Jump to content

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Crusader
 Share

Recommended Posts

Men hjälp, du skrev ju "Det enda jag kommer ihåg att jag blev vakt av nån Dark Elf som gädde mig pappret när jag sov på nåt hotel."?

Var det inte honom du fick "Thievesguild" pappret utav?

Ja det var så jag fick pappret förut när jag var med i ThievesGuild men nuhar jag glömt bort. Och jag vill joina dom nu för jag kör om på nytt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAG MÅSTE HA EN LAPP AV NÅN JÄVLA BÖG ELLER HORA PÅ DET FATTAR DU VÄL! :rolleyes:

Jösses, lugna ner språket lite va.

För att få "lappen" måste du, vad jag kommer ihåg, stjäla något när en vakt ser dig, och åka i fängelset för det. Strax därefter kommer man få ett meddelande om att få joina Thieves Guild.

Eller, så går du till Waterfront District vid midnatt som de andra har sagt och snackar med Armand där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har skaffat Knights of the nine nu. Någon som vet hur man startar huvud questet?.

tror ni är tillräckligt smarta att lista ut att ja menar huvudquestet till exp :( .

Efter att jag instalerat KOTN och alla moddar som följde med, så kom de up massa rutor i spelet som startade alla quests :nuke:

Okej tackar:)

Och om inte det funkar gå till kyrkan i anvil ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor