Jump to content

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Crusader
 Share

Recommended Posts

Dubbelpost nu me förlåt mig!

Det här huset som man köper för 5000 som sägs vara hemsökt,nere i källaren där finns det en portal.Kan man öppna den?

(ska försöka fixa ett ss och bättre beskrivning..)

EDIT: Benirus Manor i Anvil var det.

Sov i det så får du snart reda på det. Och innan du sover bör du vara redo på fight.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dubbelpost nu me förlåt mig!

Det här huset som man köper för 5000 som sägs vara hemsökt,nere i källaren där finns det en portal.Kan man öppna den?

(ska försöka fixa ett ss och bättre beskrivning..)

EDIT: Benirus Manor i Anvil var det.

Hehe nu blev jag nyfiken här vart kan man köpa det huset??.

PS. Jag har ett problem med ett uppdrag nu med Mage Guild. Jag har hämtat den men jag kom ej ihåg vart man gíck asså vilcken stad för att göra det. Men jag har hämtat Amuleten men vem ska jag lämna den till? Tack sam för svar plus av det där huset som spökar i källaren vill järna köpa det. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skriv vad som händer >_<

Har inte spelet kvar så kan inte kolla själv >_<

Ja, ni som inte har gjort uppdraget behöver ju inte kolla... >_< Men... --> Du kommer att bli väckt efter att du har sovit ett tag utav spöken som attackerar dig. Och när du går ned i källaren ser du en stor, glittrande "dörr" eller liknande. Innanför den dörren ligger skelettet utav farfarn (Eller vad var det?) till han som du köpte huset utav. Och den farfarn studerade necromany etc. Iallafall, han ligger där på en bädd utan en hand, som du ska hitta.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har någon startat ett Goblin krig? Det är så jäkla kul. Man snor alla Goblin totems från de olika klanerna och plaserar dem på ett stort öppet fält, sedan tittar man bara på när stora gäng Goblins kommer och börjar slåss om dem. :mellow:

Har bara hört om att man kan göra det. Ska kanske prova det nån gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe nu blev jag nyfiken här vart kan man köpa det huset??.

PS. Jag har ett problem med ett uppdrag nu med Mage Guild. Jag har hämtat den men jag kom ej ihåg vart man gíck asså vilcken stad för att göra det. Men jag har hämtat Amuleten men vem ska jag lämna den till? Tack sam för svar plus av det där huset som spökar i källaren vill järna köpa det. :)

Tar om min fråga igen nån som kan hjälpa mig?? :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ååååh, jag som hade sett fram emot en expansion.. :'( kommer det någon riktig expansion då?

Nej, utvecklarna har sagt att de inte kommer göra en. De tänker satsa på fler mindre DLC istället. Men samtidigt så sa de att spelet inte skulle släppas till PS3, vilket det ju gör. Jag tror att de har problem med att göra en expansion som funkar

till XBox 360. Dels att det hade tagit för mycket plats på hårddisken.

Knights Of The Nine är 20-30 timmar långt (Längre än the main quest) men har inte tillräkligt grejor för att vara en expansion. Men affärerna kallar det för det ändå.

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor