Boomer Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Den här är fan hysterisk! Haha! Va kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Tror ni det kommer en expansion snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Finns typ en expansion (vet inte riktigt vad det heter) och den kan köpas här!.. Have a nice gaming day! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Tror ni det kommer en expansion snart? Dom har nyligen släppt ett stort Add-On. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Ja, jo, jag har det men bara hälften av questsen har startats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Oblivion expanderas igen Shivering Isles på gång Text: Sophie Warnie de Humelghem Är du en i skaran bland de TV-spelare som suktar efter Oblivion-expansionen Knights of the Nine? Nu har du orsak att sukta mera, eftersom Bethesda ska ha en fullskalig expansion på gång till sitt hyllade rollspel. Expansionen går under namnet Shivering Isles, och ska enligt Bethesda själva vara avsevärt större än Knights of the Nine. Dessvärre är detaljerna om denna expansion okända, men vi lovar att hålla er uppdaterade kring denna godbit. ../. Gissar på ön Stirk utanför västra kusten, samt lite småöar runt den. Stirk ligger närma Illiac Bay, som i Daggerfall var fylld av pirater. Därav namnet "Shivering". Detta är bara en teori jag läste av en expert på seriens histora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 (redigerad) Yes, Shivering Isles ryktena var visst sanna. Fast det är en ad-on. Större än KotN men fortfaranfde en ad-on. De kan inte göra en expansion (En som är så stor som i tidigare spel) eftersom XBox 360 inte stöder det. Edit: Jag kollade precis Elderscrolls officiella sida och de har inte komenterat något om det alls så jag undrar lite om Bethesda verkligen har sagt det där eller om hon byggt på de rykten som kommit sedan Bethesda beslag tog namnet "Shivering Isles". Redigerad 17 december, 2006 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Oblivion expanderas igen Shivering Isles på gång Text: Sophie Warnie de Humelghem Är du en i skaran bland de TV-spelare som suktar efter Oblivion-expansionen Knights of the Nine? Nu har du orsak att sukta mera, eftersom Bethesda ska ha en fullskalig expansion på gång till sitt hyllade rollspel. Expansionen går under namnet Shivering Isles, och ska enligt Bethesda själva vara avsevärt större än Knights of the Nine. Dessvärre är detaljerna om denna expansion okända, men vi lovar att hålla er uppdaterade kring denna godbit. ../. Gissar på ön Stirk utanför västra kusten, samt lite småöar runt den. Stirk ligger närma Illiac Bay, som i Daggerfall var fylld av pirater. Därav namnet "Shivering". Detta är bara en teori jag läste av en expert på seriens histora. Hoppas det blir Summerset Isle, home of the High Elves! http://masterjm.ma.funpic.de/upload_files/oblivion/tamriel.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Hoppas det blir Summerset Isle, home of the High Elves! Som vanligt så bor alver å shit på öar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Som vanligt så bor alver å shit på öar. Nja, de bor lite överallt. Härstammar menar du nog. Bara High Elves. Och Dwarves gjorde det med. Men Wood Elves och Dark Elves härstammar inte från öar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Nja, de bor lite överallt. Härstammar menar du nog. Bara High Elves. Och Dwarves gjorde det med. Men Wood Elves och Dark Elves härstammar inte från öar. Tänkte på alla andra spel också. Som WoW t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Nja, de bor lite överallt. Härstammar menar du nog. Bara High Elves. Och Dwarves gjorde det med. Men Wood Elves och Dark Elves härstammar inte från öar. Dark Elves, eller Dunmers, är från början Altmers (High Elves) som blivit förhäxade av Daedra eftersom dom började be till Tribunalen. Och High Elves kom från Summerset Anledningen till att dom kommer från Summerset är att den ön ligger närmast deras egna kontinent. För Tamriel är inte den enda platsen på planeten Nirn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Tänkte på alla andra spel också. Som WoW t.ex. Fast i WoW kommer väl ALLA från en ö? Dark Elves, eller Dunmers, är från början Altmers (High Elves) som blivit förhäxade av Daedra eftersom dom började be till Tribunalen. Och High Elves kom från Summerset Anledningen till att dom kommer från Summerset är att den ön ligger närmast deras egna kontinent. För Tamriel är inte den enda platsen på planeten Nirn. Jag hade för mig att Dunmer var en egen ras som var liknande High Elves men inte tillhörde High Elves. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 ÄR det säkert att detta E-Pack kommer släppas(Shivering Isles) Detta E-Pack. I så fall så blir det ett köpa på en gång Och vad kan man göra i detta E-Pack för saker da? Finns det nya gubbar,saker,värdar. och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 18 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 1. Det heter X-Pack. 2. Det finns inga uppgifter om den än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Fast i WoW kommer väl ALLA från en ö? Jag hade för mig att Dunmer var en egen ras som var liknande High Elves men inte tillhörde High Elves. Dunmers betyder "de förändrade" av en anledning. Morrowind erv ma living, you know. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 1. Det heter X-Pack. 2. Det finns inga uppgifter om den än. Ok Men jag kallar det för E-Pack. är det några andra som längtar till detta E-Pack om det nu kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 (redigerad) Dark Elves, eller Dunmers, är från början Altmers (High Elves) som blivit förhäxade av Daedra eftersom dom började be till Tribunalen. Och High Elves kom från Summerset Ja, det är EN teori. En annan är att Azura gjorde dem svarta som straff för att de (Dunmers) lät Lord Nerevar dö vid Red Mountain. E-pack låter bättre btw. Redigerad 19 december, 2006 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Ja, det är EN teori. En annan är att Azura gjorde dem svarta som straff för att de (Dunmers) lätt Lord Nerevar dö vid Red Mountain. E-pack låter bättre btw. Japp håller med E-Pack låter bättre än vad X-Pack gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 19 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Det var Azura som gjorde dem svarta för att Tribunal bröt sitt ord och gjorde sig själva till gudar trots att de hade lovat Azura att inte göra så. Shivering Isles kan bli ett väldigt bra X-pack men jag hoppas att det inte blir med Pirater utan att fdet blir nåt med skräck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts