till arenan i imperial city Finns säkert några fler med som jag inte orkar nämna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Beror på vilke guild, tjuvarnas så måste man åkt in i fängelset en gång tror jag, sen kommer nån mörk elv och ger än ett brev med instructioner. Dark Brotherhood är att man ska döda någon, sedan sova, så ska man bli besökt på natten. Mage guild är jävligt jobbig för ma ska göra uppdrag för alla magic guils i alla städerna. Arena är itn edirekt en guild, men det finns med i listan , man går helt enkelt till arenan i imperial city Finns säkert några fler med som jag inte orkar nämna Fighters Guild, man ska hjälpa en kärring med några lejjon i en källare. Thiefs guild, läs en grey fox affisch och muta sen en tiggare och sen frågar du om grey fox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Fighters Guild, man ska hjälpa en kärring med några lejjon i en källare. Thiefs guild, läs en grey fox affisch och muta sen en tiggare och sen frågar du om grey fox. Fighters guilden är inte bara att man ska hjälpa kärringen, det är bara en av dom första och för att få veta om thevies guild mötes platsen måste man väll åkt i fängelse först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Fighters guilden är inte bara att man ska hjälpa kärringen, det är bara en av dom första och för att få veta om thevies guild mötes platsen måste man väll åkt i fängelse först? Nej, efter man fått veta grey foxs namn så blir man god vän med en tiggare och börjar tala om grey fox, så säger han var och när. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Såå.. vilken är bäst att vara Dark Brotherhood sounds nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Såå.. vilken är bäst att vara Dark Brotherhood sounds nice Dark Brotherhood har roligast uppdrag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Dark Brotherhood har roligast uppdrag iaf. Men om man dödar någon, blir man inte wanted då? Ser alla oblivion gates lika dana ut på insidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Ser alla oblivion gates lika dana ut på insidan? Nja nästan olika Oblivion gates kan se lika dana ut. Fast kluriga vägar. Ja om du dödar nån så blir du wanted. Men inte om du dödar nån i ett hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Nja nästan olika Oblivion gates kan se lika dana ut. Fast kluriga vägar. Ja om du dödar nån så blir du wanted. Men inte om du dödar nån i ett hus. Så jag kan döda en random person i ett hus, springa över till närmaste värdshus och köpa en säng och sova. Då får jag besök? Förresten, hur får jag fler spells? Jag har lessnat lite på min första, som inte ens har någon range -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Nya spells kan man köpa i mage guilds, finns olika spells i varje stad. Tror man kan få nya spells när man går up ranker, typ journeyman och dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Så jag kan döda en random person i ett hus, springa över till närmaste värdshus och köpa en säng och sova. Då får jag besök? Förresten, hur får jag fler spells? Jag har lessnat lite på min första, som inte ens har någon range -.- Nu fattar jag ej med "Då får jag besök?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Nu fattar jag ej med "Då får jag besök?" Man vaknar till under natten av att nån skum gubbe står där och börjar prata med än och ger än första uppdraget för att gå med i dark brotherhood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts