Jump to content

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Crusader
 Share

Recommended Posts

Yay, mer bilder.

:P

Dom är ganska svåra när man är lvl 1 fortfarande. ^_^

Gah, det där var extremt svårt på lvl 1 samt med OOO. :lol: (spoiler för er som inte klarat Knights of the Nine)

Tycker dom är svåra fortfarande :ermm:

SAvenom: Jag hittade modden på tessource.com och enligt den kan du hitta båtar lite överallt runt Imperial City och i Anvil och andra ställen också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag förstår rätt så tycker ganska många här att OOO modet är väldigt bra, jag håller med om det, men jag föredrar Francesco's Leveled Creatures-items Mod :ermm:

Många nya saker, nya fiender, och en unik sak, alla fiender är inte på samma level som en själv ^_^

om man är på till exempel lvl 10, så kan man möta lvl 3 vargar på ett ställe, och lvl 15 conjuers vid ett annat,

>>Mer info<<

kan lägga upp några bilder på när jag kör sen :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag orkar inet läsa igenom 88 sidor, men kan någon bara svara snabbt på vad spelet handlar om/går ut på? Har det nämligen bredvid mig, men jag vågar inte starta det om det är ett lamt spel i stil med typ.. Svea rike

Spelet är långt ifrån lamt, det är grymt kul och det går ut på att skydda den sista i den "kungliga familjen" a.k.a Martin*. Min kompis beskriver spelet som WoW i single player med mer detaljer och snyggare graffe.

Det är grymt kul och lira på min kompis char (hans main) då den är piss stark så man kan hur enkelt som helst döda vakterna i städerna :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelet är långt ifrån lamt, det är grymt kul och det går ut på att skydda den sista i den "kungliga familjen" a.k.a Martin*. Min kompis beskriver spelet som WoW i single player med mer detaljer och snyggare graffe.

Det är grymt kul och lira på min kompis char (hans main) då den är piss stark så man kan hur enkelt som helst döda vakterna i städerna -_-

Det där påminner mig om en sak i Imperial City när du sa döda vakter. Skrev in odödlighet och gick o mass mörda -_- -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor