Reve Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Haha,ja det blir ju lite.. SpoiLeR; Han blir mördad av sina egna,han tros vara förrädaren, Du skulle nog inte ha läst detta.. SpoiLeR. Okej...men skoj det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Första videon på expansionen till Oblivion! Vill inte hypa expansionen så mycket men jag diggar designen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 (redigerad) Första videon på expansionen till Oblivion! Vill inte hypa expansionen så mycket men jag diggar designen. Den var nice! (seg buffring dårå) såg väldigt,fantasifullt! Nya vapen,armors,dungeons,fiender,SPELLS!(perfekt för min warrior/mage),potions,alchemy, Hans värld ser ju lagomt crazy ut (och fyyyyfan vad det kommer hacka när fjärilarna kommer ) och monstren ser väldigt roliga ut för min 4x gubbe (skryter men what the heck) Redigerad 16 januari, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Första videon på expansionen till Oblivion! Vill inte hypa expansionen så mycket men jag diggar designen. Kewlt längtar redan ...Nord Warrior/Knight lvl 78 No cheats BTW!!! har klarat 100%,. Skulle vilja se dual weapons i Expack det hade varit kewlt .whos with me .Tycker att dom borde ha Daedric horse armor till hästen Har själv Daedric armor till min Nord, att ha en häst med daedric hade varit snyggt som fan, Evil horse from planes of Oblivion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Kewlt längtar redan ...Nord Warrior/Knight lvl 78 No cheats BTW!!! har klarat 100%,. Skulle vilja se dual weapons i Expack det hade varit kewlt .whos with me .Tycker att dom borde ha Daedric horse armor till hästen Har själv Daedric armor till min Nord, att ha en häst med daedric hade varit snyggt som fan, Evil horse from planes of Oblivion LVL 78? Du måste ju rå lira, har inte kommit högre än 35 på 150 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 LVL 78? Du måste ju rå lira, har inte kommit högre än 35 på 150 timmar. Jag Spelar för mycket det är sant,kan inte sluta spela Oblivion det är som knark jag går runt och dödar allt jag ser. jag använder mycket destruction spells och cunjuration. Det är en riktig lvl booster, och så spelar jag på svåraste lvl. Jag har många health potions och speciell ring som healar mig, min warrior kan inte använda nån bra health magic lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Wow, lvl 78. Jag har typ nått lvl 55 med min Morrowind-karaktär på 1,5 år, och det ska vara lättare att "levla" i Morrowind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Första videon på expansionen till Oblivion! Vill inte hypa expansionen så mycket men jag diggar designen. Shit... Q2 2007. Note to self: Spela igenom Oblivion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Nu är det officiellt med expansionen. 360-ägare, ni måste installera den på hårddisken, vilket suger eftersom man bara ha ca 15 GB för demos, filmer, musik och tydligen sånna här saker. http://www.elderscrolls.com/games/shiverin...es_overview.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Hur stort kommer expansion;et vara? För jag tankade NotN och det var inte så stort fast det var iofs inte en helt ny karta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Min sexyiga vampire assasin Min sexyga vampire Assasin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Min sexyiga vampire assasin ...vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Woh det där va konstigt, moste va fel på min BB..blev dubbel post Jävla fraps soz kan inte ladda upp den bilden är fraps ..måste finnas ett annat sätt hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 (redigerad) Woh det där va konstigt, moste va fel på min BB..blev dubbel post Jävla fraps soz kan inte ladda upp den bilden är fraps ..måste finnas ett annat sätt hmm Testa tryck på Print Screen knappen. Sen går du till Paint klistra in. Sen så kan du ändra format till JPG då ska det gå. Asså när du ska spara filen då ändrar du på Formatet. Till JPG Nån som vill ha en ny gubbe av mig till Oblivion om inge tror mig kan fixa Screen och vissa filen. Redigerad 19 januari, 2007 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Woh det där va konstigt, moste va fel på min BB..blev dubbel post Jävla fraps soz kan inte ladda upp den bilden är fraps ..måste finnas ett annat sätt hmm För att spara dina screenshots du knäppt med fraps som jpg. Öppna fraps tryck på screenshots fliken sen ändrar du till jpg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Jag kan inte klara uppdraget! Jag är på ett uppdrag i Imperialcity där man ska sätta dit ägaren till butiken med de lägsta priserna i landet. Jag har smygit in i hans källare när han inte var hemma och snott en bok som kan sätta dit honom... men jag tog inte med boken då. Jag trodde att det inte var några problem att bara att gå tillbaka till huset och hämta boken... men den är borta!! Vad ska jag göra? Jag blir galen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Jag kan inte klara uppdraget! Jag är på ett uppdrag i Imperialcity där man ska sätta dit ägaren till butiken med de lägsta priserna i landet. Jag har smygit in i hans källare när han inte var hemma och snott en bok som kan sätta dit honom... men jag tog inte med boken då. Jag trodde att det inte var några problem att bara att gå tillbaka till huset och hämta boken... men den är borta!! Vad ska jag göra? Jag blir galen!! Du måste gå tillbaks på kvällen..jag tror att du måste ta en spade oxå er inte säker ..Men annars kan du se på gamespot walkthrough Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Jag kan inte klara uppdraget! Jag är på ett uppdrag i Imperialcity där man ska sätta dit ägaren till butiken med de lägsta priserna i landet. Jag har smygit in i hans källare när han inte var hemma och snott en bok som kan sätta dit honom... men jag tog inte med boken då. Jag trodde att det inte var några problem att bara att gå tillbaka till huset och hämta boken... men den är borta!! Vad ska jag göra? Jag blir galen!! Skit i boken. Bara följ efter honom när han går när han stänger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Har gjort det där questet när Lanchance dör och alla älskar mig. Men kan man säga att ja klarat Dark Brotherhood "kampanjen" nu? Redigerad 21 januari, 2007 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Har gjort det där questet när Lanchance dör och alla älskar mig. Men kan man säga att ja klarat Dark Brotherhood "kampanjen" nu? Your done Dear brother .May sithis be with you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts