Pixiegnom Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Jag är i rätts så hög lvl så jag klarar av det. Säg bara quest namnet så fixar jag resten. Prövat söka på google? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Jag har gjort det säger jag. Har gåt till en säng sovit 24tim asså tre gånger. Men inget händer säger jag ju. Jag får inge Quest update eller Quest complete. och jag har brutit mig in i andra hus o testat sugit blod men inget händer. Så nåt är problemet. Och jag ser inge skiljnad på min Imperial gubbe Dom säger väl inget om du blir full vampyr? Det gjorde dom inte för mig o min kompis. Ja jag vet. Men jag kom på att det var ett quest nu när jag frågade en. Men han kommer ej ihåg vad questet heter. palla ej vara vampyr. Du ska åka till mage guild och fråga om bote medel, så skickar dom dig till en ny kille som skickar dig till en häxa som gör dig frisk om du ger henne alla mats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Dom säger väl inget om du blir full vampyr? Det gjorde dom inte för mig o min kompis. Du ska åka till mage guild och fråga om bote medel, så skickar dom dig till en ny kille som skickar dig till en häxa som gör dig frisk om du ger henne alla mats Tack. Mats det menar du väl allt hon behöver?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Är det någon som vet var man kan hitta modden som gör att man inte måste spela om hela tutorialen varje gång man vill skapa en ny gubbe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Är det någon som vet var man kan hitta modden som gör att man inte måste spela om hela tutorialen varje gång man vill skapa en ny gubbe? Finns en sådan här. http://elderscrolls.filefront.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 (redigerad) Tack! Du tror inte du skulle kunna länka direkt till filen? Har lite svårt att hitta den... Redigerad 14 mars, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MainSoldier Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Hej jag började igår med oblivion. finns det nya gubbar att ladda ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 (redigerad) Tack! Du tror inte du skulle kunna länka direkt till filen? Har lite svårt att hitta den... Annars finns det en HÄR Fast om du inte är medlem där så finns det också en HÄR , tror den är bättre också. Redigerad 14 mars, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Annars finns det en HÄR Fast om du inte är medlem där så finns det också en HÄR , tror den är bättre också. Tack! Riktigt drygt att dra igenom los sewers varje gång man vill prova på något nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Tack. Mats det menar du väl allt hon behöver?. Japp, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MainSoldier Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Finns det nya gubbar att ladda ner till Oblivion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Finns det nya gubbar att ladda ner till Oblivion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Finns det nya gubbar att ladda ner till Oblivion? Menar du nya klasser så nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Menar du nya klasser så nej Jo då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Självklart finns det klasser och sånt grejs att ladda ner till Oblivion. TES Source På den här sidan finns det många fina saker att ladda ner till Oblivion och dessutom till Morrowind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Jo då. Jaha det vist inte jag ,niiice ska tankas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Snart släpps den nya Oblivion vem längtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Jag! Men när släpps det exakt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Jag! Men när släpps det exakt? 30 mars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 30 mars. Damn, tog inte lång tid att få svar=) Jag lär spela det på min brors dator, på absolut max. Ljuvligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts