Solidsnake Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 edit: Doh, max uppladdnings storlek har ändrats. Får ladda upp bilden någon annanstans. edit2: Också fint. <3 Nja inte lika fint som förra bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Nja inte lika fint som förra bilden. --- Joo den va fin, gillar att löven är så detaljerade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Fint. <3 FULT SOM STRYK!1111 Nädå. Det var fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Kan nån hjälpa mig med att blie vampyr har fåt questet av den där Dark Brotherhood gubben. Och jag har sovit mera än tre dagar utan nåt händer. står så här Upon awakening i discovered two bleeding pinpricks on my neck. it would appear Vicente Valtieri did indeed visit me last night, and pass along his Dark Gift! If what valtieri told me is true, my vampirsm will begin to manifest itselft in three days, after i sleep once more. Och jag har sovit tre dagar men inget händer hur ska jag göra?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Kan nån hjälpa mig med att blie vampyr har fåt questet av den där Dark Brotherhood gubben. Och jag har sovit mera än tre dagar utan nåt händer. står så här Upon awakening i discovered two bleeding pinpricks on my neck. it would appear Vicente Valtieri did indeed visit me last night, and pass along his Dark Gift! If what valtieri told me is true, my vampirsm will begin to manifest itselft in three days, after i sleep once more. Och jag har sovit tre dagar men inget händer hur ska jag göra?. Man ska inte sova tror jag du ska vara vaken i 3dagar, så gjorde jag iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 (redigerad) Man ska inte sova tror jag du ska vara vaken i 3dagar, så gjorde jag iallafall... i Quetstet så står dte jag ska sova 3 dagar. har gjort det ochså o testat tryckt på wait i tre dagar men inget händer. Men nör jag är vampyr ska jag få Quest Update eller Quest Complete? Redigerad 11 mars, 2007 av Solidsnake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 i Quetstet så står dte jag ska sova 3 dagar. har gjort det ochså o testat tryckt på wait i tre dagar men inget händer. Men nör jag är vampyr ska jag få Quest Update eller Quest Complete? Du ska -sova- i 3 dagar. Inte waita. Gå till en säng, sov 24 timmar 3 gånger. Bam, du är nu praktiskt taget död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Du ska -sova- i 3 dagar. Inte waita. Gå till en säng, sov 24 timmar 3 gånger. Bam, du är nu praktiskt taget död. Jag har gjort det säger jag. Har gåt till en säng sovit 24tim asså tre gånger. Men inget händer säger jag ju. Jag får inge Quest update eller Quest complete. och jag har brutit mig in i andra hus o testat sugit blod men inget händer. Så nåt är problemet. Och jag ser inge skiljnad på min Imperial gubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Fortsätt och sov. Eller är du ens säker på att du har blivit infekterad? Kan finnas buggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Fortsätt och sov. Eller är du ens säker på att du har blivit infekterad? Kan finnas buggar. Jag har sovit nästan över 2-3veckor nu utan något har hänt. Ska man ej få Quest Update eller Quest complete?. Och om jag går till den där gubben o pratar så säger han: Greetings... greetings Fellow stalker of the damned! Enjoy your new gift. och efter det så säger han att jag ska ej glöma prata med en hon som jag ska få nya quest av. Lägger upp en bild får ni se om det är någon skiljnad ska in o ta screen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Jag har sovit nästan över 2-3veckor nu utan något har hänt. Ska man ej få Quest Update eller Quest complete?. Och om jag går till den där gubben o pratar så säger han: Greetings... greetings Fellow stalker of the damned! Enjoy your new gift. och efter det så säger han att jag ska ej glöma prata med en hon som jag ska få nya quest av. Lägger upp en bild får ni se om det är någon skiljnad ska in o ta screen Sov inte tryck inte på wait.. spela gå runt i tre dagar gör Qs det kommer funka har gjort så sj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 (redigerad) Sov inte tryck inte på wait.. spela gå runt i tre dagar gör Qs det kommer funka har gjort så sj har ochså gjort det. Jag lät gubben få stå medans jag var ute med hunden o duschade hadde ej fåt något medleande. Men här är bilderna Redigerad 11 mars, 2007 av Solidsnake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 (redigerad) 1. Du ska sova en timme i hans rum, du vaknar och sen så säger det nåt om de där 3 dagarna. 2. Tryck Wait och vänta 3 X 24. 3. Och sen sover du en gång till. Så gjorde jag för att bli vampyr. Redigerad 11 mars, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 (redigerad) 1. Du ska sova en timme i hans rum, du vaknar och sen så säger det nåt om de där 3 dagarna. 2. Tryck Wait och vänta 3 X 24. 3. Och sen sover du en gång till. Så gjorde jag för att bli vampyr. Jag är redan vampyr fick skriva sen sak i consolen så jag förflyttades till ett test hus. där kunde jag blie det. Hur botar jag detta om jag vill blie en vanlig människa? Redigerad 12 mars, 2007 av Solidsnake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 (redigerad) Jag är redan vampyr fick skriva sen sak i consolen så jag förflyttades till ett test hus. där kunde jag blie det. Hur botar jag detta om jag vill blie en vanlig människa? Fixar ett botemedel genom att göra en quest du får av nån kvinna, den frågan har besvaratas så många ggr så du skulle kunna söka igenom tråden. Redigerad 12 mars, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Fixar ett botemedel genom att göra en quest du får av nån kvinna, den frågan har vesvaratas så många ggr så du skulle kunna söka igenom tråden. SÖKA GENOM 81SIDOR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 SÖKA GENOM 81SIDOR Du vet, det finns en sökfunktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Ja jag vet. Men jag kom på att det var ett quest nu när jag frågade en. Men han kommer ej ihåg vad questet heter. palla ej vara vampyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Ja jag vet. Men jag kom på att det var ett quest nu när jag frågade en. Men han kommer ej ihåg vad questet heter. palla ej vara vampyr. Quests är toksvårt om du är låglevel. Om jag minns rätt alltså. Eller det kanske var en vampire-fix mod. Men ändå. Svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Quests är toksvårt om du är låglevel. Om jag minns rätt alltså. Eller det kanske var en vampire-fix mod. Men ändå. Svårt. Jag är i rätts så hög lvl så jag klarar av det. Säg bara quest namnet så fixar jag resten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts