minigun Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Shivering Isles.. är det bra? Är det tillräckligt mycket nytt så att man trampar ner sej i träsket än en gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Vilket är ert favortiställei spelet? Själv gillar jag Cheyindal's lilla flod med den sjungande alkisen. Sprang på det läskigaste stället ja varit på i spelet också när ja kom till Hackdirt. Fyfan verkar helt perverst. Mördade hela befolkningen och läste sedan i en guide att man ska göra ett quest där man ska rädda en flicka som dom tillfångatagit. Ja kan släppa loss henne men det känns som om jag gått miste om massa mysig historia om byn i stil med Dark Brotherhood's förrädarens lilla krypin och dagbok. Har jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Shivering Isles.. är det bra? Är det tillräckligt mycket nytt så att man trampar ner sej i träsket än en gång? Det är ju en helt ny värld. Allt är nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Vilket är ert favortiställei spelet? Själv gillar jag Cheyindal's lilla flod med den sjungande alkisen. Sprang på det läskigaste stället ja varit på i spelet också när ja kom till Hackdirt. Fyfan verkar helt perverst. Mördade hela befolkningen och läste sedan i en guide att man ska göra ett quest där man ska rädda en flicka som dom tillfångatagit. Ja kan släppa loss henne men det känns som om jag gått miste om massa mysig historia om byn i stil med Dark Brotherhood's förrädarens lilla krypin och dagbok. Har jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Det är ju en helt ny värld. Allt är nytt. Okej, antagligen inte lika stort då men... kan man ta sej mellan cyrodill och det nya stället hur man vill? Rekommenderast Shiverin Isles?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Haha Men ja avslöjade ju inget som man inte fattar så fort man typ börjar ett quest. Men visst slå mig om du vill. Ja skämms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 (redigerad) Haha Men ja avslöjade ju inget som man inte fattar så fort man typ börjar ett quest. Men visst slå mig om du vill. Ja skämms. Du avslöjade nåt om en förrädare i Dark Brotherhood och det visste jag inte om! *kastar russin på Reve* Redigerad 10 april, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Okej, antagligen inte lika stort då men... kan man ta sej mellan cyrodill och det nya stället hur man vill? Rekommenderast Shiverin Isles?? Man måste gå igenom en port för att ta sig från en värld till en annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Du avslöjade nåt om en förrädare i Dark Brotherhood och det visste jag inte om! *kastar russin på Reve* Okej men det "avslöjade" jag några sidor tillbaka. Dessutom får man höra det så fort man joinat Dark Brotherhood så det är väl inte nån större spoiler. Jag sa ju inte vem det var och vad som händer med honom etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Har lite frågor... Finns det nån slags Fight Club? Som Arena fast bara med knytnävar? Vilket är det bästa och säkraste sättet att tjäna pengar kvickt? Har OOO modden så ja kan inte hålla på oc raida grottor och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Har lite frågor... Finns det nån slags Fight Club? Som Arena fast bara med knytnävar? Vilket är det bästa och säkraste sättet att tjäna pengar kvickt? Har OOO modden så ja kan inte hålla på oc raida grottor och sånt. Arenan borde ge en hel del isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Du avslöjade nåt om en förrädare i Dark Brotherhood och det visste jag inte om! *kastar russin på Reve* De säger ju det från början, efter att man gått med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 (redigerad) Har lite frågor... Finns det nån slags Fight Club? Som Arena fast bara med knytnävar? Vilket är det bästa och säkraste sättet att tjäna pengar kvickt? Har OOO modden så ja kan inte hålla på oc raida grottor och sånt. Hmm,jag har väl kanske tjänat 5000 guld på det här sättet,gå med i thiefs guild,och i anvil,finns det en tjej som håller på mer vapen o sånt. *end_scriptline* apa,gick dåligt. kanske kan knåpa ihop en film,vet inte laggar så mycket med frapsr säkerhetens skull ) . Redigerad 12 april, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Jag har en fråga: Hur gör man vapen magiska? Vad behövs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Jag har en fråga: Hur gör man vapen magiska? Vad behövs? Först måste man bli medlem i Mage guild, så man kommer in i det där magi stället i imperial city (glömt vad det hette) När man är där så kan man gå till ett hus där man kan göra dom magiska. dock så behöver man soul gems för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Funkar Shivering Isles med OOO-modden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Ja det funkar med OOO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Ja det funkar med OOO. Funkar det om man råkar få ner det i datorn efter ett besök på Piratebay? Eller måste man besöka en spelaffär? Och till sist: Är det bra, kul, ballt, skoj, prisvärt, häftigt, bögigt, dåligt, asfett, trist, onödigt, svårt, listigt, originellt osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Kan inte någon/några berätta historier om era upplevelser i detta fantastiska spel? Skulle vara kul att höra vad som har hänt er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Funkar det om man råkar få ner det i datorn efter ett besök på Piratebay? Eller måste man besöka en spelaffär? Och till sist: Är det bra, kul, ballt, skoj, prisvärt, häftigt, bögigt, dåligt, asfett, trist, onödigt, svårt, listigt, originellt osv... Det första vet jag inte. Sen är det väl en småtrevlig upplevelse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts