Reve Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Använt Zon-kartan? Det finns 2 kartor, en karta över områden och en karta över hela landet. Eh okej ska kolla det. är rätt mycket noob på detta spelet en så länge. Edit: Klarade det nu tack vare den kartan. Tack för hjälpen. Redigerad 6 januari, 2007 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Eh okej ska kolla det. är rätt mycket noob på detta spelet en så länge. Edit: Klarade det nu tack vare den kartan. Tack för hjälpen. np Lite mer du behöver hjälp med så är det bara att fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Har precis börjat lira detta underbara spel! Tacka nördarna att det finns mods! Annars hade jag nog inte fortsatt lira det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Har precis börjat lira detta underbara spel! Tacka nördarna att det finns mods! Annars hade jag nog inte fortsatt lira det. How dare you! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Har precis börjat lira detta underbara spel! Tacka nördarna att det finns mods! Annars hade jag nog inte fortsatt lira det. Det är inte kul att sätta mods i Oblivion .Förstör känslan i spelet..... <-----lol sounds Gay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Det är inte kul att sätta mods i Oblivion .Förstör känslan i spelet..... <-----lol sounds Gay Använder bara mods som förbättrar grafik, och aldrig sånt som lägger till nya quests, gillen och landmassor. Förstör känslan, som du sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Det är inte kul att sätta mods i Oblivion .Förstör känslan i spelet..... <-----lol sounds Gay Så du tycker att hästarna är bra som dem är då?? Jag vill iaf ha fina utrustningar på dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Så du tycker att hästarna är bra som dem är då?? Jag vill iaf ha fina utrustningar på dem! Köp Knights of the nine utrustningen ser helt falsk ut med mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Ny info om Shivering Isles First concrete details have emerged on Shivering Isles, Bethesda's first expansion pack for its RPG epic The Elder Scrolls IV: Oblivion. Revealed in the latest edition of PC Zone magazine, Håller med till 100%! is that the expansion will offer 30-plus hours of new adventuring, features new quests, monsters, expanded freeform gameplay - quest lines that branch more than before, for example - and a new land "that you can watch change according to your vital life-or-death decisions". Setting the scene, it's explained that an ominous-looking gate has opened in Nibben Bay, the portal leading to a torn realm - the Shivering Isles - ruled by Sheogorath, the god of madness and dementia. Apparently, adventurers will meet the god and "plough through his trials", but it's additionally hinted that ultimately we may well be usurping the deity. A ETA of Q2 2007 has been given. PC Zone #177, which hits shelves today, has first screenshots from Shivering Isles and further information on the expansion - so, go grab it Oblivion fans. Saxat från computerandvideogames.com. --- Låter riktigt härligt Ska absolut köpa denna (köpa,ironi) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Ny info om Shivering Isles Saxat från computerandvideogames.com. --- Låter riktigt härligt Ska absolut köpa denna (köpa,ironi) Cool så det är 100% på att det ska släppas? Då undrar jag när det ska släppas? om det blir iår eller nästa år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Cool så det är 100% på att det ska släppas? Då undrar jag när det ska släppas? om det blir iår eller nästa år? Det kommer i november ellr oktober tror jag. jag läste det på gamespot för några dagarsen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Det kommer i november ellr oktober tror jag. jag läste det på gamespot för några dagarsen . Nej nej nej du skojjar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Har en fråga om Morrowind. Någon som vet några bra mods som snyggar till spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Har en fråga om Morrowind. Någon som vet några bra mods som snyggar till spelet? Använder Visual Pack själv och tycker det förbättrar grafiken rejält men ändå behåller "stämmningen". Min kusin hävdar att nån mod som heter Vibrant Morrowind ska vara bättre. Jämför själv moddarna på http://planetelderscrolls.gamespy.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Använder Visual Pack själv och tycker det förbättrar grafiken rejält men ändå behåller "stämmningen". Min kusin hävdar att nån mod som heter Vibrant Morrowind ska vara bättre. Jämför själv moddarna på http://planetelderscrolls.gamespy.com Nu är det så att jag tankade någon som hette Morrowind Visual Pack- Combined. Den fixade till spelet och gjorde det lite snyggare. Fast inte så snyggt som jag vill. Jag vill ha bort dom fula modellerna. Men sak samma. Spelet var tråkigt ändå. När man slog på något så tog dom ingen skada, förutom ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Nu är det så att jag tankade någon som hette Morrowind Visual Pack- Combined. Den fixade till spelet och gjorde det lite snyggare. Fast inte så snyggt som jag vill. Jag vill ha bort dom fula modellerna. Men sak samma. Spelet var tråkigt ändå. När man slog på något så tog dom ingen skada, förutom ibland. Du kan alltså bara spela gamla spel om det finns en mod som "snyggar till" spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Du kan alltså bara spela gamla spel om det finns en mod som "snyggar till" spelet? Nej då. Men Morrowind var bortom spelbart tyckte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Kan nån som har Kotn lägga upp en save fil till mig. Jag vill pröva en grej spara helst efter att ha snackat med prophet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Prova på Better Bodies och Better Heads också, som fixar till alla karaktärers modeller. Och FPS Optimizer, som gör att du ser dubbelt så långt. Är väl ungefär allt jag använt. Resultatet blev såhär, vilket jag personligen tycker är fullt spelbart=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Prova på Better Bodies och Better Heads också, som fixar till alla karaktärers modeller. Och FPS Optimizer, som gör att du ser dubbelt så långt. Är väl ungefär allt jag använt. Resultatet blev såhär, vilket jag personligen tycker är fullt spelbart=) Men det jag stör mig mest på är dom fula animationerna och modellerna. Oh, och det konstiga stridssystemet som knappt funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts