chucky.swe Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Öhm, har ni läst sån här historia eller? Ni är sjukt duktigt på det iaf! .. Inga release datum till Shivering Isles? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 19 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Öhm, har ni läst sån här historia eller? Ni är sjukt duktigt på det iaf! .. Inga release datum till Shivering Isles? Det förklaras rätt ingående i Morrowind om man läser det som finns där. Shivering Isles har inte ens presenterats än så nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Har någon Knights of the 9 ?? jag vill ha den oxå men vet inte hur man fixar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Har någon Knights of the 9 ?? jag vill ha den oxå men vet inte hur man fixar den Du vet inte hur man köper ett spel? För det var det du tänkte på, hoppas jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 (redigerad) Spelade lite Oblivion igår. Höll på att hoppa omkring i ett slott och så. Helt plötsligt kom det en gubbe krypandes. Han öppnade porten till fängelset och satte sig bakom dörren. Sen så gick han in i en av cellerna och sen så stog han bara där. Redigerad 20 december, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 (redigerad) Spelade lite Oblivion igår. Höll på att hoppa omkring i ett slott och så. Helt plötsligt kom det en gubbe krypandes. Han öppnade porten till fängelset och satte sig bakom dörren. Sen så gick han in i en av cellerna och sen så stog han bara där. Skumt har aldrig hänt för mig Redigerad 20 december, 2006 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Skumt har aldrig hänt för mig Konstigt.. för det är andra gången det händer mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Han är med i Thieves Guild och är en del av ett uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Han är med i Thieves Guild och är en del av ett uppdrag. Aha. Ok. Vänta nu.. trodde inte man kunde få uppdrag av Thieves guild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Aha. Ok. Vänta nu.. trodde inte man kunde få uppdrag av Thieves guild. Man måste lämna in nog med stulna saker till dina Guild Fences för att få uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Man måste lämna in nog med stulna saker till dina Guild Fences för att få uppdrag. Aha.. och dom finns var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Aha.. och dom finns var? Fråga killen med facklan som du gick till när du skulle bli med i Thieves Guild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Nu har jag Knights of the Nine riktigt coolt med häst armor .jag är snart klar jag har ett uppdrag kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Nu har jag Knights of the Nine riktigt coolt med häst armor .jag är snart klar jag har ett uppdrag kvar Armor till hästar är inte precis nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Kan ju säga som så, KotN var en halv besvikelse för mig klarade ut det på 4 timmar..(det som var segast var att leta upp nå torn) Men det var en väldigt rolig story och så men kort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Va i hela h... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Armor till hästar är inte precis nytt. Hur menar du man behöver kotn för häst armor eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Hur menar du man behöver kotn för häst armor eller Har funnit mods till det sen väldigt länge nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 I vissa versioner av KotN kommer alla gamla Bethsda-moddar med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Hur blir man med i Thieves guild? kom ej ihåg hur man gjorde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts