Boomer Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 (redigerad) In med dig på msn så ska jag hjälpa dig Någon annan som vet? Det står redan bAllowConsole=1 i oblivion.ini också så ni vet. Redigerad 9 mars, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Vilken diss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Vilken diss Nej. Det funkade inte som han visade mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Nej. Det funkade inte som han visade mig. Aha, förlåt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Fast jag måste säga att jag är besviken över att man ska hjälpa Sheogorath, som ju är storskurken i typ alla spelen (Och speciellt i Oblivion). Men hans värld blir säkert riktigt kul. Storskurk är han väl knappast. Han har ju aldrig någon stor roll i spelen, tills nu. Stor intervju med Bethsda där en hel del intressanta saker kommer fram! Bör läsas av alla som planerar att köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 RadiuZ,läst och mina ögon gör ont "Release date is March 27th, everywhere, PC and Xbox Live. The price is $30, or 2400 Microsoft points." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Vad heter denna tjuven i Oblivion som dom har sat upp wanted saker på han i varjestad?. Kan man träffa han den där mäster tjuven kom ej ihåg vad han heter. Och är det inte bättre om vi fixar en Mod/plugins tråd till Oblivion?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Vad heter denna tjuven i Oblivion som dom har sat upp wanted saker på han i varjestad?. Kan man träffa han den där mäster tjuven kom ej ihåg vad han heter. Och är det inte bättre om vi fixar en Mod/plugins tråd till Oblivion?. Grey Fox? Han kmr du få möta när du gjort tillräckligt med saker för Thief guild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Grey Fox? Han kmr du få möta när du gjort tillräckligt med saker för Thief guild Tack. Kan man ta fast Grey Fox?. Att hjälpa vakterna o ta fast han? Och vad händer om man dödar han?. Kan man ej hitta han på nåt annat sät än att göra Thief guild? quests. Har typ börjat igår på nytt ska göra Main questet. Sen så ska jag göra alla mini spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Imba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 (redigerad) Imba Vad är det du försöker säga Den där utrustningen har jag haft ochså men kom ej ihåg vart jag hittade de. Ska spela Oblivion nu är i lvl 2 med min Imperial Warrior Redigerad 10 mars, 2007 av Solidsnake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Imba Söt han är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Imba Jag har den armorn fortfarande vil inte byta den är så snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Fint. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Fint. <3 Nej skojar du j/k snyggt ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Fint. <3 Holy Moma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Fint. <3 Fan vad vackert mysigt ochså Där ska man sitta i verkligheten. Den där bilden får mig tänka på sommaren ju Vilcken månad är du inne i på spelet?. Kan man tafast Grey Fox asså att man får ett quest att tafast han? eller vad händer om man dödar han?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Fan vad vackert mysigt ochså Där ska man sitta i verkligheten. Den där bilden får mig tänka på sommaren ju Vilcken månad är du inne i på spelet?. Kan man tafast Grey Fox asså att man får ett quest att tafast han? eller vad händer om man dödar han?. Nej, man kan inte sätta fast honom, och det går inte att döda honom heller, bara slå honom medvetslös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Nej, man kan inte sätta fast honom, och det går inte att döda honom heller, bara slå honom medvetslös. Ok tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 (redigerad) edit: Doh, max uppladdnings storlek har ändrats. Får ladda upp bilden någon annanstans. edit2: Också fint. <3 Redigerad 11 mars, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts