Boomer Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Hmm... hur gör man när man ska in i en stad då? Får man ha hästar inne i stan? Bara jag som tycker det är skitkul att starta strider mot massa vakter. Btw... ska man göra nån speciell build om man har en knight? Dom stannnar utanför porten. Jo, det är lite små kul eftersom dom suger. Men, du. Tänk inte på sånt där. Bara ha kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Dom stannnar utanför porten. Jo, det är lite små kul eftersom dom suger. Men, du. Tänk inte på sånt där. Bara ha kul. Ja! Det jag gillar med Obvillion är friheten. Och att man inte behöver gå ut och döda 1000000000000 monster för o lvla. Men jag måste ju dock lvla min strength och då måste jag slåss mot lite monster. Var tycker ni jag ska hunta? Var är han där korrupta vakten folk snackar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Men, du. Tänk inte på sånt där. Bara ha kul. Det är sånt som är kul ju... Men jag måste ju dock lvla min strength och då måste jag slåss mot lite monster. Var tycker ni jag ska hunta? Det finns en hel del fina grottor och det man kan utforska och tjäna XP på. Redigerad 31 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Du går med i valfri Mages Guild och börjar göra alla uppdrag för alla mages guild (i alla städer) då får du komma in dit. Menar du att jag kan gå till vilcken Mage Guild eller? o gå med dom?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Menar du att jag kan gå till vilcken Mage Guild eller? o gå med dom?? Jag gick till Anvil först. För du kan inte "joina" dom i varenda stad, utan det är bara 3 tror jag. Anvil är en av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Jag gick till Anvil först. För du kan inte "joina" dom i varenda stad, utan det är bara 3 tror jag. Anvil är en av dem. Ok thx ska joina Mage Guild så fort som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 WTF NU BLIR JAG TAME FAN FÖR BANNAD HÄR Kan ej klara det sista i Paradise när man ska ta Amuleten när jag kommer in ingen finns i tronen där, så här ser det ut! LÄNK TILL SIDAN!--------->FELET!<--------- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 WTF NU BLIR JAG TAME FAN FÖR BANNAD HÄR Kan ej klara det sista i Paradise när man ska ta Amuleten när jag kommer in ingen finns i tronen där, så här ser det ut! LÄNK TILL SIDAN!--------->FELET!<--------- Söt särskrivning -För Bannad- lol ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Söta särskrivningar -För Bannad, Tame fan- lol ;D Riktigt söta ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Var kan man hitta lockpicks? Vet att man kan sälja stulet gods hos thives guild... men var befinner sig dom? Måste man va med i thives guild för å få tag i skeleton key? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Om jag har fattat det här rätt är det här ett RPG som man spelar "själv", allså inte på internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Om jag har fattat det här rätt är det här ett RPG som man spelar "själv", allså inte på internet? Ja... Vad är det med det? Det är ju så fruktansvärt mycket å göra... är omspelbart också. Det finns ju hur mycke "sidemissions" som helst också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Var kan man hitta lockpicks? Vet att man kan sälja stulet gods hos thives guild... men var befinner sig dom? Måste man va med i thives guild för å få tag i skeleton key? I grottor å shit. Någonstans i Imperial City i belive. Nej, lvl 10 bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Var kan man hitta lockpicks? Vet att man kan sälja stulet gods hos thives guild... men var befinner sig dom? Måste man va med i thives guild för å få tag i skeleton key? För att få skeleton key behöver du inte vara med i thieves guild, nej. Men för att få denna "über-lockpick" ska du göra ett uppdrag för guden(?) Nocturnal, vars staty finns en liten bit norr om staden Leyawiin (längst ner på kartan). Följ bara stigen som går till höger sida om Lower Niben så hittar du den så småningom. Är utmärkt med nummer 14 på denna karta, för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Var kan man hitta lockpicks? Om du är med i Thieves guild kan du köpa oändligt med Lock Picks relativt billigt av en snubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Om du är med i Thieves guild kan du köpa oändligt med Lock Picks relativt billigt av en snubbe. Är inte det... valde dark brotherhood. Men jag ska fundera på att bli medlem i thives guild... verkar som det är lättare o tjäna pengar där. Tack för alla snabba svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Är inte det... valde dark brotherhood. Men jag ska fundera på att bli medlem i thives guild... verkar som det är lättare o tjäna pengar där. Tack för alla snabba svar. Du kan vara med i alla samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Du kan vara med i alla samtidigt. Åå! Härligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Jag undrar var man sätter save filer så att jag kan loada i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Jag undrar var man sätter save filer så att jag kan loada i spelet Mina dokument\My Games\Oblivion Saves Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts