Solidsnake Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Men hjälp, du skrev ju "Det enda jag kommer ihåg att jag blev vakt av nån Dark Elf som gädde mig pappret när jag sov på nåt hotel."? Var det inte honom du fick "Thievesguild" pappret utav? Ja det var så jag fick pappret förut när jag var med i ThievesGuild men nuhar jag glömt bort. Och jag vill joina dom nu för jag kör om på nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Ja det var så jag fick pappret förut när jag var med i ThievesGuild men nuhar jag glömt bort. Och jag vill joina dom nu för jag kör om på nytt. Men hallå? Är du efterbliven eller något? Dom har ju sagt flera gånger hur du går med i Thieves guild. Gå dit bara: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Woho! Spikade lvl 32 idag,nu hoppas jag på enormt svåra monster -- Darkwolf du skulle göra oss en tjänst om du avinstallerade spelet och slutade sitta vid datorn överhuvudtaget ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Men hallå? Är du efterbliven eller något? Dom har ju sagt flera gånger hur du går med i Thieves guild. Gå dit bara: JAG MÅSTE HA EN LAPP AV NÅN JÄVLA BÖG ELLER HORA PÅ DET FATTAR DU VÄL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 JAG MÅSTE HA EN LAPP AV NÅN JÄVLA BÖG ELLER HORA PÅ DET FATTAR DU VÄL! Skärp dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 JAG MÅSTE HA EN LAPP AV NÅN JÄVLA BÖG ELLER HORA PÅ DET FATTAR DU VÄL! Jösses, lugna ner språket lite va. För att få "lappen" måste du, vad jag kommer ihåg, stjäla något när en vakt ser dig, och åka i fängelset för det. Strax därefter kommer man få ett meddelande om att få joina Thieves Guild. Eller, så går du till Waterfront District vid midnatt som de andra har sagt och snackar med Armand där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 JAG MÅSTE HA EN LAPP AV NÅN JÄVLA BÖG ELLER HORA PÅ DET FATTAR DU VÄL! Är det så jävla svårt att klura ut något själv? Tycker fan att du hållt på och frågat om halva spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Jag håller på att installera Oblivion igen. Har ni några tips på vad jag ska göra för att det ska bli roligare än första gången? För jag tröttnade rätt fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Om du var warrior t.e.x så prova va magicer. Ska nog också installera Oblivion igen ,gjorde inte ens färdigt main updraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 (redigerad) JAG MÅSTE HA EN LAPP AV NÅN JÄVLA BÖG ELLER HORA PÅ DET FATTAR DU VÄL! Nu lugnar vi ner fjortis utbrotten och lyssnar istället. DET BEHÖVS INGEN LAPP! Allt som behövs är att man är där 00:00. Redigerad 23 december, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Sådär, nu behöver ni inte fortsätta kommentera Darkwolf´s lilla utbrott då han är varnad och klar. Fortsatt diskussion ska handla om spelet och inget annat, trotsar någon detta blir det spam-varning. God jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Har skaffat Knights of the nine nu. Någon som vet hur man startar huvud questet?. tror ni är tillräckligt smarta att lista ut att ja menar huvudquestet till exp . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Efter att jag instalerat KOTN och alla moddar som följde med, så kom de up massa rutor i spelet som startade alla quests Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Efter att jag instalerat KOTN och alla moddar som följde med, så kom de up massa rutor i spelet som startade alla quests Okej tackar:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Nu lugnar vi ner fjortis utbrotten och lyssnar istället. DET BEHÖVS INGEN LAPP! Allt som behövs är att man är där 00:00. Man måste ha en lapp eller en rekommendation från en tiggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Har skaffat Knights of the nine nu. Någon som vet hur man startar huvud questet?. tror ni är tillräckligt smarta att lista ut att ja menar huvudquestet till exp . Efter att jag instalerat KOTN och alla moddar som följde med, så kom de up massa rutor i spelet som startade alla quests Okej tackar:) Och om inte det funkar gå till kyrkan i anvil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Man måste ha en lapp eller en rekommendation från en tiggare. Jag behövde inte det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Jag har ett broblem med kotn jag kan inte spela main storyn jag går till anvil men det finns inget i kyrkan jag pratar med människor om rumors men ingen säger nåt om kyrkan så nu kan jag inte spela storyn jag vet inte hur jag ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Jag har ett broblem med kotn jag kan inte spela main storyn jag går till anvil men det finns inget i kyrkan jag pratar med människor om rumors men ingen säger nåt om kyrkan så nu kan jag inte spela storyn jag vet inte hur jag ska göra Tror att KOTN inte funkar på gamla sparningar, så du får kanske börja om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Tror att KOTN inte funkar på gamla sparningar, så du får kanske börja om Det funkar visst. @ Eazy-e: Finns det typ ingen profet eller någon som står en bit utanför kyrkan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts