VenoM Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 har du instalerat det i data mapen och sedan aktiverat modet? kan vara det annars Joo, det var lixom det första jag gjorde... (Modet ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Yay, mer bilder. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/iyZKp0QUegcu.jpg http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/SAGABPQOj9yl.jpg Dom är ganska svåra när man är lvl 1 fortfarande. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/h0uu4k1mgOW7.jpg Gah, det där var extremt svårt på lvl 1 samt med OOO. (spoiler för er som inte klarat Knights of the Nine) Tycker dom är svåra fortfarande SAvenom: Jag hittade modden på tessource.com och enligt den kan du hitta båtar lite överallt runt Imperial City och i Anvil och andra ställen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Om jag förstår rätt så tycker ganska många här att OOO modet är väldigt bra, jag håller med om det, men jag föredrar Francesco's Leveled Creatures-items Mod Många nya saker, nya fiender, och en unik sak, alla fiender är inte på samma level som en själv om man är på till exempel lvl 10, så kan man möta lvl 3 vargar på ett ställe, och lvl 15 conjuers vid ett annat, >>Mer info<< kan lägga upp några bilder på när jag kör sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Hej Jag har startat en ny karaktär i Oblivion som jag vill pröva att fuska med. Jag prövade att skriva in pengafusket, men det fungerar inte. Hur skriver man exakt för att det ska fungera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 (redigerad) player.additem 0000000F XXX XXX är hur mkt du vill ha T.ex player.additem 0000000F 500 = 500 gold Redigerad 20 maj, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Jag håller på att ladda ner Qarls senaste texturmod (version 3). Ligger på 2 GB, men spelet blir mycket snyggare efteråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Har klarat av Knights of the Nine nu. Dax att klara main quest också. (lvl2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 Finns det demo till elder scrolls IV? isåfall kan nån länka till torrent elelr skicka på msn. vill inte ladda ner från nån hemsida eftersom mitt internet är cp så det funkar aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Om du inte kan ladda ner vanligt lär du inte kunna ladda ner på annat sätt heller. Anyways, startade en ny char igår, en mage den här gången. Ska försöka att inte bryta mot lagen alltför mycket med den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Jo det funkar med torrents för då är det bara o fortsätta senare om internet dampar. Men om man laddar ner från nån sida så avbryts det och man för börja om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Jo det funkar med torrents för då är det bara o fortsätta senare om internet dampar. Men om man laddar ner från nån sida så avbryts det och man för börja om. Finns inge demo till detta. Jag har för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Om du byter signature kanske jag kan fixa demot åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Nöjd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Ett spel som Oblivion kan inte upplevas ordentligt som demo IMO. Det är storleken och friheten som är spelets starka sida, och det skulle inte kunna återges i ett demo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Men man kan testa om man gillar styrningen, kameran, spelsättet osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Jag orkar inet läsa igenom 88 sidor, men kan någon bara svara snabbt på vad spelet handlar om/går ut på? Har det nämligen bredvid mig, men jag vågar inte starta det om det är ett lamt spel i stil med typ.. Svea rike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Jag orkar inet läsa igenom 88 sidor, men kan någon bara svara snabbt på vad spelet handlar om/går ut på? Har det nämligen bredvid mig, men jag vågar inte starta det om det är ett lamt spel i stil med typ.. Svea rike http://en.wikipedia.org/wiki/The_Elder_Scrolls_IV:_Oblivion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Jag orkar inet läsa igenom 88 sidor, men kan någon bara svara snabbt på vad spelet handlar om/går ut på? Har det nämligen bredvid mig, men jag vågar inte starta det om det är ett lamt spel i stil med typ.. Svea rike Spelet är långt ifrån lamt, det är grymt kul och det går ut på att skydda den sista i den "kungliga familjen" a.k.a Martin*. Min kompis beskriver spelet som WoW i single player med mer detaljer och snyggare graffe. Det är grymt kul och lira på min kompis char (hans main) då den är piss stark så man kan hur enkelt som helst döda vakterna i städerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Spelet är långt ifrån lamt, det är grymt kul och det går ut på att skydda den sista i den "kungliga familjen" a.k.a Martin*. Min kompis beskriver spelet som WoW i single player med mer detaljer och snyggare graffe. Det är grymt kul och lira på min kompis char (hans main) då den är piss stark så man kan hur enkelt som helst döda vakterna i städerna Det där påminner mig om en sak i Imperial City när du sa döda vakter. Skrev in odödlighet och gick o mass mörda -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts