Solidsnake Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Shadowhunt får du efter nån DB quest kommer inte ihåg vilken. Du kommer tycka om den,den dödar på ett Aha den har jag haft på min förra gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 På vilken svårighetsgrad? Spelar ingen roll,den har bra magi och den anpassar sig bättre om din gubbe har hög marksman skill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Haha. Klockren! "What if Oblivion was an online game.." http://screenshots.filesnetwork.com/95/potd/1169734362_74.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Haha. Klockren! "What if Oblivion was an online game.." Hade varit skitkul tbh l33t ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Finns det inte nån mod som gör de möjligt att spela online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Finns det inte nån mod som gör de möjligt att spela online? Det finns en som är under utveckling. Den är inte tillgänglig än dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Borde vi inte klistra den här tråden eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Borde vi inte klistra den här tråden eller?? Varför? Finns många officiella speltrådar som inte har klistrats, så varför ska den här vara ett undantag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Varför? Finns många officiella speltrådar som inte har klistrats, så varför ska den här vara ett undantag? Varför är WoW,CS och BF klistrad? Ja vet att dom är stora men är inte Oblivion stor? TOM Större inehåll än dom andra. MMORPG kan väll bli klistrad men CS och BF är väll vilket spel som hällst (iaf för mig). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Varför är WoW,CS och BF klistrad? Ja vet att dom är stora men är inte Oblivion stor? TOM Större inehåll än dom andra. MMORPG kan väll bli klistrad men CS och BF är väll vilket spel som hällst (iaf för mig). WoW, CS och BF är väl de mest spelade spelen på forumet. Skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Om den här klistras borde Flyff och Maplestory också klistras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Finns det inte nån mod som gör de möjligt att spela online? Jupp, finns en alpha-version av en mod som gör att man kan spela två stycken tillsammans. Har aldrig testat den dock. http://www.gamereactor.se/nyheter/7734/Oblivion+multiplayer/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Haha. Klockren! "What if Oblivion was an online game.." Haha "How do i take my clothes of" snubben var klockren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Har ni klarat denna achievmenten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 1 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Har ni klarat denna achievmenten? Jag tvivlar starkt på att det är en riktig achievement med tanle på att det tar mer än 10 minuter att ta sig ut ur kloaken ioch till första uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Har ni klarat denna achievmenten? Lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Denna film är skitcool, de måste haft nån mod när de satte upp alla böcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Denna film är skitcool, de måste haft nån mod när de satte upp alla böcker TES construction set? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 (redigerad) Denna film är skitcool, de måste haft nån mod när de satte upp alla böcker Han hade en mod My second video of little chain reaction in TES 4: Oblivion. The whole system was set up using the official Construction Set. Redigerad 10 februari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Okej men jag är på main questen där man ska rekrytera soldater till Burma. Jag hade gjort på alla städer utom en, Cheydinhal. Där gick in i obliviongaten etc. Innuti oblivion gaten fanns det två personer som följde efter en och hjälpte till. Men idioterna är helt CP-skadade när jag går fram och hugger på fienden så går dom också fram så jag träffar dom. Detta resulterade till att dom attackerade mig, det gick inte stoppa det eller något så jag högg ner båda två och stängde oblivion gaten. När jag har stängt gaten så ska jag rapportera det till "kungen" av Cheydinhal, men när jag ska prata med honom säger han bara typ: "Du dödade min son, du ska vara glad att jag inte avrättade dig! Ge dig nu iväg!!" Sen går det inte att säga mer till honom. VAD FAN SKA JAG GÖRA!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts