Boomer Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Jag vet att det är i Anvil men jag undrade ju fan vart man gick för att prata med perssonen där man köpte huset för fan Ska också stå i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 24 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Undrar varför vi i Skandinavien inte har fått KotN på XBox Live som resten av världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Jag vet att det är i Anvil men jag undrade ju fan vart man gick för att prata med perssonen där man köpte huset för fan Har du IQ fiskmås? Han var i ett "Inn" inne i Anvil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Har du IQ fiskmås? Han var i ett "Inn" inne i Anvil... Vad menar du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Vad menar du?? Inn=Värdshus tror jag.. typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Inn=Värdshus tror jag.. typ.. Precis, typ som The Inn of Ill Omen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Vad menar du?? Hahahaha. Vet du inte vad ett "inn" är? Där du kan hyra ett rum och sova etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Hahahaha. Vet du inte vad ett "inn" är? Där du kan hyra ett rum och sova etc. Asså shit måste man hålla koll på allt vad det är ... Ok takc då då vet jag vart jag kan hitta killen da inne i ett Inn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 (redigerad) Asså shit måste man hålla koll på allt vad det är ... Ok takc då då vet jag vart jag kan hitta killen da inne i ett Inn Nej, men om man har spelat ett tag så bör man veta vad dett Inn är. Man stöter ju på dem hela tiden. Redigerad 24 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Nej, men om man har spelat ett tag så bör man veta vad dett Inn är. Man stöter ju på dem hela tiden. Om man inte gör som jag och springer runt i naturen när det är mörkt ute och sover i grottor på dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 24 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Har man spelatr någon typ av RPG innan så bör man veta vad ett INN är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Har man spelatr någon typ av RPG innan så bör man veta vad ett INN är. Om man är över 10 det vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 26 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Det var en kille inne på Oblivion forumet som var jätte upprörd över att Fallout 3 skulle vara som Oblivion med pistoler. Jag frågade honom vad han fått det från eftersom det inte finns något info om spelet utom att Bethesda lovat att Fallout 3 ska vara troget sina förgångar. Då svarar han: "Since they're using the Oblivion engine then it almost has to be first person real time combat." Så nu har jag förklarat lite om engines och dragit upp gemförelser som ett visst Table Tennis spel med GTA4 engine och bilspel med Unreal3 engine. Visst det är lätt att inte förstå det tekniska alltid men det jag tyckte var roligt var att han trodde han visste precis hur det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Det var en kille inne på Oblivion forumet som var jätte upprörd över att Fallout 3 skulle vara som Oblivion med pistoler. Jag frågade honom vad han fått det från eftersom det inte finns något info om spelet utom att Bethesda lovat att Fallout 3 ska vara troget sina förgångar. Då svarar han: "Since they're using the Oblivion engine then it almost has to be first person real time combat." Så nu har jag förklarat lite om engines och dragit upp gemförelser som ett visst Table Tennis spel med GTA4 engine och bilspel med Unreal3 engine. Visst det är lätt att inte förstå det tekniska alltid men det jag tyckte var roligt var att han trodde han visste precis hur det funkar. Mwahahahaha, link plx! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 *harkel* Bara jag som inte vet hur man blir en vampyr??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Bli biten av en vampyr bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 *harkel* Bara jag som inte vet hur man blir en vampyr??? Ha lite liv och bli slagen av en vampyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Ha lite liv och bli slagen av en vampyr. Eller sova utomhus på natten, eller gå med i dark brotherhood. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 26 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Mwahahahaha, link plx! Inte så mycket att läsa men visst. Elderscrolls.com Det är svårare att inte bli vampyr än att bli det. Redigerad 26 november, 2006 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) SPOILER! Behöver hjälp!! Körde igenom dark brotherhood questline. Och när ja fått min sissta dead drop så ska ja döda en kille vid the old lady. När det är gjort så kommer ju lucian fram.Men han snackar inte med mig han bara står där och ja kan inte röra mig eller nåt . ps Min svenska är inte den bästa . Redigerad 26 november, 2006 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts