Umberto Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Blablabla Men FFS! http://www.pitstopautoparts.com/images/1-jsp-spoiler.jpg !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 (redigerad) Reve: VARFÖR?! Redigerad 22 januari, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Har gjort det där questet när Lanchance dör och alla älskar mig. Men kan man säga att ja klarat Dark Brotherhood "kampanjen" nu? Haha,fin spoiling ! Njae, Eller ja,men nu ska du ju prata med night ---- och så..men jo egentligen har du klarat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Men jag pallade inte göra sån där spoilertag och spelet är ganska gammalt så det är väl inte hela världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Gah. Thx Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Gah. Thx Reve Sanningen är att ja inte vet hur man gör spoilertags. Satt i 10 minuter och försökte klura ut det men det blev bara fel så ja struntade i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Sanningen är att ja inte vet hur man gör spoilertags. Satt i 10 minuter och försökte klura ut det men det blev bara fel så ja struntade i det. Du kunde bara ha gjort en simpel *SPOILER WARNING* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Sanningen är att ja inte vet hur man gör spoilertags. Satt i 10 minuter och försökte klura ut det men det blev bara fel så ja struntade i det. Vem bryr sig om spoiler,det är bra att du klarat DB:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Du kunde bara ha gjort en simpel *SPOILER WARNING* Vem bryr sig om dem igentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Vem bryr sig om dem igentligen? Jadu Jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Hur svårt kan det vara. "Jag har en fråga om DarkBrotherhood. Blahblahblahblahblah Tacksom för hjälp." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Hur svårt kan det vara. "Jag har en fråga om DarkBrotherhood. Blahblahblahblahblah Tacksom för hjälp." Hyfsat jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Hyfsat jobbigt. Jo, det är väldigt jobbigt att trycka på knapparna på tangentbordet några gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Jo, det är väldigt jobbigt att trycka på knapparna på tangentbordet några gånger. Hmm du låter som en vän till mig . Jo men jag är lat. Men nästa gång ska ja orka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Vad är den bästa Pilbågen på detta och vart är den bästa tränings platsen. För Pilbåge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Vad är den bästa Pilbågen på detta och vart är den bästa tränings platsen. För Pilbåge? Shadowhunt är den bästa pilbågen enligt mig Bästa tränings platsen är i chorrol bakom FG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Vad är den bästa Pilbågen på detta och vart är den bästa tränings platsen. För Pilbåge? Den bästa? Det är min. Bow of Azura. Bästa tränings platsen? Hela Cyrodiil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Tack. Nån som vet vart jag hittar de här bågarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Tack. Nån som vet vart jag hittar de här bågarna Shadowhunt får du efter nån DB quest kommer inte ihåg vilken. Du kommer tycka om den,den dödar på ett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Shadowhunt får du efter nån DB quest kommer inte ihåg vilken. Du kommer tycka om den,den dödar på ett På vilken svårighetsgrad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts