Jump to content

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Crusader
 Share

Recommended Posts

Det var en kille inne på Oblivion forumet som var jätte upprörd över att Fallout 3 skulle vara som Oblivion med pistoler.

Jag frågade honom vad han fått det från eftersom det inte finns något info om spelet utom att Bethesda lovat att Fallout 3 ska vara troget sina förgångar.

Då svarar han: "Since they're using the Oblivion engine then it almost has to be first person real time combat." B)

Så nu har jag förklarat lite om engines och dragit upp gemförelser som ett visst Table Tennis spel med GTA4 engine och bilspel med Unreal3 engine. :P

Visst det är lätt att inte förstå det tekniska alltid men det jag tyckte var roligt var att han trodde han visste precis hur det funkar. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var en kille inne på Oblivion forumet som var jätte upprörd över att Fallout 3 skulle vara som Oblivion med pistoler.

Jag frågade honom vad han fått det från eftersom det inte finns något info om spelet utom att Bethesda lovat att Fallout 3 ska vara troget sina förgångar.

Då svarar han: "Since they're using the Oblivion engine then it almost has to be first person real time combat." B)

Så nu har jag förklarat lite om engines och dragit upp gemförelser som ett visst Table Tennis spel med GTA4 engine och bilspel med Unreal3 engine. :blink:

Visst det är lätt att inte förstå det tekniska alltid men det jag tyckte var roligt var att han trodde han visste precis hur det funkar. :P

Mwahahahaha, link plx! :shifty:;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SPOILER! :angry:

Behöver hjälp!!

Körde igenom dark brotherhood questline. Och när ja fått min sissta dead drop så ska ja döda en kille vid the old lady.

När det är gjort så kommer ju lucian fram.Men han snackar inte med mig han bara står där och ja kan inte röra mig eller nåt :angry:.

ps Min svenska är inte den bästa :( .

Redigerad av coola
Länk till kommentar
Dela på andra sidor