Jump to content

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Crusader
 Share

Recommended Posts

Varför?

Finns många officiella speltrådar som inte har klistrats, så varför ska den här vara ett undantag? :angry:

Varför är WoW,CS och BF klistrad?

Ja vet att dom är stora men är inte Oblivion stor? TOM Större inehåll än dom andra. MMORPG kan väll bli klistrad men CS och BF är väll vilket spel som hällst (iaf för mig).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Okej men jag är på main questen där man ska rekrytera soldater till Burma. Jag hade gjort på alla städer utom en, Cheydinhal. Där gick in i obliviongaten etc. Innuti oblivion gaten fanns det två personer som följde efter en och hjälpte till. Men idioterna är helt CP-skadade när jag går fram och hugger på fienden så går dom också fram så jag träffar dom. Detta resulterade till att dom attackerade mig, det gick inte stoppa det eller något så jag högg ner båda två och stängde oblivion gaten.

När jag har stängt gaten så ska jag rapportera det till "kungen" av Cheydinhal, men när jag ska prata med honom säger han bara typ: "Du dödade min son, du ska vara glad att jag inte avrättade dig! Ge dig nu iväg!!" Sen går det inte att säga mer till honom. VAD FAN SKA JAG GÖRA!?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor