Solidsnake Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Nån som kan hjälpa mig med Mage Guild updraget? När man ska hämta en Amulet från en gråtta. Staden som man gör Questet Leyawiin.Jag har gämtat Amuleten som Dagail behöver. Jag går fram till henne men går ej lämna Amuleten till henne går vidare o pratar med Agata.Men inget händer Hur ska jag göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Nån som kan hjälpa mig med Mage Guild updraget? När man ska hämta en Amulet från en gråtta. Staden som man gör Questet Leyawiin.Jag har gämtat Amuleten som Dagail behöver. Jag går fram till henne men går ej lämna Amuleten till henne går vidare o pratar med Agata.Men inget händer Hur ska jag göra?? OK, nu fattar jag. Hon har för många topics att tala om så man måste scrolla ner. Många har missat det. Har du fler problem så kan du hitta de flesta svaren på Elderscrolls.coms hintforum. Bara att använda "search" och skriva i ett nyckelord t ex namn på en viktig inblandad karaktär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 http://obliviondownloads.com/Coming_Soon_DLC8.aspx I'm definately gonna "fix" this shit! Måste nog ta bort en/två moddar,hackar apa (Hackar gör det i Singleplayer,Laggar gör det i Multiplayer.Det är skillnaderna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 OK, nu fattar jag. Hon har för många topics att tala om så man måste scrolla ner. Många har missat det. Har du fler problem så kan du hitta de flesta svaren på Elderscrolls.coms hintforum. Bara att använda "search" och skriva i ett nyckelord t ex namn på en viktig inblandad karaktär. Tack ska kolla där. Sen så är jag lite nyfiken huset för 5000KR. det där huset som spökar vart kan jag köpa det huset??. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Staden Anvil. Prata med folk där så kanske dom ger dig tips på var säljaren finns. Jag tror han är på värdhuset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Huset är en quest, så du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Huset är en quest, så du vet. Ok vat gör man det questet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Ok vat gör man det questet?? Anvil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Anvil. Ok tack håller på med det nu vad ska man göra i huset? EDIT: Ni som vill in i den där portalen i det där huset som spökar skriv tcl i consolen. Mem hur öppnar man den utan fusk?. Hur slåss man mot spökerna i huset?? Redigerad 23 november, 2006 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 EDIT: Ni som vill in i den där portalen i det där huset som spökar skriv tcl i consolen. Mem hur öppnar man den utan fusk?. Hur slåss man mot spökerna i huset?? När du väl upptäckt portalen ska du gå till gubben du köpte huset utav så kommer han dit och hjälper dig. Men han finns INTE vid stället där han var när du köpte huset, utan tror han är någonstans i Imperial-city, men gå ändå först och prata med killen/tjejen i receptionen på stället där han var när du köpte huset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Nån som kan hjälpa mig med Mage Guild updraget? När man ska hämta en Amulet från en gråtta. Staden som man gör Questet Leyawiin.Jag har gämtat Amuleten som Dagail behöver. Jag går fram till henne men går ej lämna Amuleten till henne går vidare o pratar med Agata.Men inget händer Hur ska jag göra?? Jag hade samma problem. Kunde inte fixas. Det händer p.g.a. att du inte snackar med den magen som kommer till grotta eller var det nu var utan istället dödade honom. Tänk på att ett vackert underbart liv inte går att tas tillbaks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 När du väl upptäckt portalen ska du gå till gubben du köpte huset utav så kommer han dit och hjälper dig. Men han finns INTE vid stället där han var när du köpte huset, utan tror han är någonstans i Imperial-city, men gå ändå först och prata med killen/tjejen i receptionen på stället där han var när du köpte huset. Ok Tack. vad hete platsen igen där man köpte det där huset glömde bort Jag hade samma problem. Kunde inte fixas. Det händer p.g.a. att du inte snackar med den magen som kommer till grotta eller var det nu var utan istället dödade honom. Tänk på att ett vackert underbart liv inte går att tas tillbaks. Vaaa? har ej dödat nån Mage där har bar adödat dom som har attackerat mig där? tror du man kan gå tillbaks till gråttan?. Igen o leta efter Mage Snubben. i såfall vad heter hon/han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 (Hackar gör det i Singleplayer,Laggar gör det i Multiplayer.Det är skillnaderna) Äntligen någon som förstår något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Funderar på att köpa Oblivion, men är X-box 360 versionen bra den med? Kan man ladda ner mod's och så till den med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Äntligen någon som förstår något. Icke då. Det där var en väldigt urvattnad och förenklad förklaring av det hela. När det laggar handlar det om fördröjningar så att serverdatorn och klienten i fråga kommer i otakt, eller att servern blir jätteseg eller helt enkelt dör, så att allt mer eller mindre står still. Hack är "fysiska" fördröjningar som uppstår när datorns hårdvara inte räcker till, eller av andra mindre frekventa anledningar som när spelet är dåligt optimerat/programmerat eller på andra sätt dåligt producerat. Det där var inte heller hela förklaringen, men en bra bit på vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Funderar på att köpa Oblivion, men är X-box 360 versionen bra den med? Kan man ladda ner mod's och så till den med? Endast utvecklarnas egna (usla) moddar funkar. Jag har en XB360 men köpte spelet till PC iaf, eftersom med moddar kan spelet bli snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Icke då. Det där var en väldigt urvattnad och förenklad förklaring av det hela. När det laggar handlar det om fördröjningar så att serverdatorn och klienten i fråga kommer i otakt, eller att servern blir jätteseg eller helt enkelt dör, så att allt mer eller mindre står still. Hack är "fysiska" fördröjningar som uppstår när datorns hårdvara inte räcker till, eller av andra mindre frekventa anledningar som när spelet är dåligt optimerat/programmerat eller på andra sätt dåligt producerat. Det där var inte heller hela förklaringen, men en bra bit på vägen. Har jag sagt något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 (redigerad) Ok Tack. vad hete platsen igen där man köpte det där huset glömde bort Är du dum på riktigt eller låtsas du bara? Bläddra upp lite ffs. Står klart och tydligt Anvil. (Hackar gör det i Singleplayer,Laggar gör det i Multiplayer.Det är skillnaderna) Hackar gör det p.g.a. låg fps. Laggar gör det p.g.a. dålig uppkoppling. Redigerad 24 november, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Är du dum på riktigt eller låtsas du bara? Bläddra upp lite ffs. Står klart och tydligt Anvil. Jag vet att det är i Anvil men jag undrade ju fan vart man gick för att prata med perssonen där man köpte huset för fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts