rabarben Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Pilbåge! Är ett av dom roligaste vapnen man ka ha, och är ett måste om man är Wood elf. Okej... hur är det med spells då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Okej... hur är det med spells då? Mjo, Wood elf är ju inte att föredra så om man ska satsa på att bli duktig med magi, men visst kan dom en hel del. Är inte riktigt hundra på exakt vad dom har för svaghet och styrka med spells, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Nej nej nej. Om du ska hålla på med spells ska du vara en Breton. Dom har mycket mer mana än alla andra klasser och dom tar inte lika mycket skada från spells heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Nej nej nej. Om du ska hålla på med spells ska du vara en Breton. Dom har mycket mer mana än alla andra klasser och dom tar inte lika mycket skada från spells heller. Breton kör jag med för tillfället, dom är riktigt roliga. Kan det mesta inom magi, och tål som du sa mycket stryk utav magi med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Nein, nein, nein! Sviker ni erat ursprung IRL? En gammal hederlig Nord-Warrior är det enda rätta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Kan man komma upp i Imperial City Tower som han som har tagit den här bilden har gjort? http://tessource.net/files/images/Almost%2...ing%20VWD-1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Kan man komma upp i Imperial City Tower som han som har tagit den här bilden har gjort? http://tessource.net/files/images/Almost%2...ing%20VWD-1.jpg Han fuskade antagligen. Annars så vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Min mest framgångsrika karaktär var den där kattdjursliknande rasen som kunde se i mörker. Jag gick med i Dark Brotherhood och använde daggers, och det gick riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Kan man komma upp i Imperial City Tower som han som har tagit den här bilden har gjort? http://tessource.net/files/images/Almost%2...ing%20VWD-1.jpg Kändes övernaturligt högt. Men det ska nog gå. Bara att använda lockpick på dörren som är låst (eller skeletonkey). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Kändes övernaturligt högt. Men det ska nog gå. Bara att använda lockpick på dörren som är låst (eller skeletonkey). Okej. Får väl vänta tills jag blir level 10 då. Är level 2 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN Är klar nu med huvudupdraget ska bara vänta 2weeks på nån slags armor, sen är allt färdig .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Hur spelar man Oblivion i 1366x768? När jag skulle spela Battlefield 2142 i 1280x1024 så skrev jag in: "+menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024" i genvägen men det funkar inte att skriva +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1366 +szy 768 i Oblivion. Det blir ändå bara 1280x1024 som jag har ändrat i inställningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Min mest framgångsrika karaktär var den där kattdjursliknande rasen som kunde se i mörker. Jag gick med i Dark Brotherhood och använde daggers, och det gick riktigt bra. Khajiit. Brukar nästan alltid vara det. Antingen det eller Breton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Kan man komma upp i Imperial City Tower som han som har tagit den här bilden har gjort? http://tessource.net/files/images/Almost%2...ing%20VWD-1.jpg Det går men man måste få sopborstar att fastna i luften (svårt om man inte kan det) Så lär dig att bugg exploita den så kan du ganska lätt komma upp dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Hur gör man dom här Univeristy Queseterna vill gärna gå på före läsningarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Hur gör man dom här Univeristy Queseterna vill gärna gå på före läsningarna Du går med i valfri Mages Guild och börjar göra alla uppdrag för alla mages guild (i alla städer) då får du komma in dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Hmm... har en nord (heter dom så?) knight och har en vakts EQ. Riktigt skojsigt var det att ha en så lång strid. Kan någon säga ett bra sätt att få tag på pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Kan någon säga ett bra sätt att få tag på pengar? Arenan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Arenan. Wow! Det var snabbt! --- Jag är bara lvl 2... gåre bra ändån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 (redigerad) Wow! Det var snabbt! --- Jag är bara lvl 2... gåre bra ändån? Mjodå det ska nog gå bra. Jag var bara en lvl 2 tjuv där tidigare, och klarade det ändå. Och eftersom du är "Nord Knight" är det nog lugnt. Redigerad 30 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts