Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Behöver hjälp!! Körde igenom dark brotherhood questline. Och när ja fått min sissta dead drop så ska ja döda en kille vid the old lady. När det är gjort så kommer ju lucian fram.Men han snackar inte med mig han bara står där och ja kan inte röra mig eller nåt . ps Min svenska är inte den bästa . Spoilervarna gärna den där texten. Din svenska var väl inte så farlig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Lånade spelet av en kompis till 360:n för att se skillnaden mellan den och min dator, och jag måste verkligen säga att moddarna på datorn gör mycket. Fast att jag har en rätt så dålig dator så ser spelet bättre ut där. Men det flyter på bättre på 360:n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Spoilervarna gärna den där texten. Din svenska var väl inte så farlig? Okej mitt sätt att skriva menigar då . Det ser ju lite annurlunda ut igemfört med anndras. Redigerad 26 november, 2006 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Okej mitt sätt att skriva menigar då . Det ser ju lite annurlunda ut igemfört med anndras. Indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 29 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Undrar när vi XBox 360 spelare i Sverige får Knights of the Nine. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Undrar när vi XBox 360 spelare i Sverige får Knights of the Nine. Undrar du fortfarande det? Du skrev det för ca 5 dagar sedan. Ska precis logga in på live. Ska checka runt lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 29 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Undrar du fortfarande det? Du skrev det för ca 5 dagar sedan. Ska precis logga in på live. Ska checka runt lite Jag kommer undra det tills vi får det. Sedan kommer jag sluta undra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Jag kommer undra det tills vi får det. Sedan kommer jag sluta undra. Ok, då tänker jag undra med dig. Undra när vi svenskar får skaffa KotN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Jo, jag undrar vad den där modden hette, då man gjorde den lilla "Fanboy" killen som man får efter sig när man klarat av arenan, till en champion med skit grym rustning och vapen. Också undrar jag vad den där "Knights Templar" inspirerade svärdet och rustningen, som jag har för mig I lol la upp någonstans längre bak i den här tråden, hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Han har bara gjort 103 inlägg i tråden. Bara att börja leta=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Han har bara gjort 103 inlägg i tråden. Bara att börja leta=) Well, tack... Lite OfT, men hur gör man för att titta sådär, hur många posts var och en gjort i en speciell topic? Redigerad 1 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Well, tack... Lite OfT, men hur gör man för att titta sådär, hur många posts var och en gjort i en speciell topic? Tar "Replies" på tråden ute på t. ex Spel. Du ser att det är en länk med ett nummer på antal inlägg i tråden, mkay? Ska nog skaffa Knights of the Nine till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Tar "Replies" på tråden ute på t. ex Spel. Du ser att det är en länk med ett nummer på antal inlägg i tråden, mkay? Ah, tackar. Men still, ingen som kommer ihåg vad modden som gjorde att den lille gynnaren som förföljer en efter arenan blir champion? Redigerad 1 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 ROFLCOPTER!!! xD YTMND, we thank thee... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 (redigerad) Ah, tackar. Men still, ingen som kommer ihåg vad modden som gjorde att den lille gynnaren som förföljer en efter arenan blir champion? Yarh! Har du fortfarande inte hittat den modden? Jag sa ju att den fanns här den dagen du frågade efter den. Edit: kolla va snäll jag är http://elderscrolls.filefront.com/file/Coo...oring_Fan;71423 Redigerad 10 december, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 ROFLCOPTER!!! xD YTMND, we thank thee... Haha=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 ROFLCOPTER!!! xD YTMND, we thank thee... Hahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Yarh! Har du fortfarande inte hittat den modden? Jag sa ju att den fanns här den dagen du frågade efter den. Edit: kolla va snäll jag är http://elderscrolls.filefront.com/file/Coo...oring_Fan;71423 Jo, jag letade där, men jag hade ju inte en aning om vad den hette, så jag hittade den inte. Men tack. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Den här är fan hysterisk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Jag ska nog ta och installera detta imorron och spela lite. Spelade mycket vid realesen men avinstallerade det. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts