Archemra Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Wow! Det var snabbt! --- Jag är bara lvl 2... gåre bra ändån? Ja. Jag var lvl 2 när jag klarade arenan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 (redigerad) Mjodå det ska nog gå bra. Jag var bara en lvl 2 tjuv där tidigare, och klarade det ändå. Och eftersom du är "Nord Knight" är det nog lugnt. Ska jag skaffa en bra EQ eller dugen vaktEQn sålänge? Vakt från Imperial eller vad den nu heter. Den stan som här jättemånga stadsdelar typ. Tack för übersnabba svar alla. Redigerad 30 oktober, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Ska jag skaffa en bra EQ eller dugen vaktEQn sålänge? Vakt från Imperial eller vad den nu heter. Den stan som här jättemånga stadsdelar typ. Tack för übersnabba svar alla. Den som vakterna har duger bra. Du kommer nog klara dig ganska lätt med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Hur spelar man Oblivion i 1366x768? När jag skulle spela Battlefield 2142 i 1280x1024 så skrev jag in: "+menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024" i genvägen men det funkar inte att skriva +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1366 +szy 768 i Oblivion. Det blir ändå bara 1280x1024 som jag har ändrat i inställningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 HEJ. Jag håller på o göra om Huvudupdraget ganska roligt jag ska läsa en bok på ett uppdrag men jag har ej den boken, Boken heter Modern Heretic och uppdraget heter Blood of the Dedra. Hehe jag har glömt bort hur man fick tag i boken och jag har ej den när jag ska kolla min saker asså där jag har Vapen,Keys,Boks,Armor etc... Tack sam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 (redigerad) Är osäker om det går... Testat att patcha förresten? Kanske kommer med "nya" upplösningar då, för på mitt finns iaf ett antal widescreenupplösningar. Annars, testa att ändra i Oblivions config-fil på "iSize W=" "iSize H=" och sätter in 1366 och 768. Filen finns i X:\Documents and Settings\NAMN\Mina dokument\My Games\Oblivion. Väldigt osäker om det funkar, dock. Gå inte in i spelets inställningar efter det bara, för då ändras det tillbaka. Edit: Var nor_adde jag försökte quota men det sket sig visst. Redigerad 30 oktober, 2006 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Är osäker om det går... Testat att patcha förresten? Kanske kommer med "nya" upplösningar då, för på mitt finns iaf ett antal widescreenupplösningar. Annars, testa att ändra i Oblivions config-fil på "iSize W=" "iSize H=" och sätter in 1366 och 768. Filen finns i X:\Documents and Settings\NAMN\Mina dokument\My Games\Oblivion. Väldigt osäker om det funkar, dock. Gå inte in i spelets inställningar efter det bara, för då ändras det tillbaka. Tack nu vet jag iaf vart jag ska hitta mina save filer. Tar om min fråga: HEJ. Jag håller på o göra om Huvudupdraget ganska roligt jag ska läsa en bok på ett uppdrag men jag har ej den boken, Boken heter Modern Heretic och uppdraget heter Blood of the Dedra. Hehe jag har glömt bort hur man fick tag i boken och jag har ej den när jag ska kolla min saker asså där jag har Vapen,Keys,Boks,Armor etc... TACK SAM FÖR SVAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Tack nu vet jag iaf vart jag ska hitta mina save filer. Tar om min fråga: HEJ. Jag håller på o göra om Huvudupdraget ganska roligt jag ska läsa en bok på ett uppdrag men jag har ej den boken, Boken heter Modern Heretic och uppdraget heter Blood of the Dedra. Hehe jag har glömt bort hur man fick tag i boken och jag har ej den när jag ska kolla min saker asså där jag har Vapen,Keys,Boks,Armor etc... TACK SAM FÖR SVAR! Tacksam stavas de^^ Men boken.. har du haft den? För de går ju inte att kasta bort Quest items, så länge du inte har instalerat en mod Annars får du väl gå och hämta den. De borde stå vart den finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Tacksam stavas de^^ Men boken.. har du haft den? För de går ju inte att kasta bort Quest items, så länge du inte har instalerat en mod Annars får du väl gå och hämta den. De borde stå vart den finns. Ok hehe brukar vara lite osäker ibland med stavningen hehe.. Hittade den boken Martin sa att jag kunnde hitta den i bibloteket i Cloud Ruler Tempel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Ok hehe brukar vara lite osäker ibland med stavningen hehe.. Hittade den boken Martin sa att jag kunnde hitta den i bibloteket i Cloud Ruler Tempel Okej bra att de fixade sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Om man snor en häst på natten... är det nån risk att han upptäcker en sen? Hur ska man göra för hästen inte ska springa ifrån en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Om man snor en häst på natten... är det nån risk att han upptäcker en sen? Hur ska man göra för hästen inte ska springa ifrån en? Klart dom upptäcker en om det står en vakt bredvid, men är ingen i närheten är det bara och ta för dig. Och tror inte det går att få hästen å stanna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 (redigerad) Om man snor en häst på natten... är det nån risk att han upptäcker en sen? Hur ska man göra för hästen inte ska springa ifrån en? Ta enhörningen istället, tills du får en från Dark BrotherHood. Båda är coola. Redigerad 30 oktober, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Jag behöver hjälp med ett uppdrag i Arenan. uppdraget man får av en orc i Arenan. om ni vet vad jag menar så hjälp mig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Jag behöver hjälp med ett uppdrag i Arenan. uppdraget man får av en orc i Arenan. om ni vet vad jag menar så hjälp mig . Du ska bara... döda han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Är osäker om det går... Testat att patcha förresten? Kanske kommer med "nya" upplösningar då, för på mitt finns iaf ett antal widescreenupplösningar. Annars, testa att ändra i Oblivions config-fil på "iSize W=" "iSize H=" och sätter in 1366 och 768. Filen finns i X:\Documents and Settings\NAMN\Mina dokument\My Games\Oblivion. Väldigt osäker om det funkar, dock. Gå inte in i spelets inställningar efter det bara, för då ändras det tillbaka. Edit: Var nor_adde jag försökte quota men det sket sig visst. Det fixade ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Jag behöver hjälp med ett uppdrag i Arenan. uppdraget man får av en orc i Arenan. om ni vet vad jag menar så hjälp mig . Du ska leta upp någon ruin och så ska du gå in och döda alla spöken eller vafan. Och sen letar du upp en bok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Är det lönt o köpa ett hus? Kan man förvara sin stulna häst nånstans? Redigerad 31 oktober, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Är det lönt o köpa ett hus? Kan man förvara sin stulna häst nånstans? Dina stulna hästar ställer sig där du klev av dom och stannar där, eller så går dom tillbaka till sin vanliga ägare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Dina stulna hästar ställer sig där du klev av dom och stannar där, eller så går dom tillbaka till sin vanliga ägare. Hmm... hur gör man när man ska in i en stad då? Får man ha hästar inne i stan? Bara jag som tycker det är skitkul att starta strider mot massa vakter. Btw... ska man göra nån speciell build om man har en knight? Redigerad 31 oktober, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts