Eazy-e Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Mina dokument\My Games\Oblivion Saves Tack glömde att kolla där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 WTF NU BLIR JAG TAME FAN FÖR BANNAD HÄR Kan ej klara det sista i Paradise när man ska ta Amuleten när jag kommer in ingen finns i tronen där, så här ser det ut! LÄNK TILL SIDAN!--------->FELET!<--------- Tar om min fråga nån som vet vad felet är?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Tar om min fråga nån som vet vad felet är?? Ja du får antagligen köra om hela storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Dubbelpost nu me förlåt mig! Det här huset som man köper för 5000 som sägs vara hemsökt,nere i källaren där finns det en portal.Kan man öppna den? (ska försöka fixa ett ss och bättre beskrivning..) EDIT: Benirus Manor i Anvil var det. Redigerad 19 november, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Dubbelpost nu me förlåt mig! Det här huset som man köper för 5000 som sägs vara hemsökt,nere i källaren där finns det en portal.Kan man öppna den? (ska försöka fixa ett ss och bättre beskrivning..) EDIT: Benirus Manor i Anvil var det. Sov i det så får du snart reda på det. Och innan du sover bör du vara redo på fight. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Dubbelpost nu me förlåt mig! Det här huset som man köper för 5000 som sägs vara hemsökt,nere i källaren där finns det en portal.Kan man öppna den? (ska försöka fixa ett ss och bättre beskrivning..) EDIT: Benirus Manor i Anvil var det. Hehe nu blev jag nyfiken här vart kan man köpa det huset??. PS. Jag har ett problem med ett uppdrag nu med Mage Guild. Jag har hämtat den men jag kom ej ihåg vart man gíck asså vilcken stad för att göra det. Men jag har hämtat Amuleten men vem ska jag lämna den till? Tack sam för svar plus av det där huset som spökar i källaren vill järna köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Sov i det så får du snart reda på det. Och innan du sover bör du vara redo på fight. Skriv vad som händer Har inte spelet kvar så kan inte kolla själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Skriv vad som händer Har inte spelet kvar så kan inte kolla själv Huset kommer antagligen vara fult av spöken. Måste testa när jag installerar spelet igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 (redigerad) Skriv vad som händer Har inte spelet kvar så kan inte kolla själv Ja, ni som inte har gjort uppdraget behöver ju inte kolla... Men... --> Du kommer att bli väckt efter att du har sovit ett tag utav spöken som attackerar dig. Och när du går ned i källaren ser du en stor, glittrande "dörr" eller liknande. Innanför den dörren ligger skelettet utav farfarn (Eller vad var det?) till han som du köpte huset utav. Och den farfarn studerade necromany etc. Iallafall, han ligger där på en bädd utan en hand, som du ska hitta. Redigerad 20 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 20 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Har någon startat ett Goblin krig? Det är så jäkla kul. Man snor alla Goblin totems från de olika klanerna och plaserar dem på ett stort öppet fält, sedan tittar man bara på när stora gäng Goblins kommer och börjar slåss om dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Har någon startat ett Goblin krig? Det är så jäkla kul. Man snor alla Goblin totems från de olika klanerna och plaserar dem på ett stort öppet fält, sedan tittar man bara på när stora gäng Goblins kommer och börjar slåss om dem. Har bara hört om att man kan göra det. Ska kanske prova det nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Hehe nu blev jag nyfiken här vart kan man köpa det huset??. PS. Jag har ett problem med ett uppdrag nu med Mage Guild. Jag har hämtat den men jag kom ej ihåg vart man gíck asså vilcken stad för att göra det. Men jag har hämtat Amuleten men vem ska jag lämna den till? Tack sam för svar plus av det där huset som spökar i källaren vill järna köpa det. Tar om min fråga igen nån som kan hjälpa mig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 20 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Tar om min fråga igen nån som kan hjälpa mig?? Du får nog förklara lite bättre för jag fattar inte alls vad du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Du får nog förklara lite bättre för jag fattar inte alls vad du menar. Vilcket är ej du förstår? så ska jag försöka förklara bättre jag är lite dålig på att förklara ibland.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Vad är egenltigen Knights If The Nine? Fullvärdig expansion eller bara ett "add-on"? Vad är nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Vad är egenltigen Knights If The Nine? Fullvärdig expansion eller bara ett "add-on"? Vad är nytt? Det är ett Add-On. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Vad är egenltigen Knights If The Nine? Fullvärdig expansion eller bara ett "add-on"? Vad är nytt? Alla addons som släppts på nätet samlade i ett pack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 http://obliviondownloads.com/Coming_Soon_DLC8.aspx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 ååååh, jag som hade sett fram emot en expansion.. :'( kommer det någon riktig expansion då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) ååååh, jag som hade sett fram emot en expansion.. :'( kommer det någon riktig expansion då? Nej, utvecklarna har sagt att de inte kommer göra en. De tänker satsa på fler mindre DLC istället. Men samtidigt så sa de att spelet inte skulle släppas till PS3, vilket det ju gör. Jag tror att de har problem med att göra en expansion som funkar till XBox 360. Dels att det hade tagit för mycket plats på hårddisken. Knights Of The Nine är 20-30 timmar långt (Längre än the main quest) men har inte tillräkligt grejor för att vara en expansion. Men affärerna kallar det för det ändå. Redigerad 23 november, 2006 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts