Ante_freeman Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Ett spel som Oblivion kan inte upplevas ordentligt som demo IMO. Det är storleken och friheten som är spelets starka sida, och det skulle inte kunna återges i ett demo. Låter som WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 HJÄLP!! :'( Jag kan ej updattera det säger så här kolla på screenet: Hur ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Antar att du moddat spelet. Återställ de filer du ändrat till originalfiler (man ska alltid göra backup innan man ändrar någonting) har du inte det får du installera om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Antar att du moddat spelet. Återställ de filer du ändrat till originalfiler (man ska alltid göra backup innan man ändrar någonting) har du inte det får du installera om spelet. Jag har ju precis laggt in spelet. Så hur ska jag kunna ha modat?. Enda filen som jag har i Data Files är "Oblivion.esm(Master File) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Kontrollera så att du patchar till rätt version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Kontrollera så att du patchar till rätt version. Jag har nu testat med 1.1 och 1.2 patchen händer samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Vilken version har du nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Eller så har han redan den där versionen, eftersom det inte hittar nåt gammalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Eller så har du crackat och bytt ut .exe filen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Eller så har du crackat och bytt ut .exe filen Nej när jag la in det så hadde jag ej crackat det. men jag crackade spelet för att se om det funkade. Kör en nerladdad version av det. Och förut har jag kunnat updatterar spelet fast jag har laddat ner den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Nej när jag la in det så hadde jag ej crackat det. men jag crackade spelet för att se om det funkade. Kör en nerladdad version av det. Och förut har jag kunnat updatterar spelet fast jag har laddat ner den. Köp spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Köp spelet. Varför blir inge stor skiljnad för det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Varför blir inge stor skiljnad för det . Jo, du betalar istället för att stjäla, och du får en laglig version som går att patcha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Jo, du betalar istället för att stjäla, och du får en laglig version som går att patcha. Men hur kommer det sej da att jag har kunnat patchat förut med olaglig version da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Men hur kommer det sej da att jag har kunnat patchat förut med olaglig version da? För att du kanske hade en giltlig .exe fil då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 För att du kanske hade en giltlig .exe fil då Men inte vet jag vad skitet är. Aja orka bry mig. Får gräja det "nångåmg" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Jo, du betalar istället för att stjäla, och du får en laglig version som går att patcha. Du stjäl inte, det kallas piratkopiering just för att man kopierar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Du stjäl inte, det kallas piratkopiering just för att man kopierar. Yarr, Pirates dont steal, they share! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 De betalar inte spelets utgivare och utvecklare, alltså stjäl de. Att ta något utan att betala= att stjäla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 (redigerad) Började spela detta spel idag... lite besviken faktist. Inte så jättekul Klarade Oblivion-gaten, ser alla likadana ut "innuti"? Hur långt jag kommit -> Kommit så långt som till när Marcus blir Emperor över Blades och jag fick joina Blades Redigerad 3 juni, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts