Jump to content

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Crusader
 Share

Recommended Posts

Jag var där vid vid Palatset vid dden där stayn är men jag hittar ej killen där. Sen när jag sov så fick jag besök av en från The Dark Brother Hood o jag ska döda nån vart hittar jag´han som jag ska döda?

Du vet, det finns en meny där du kan läsa dina quests och få map markers. Men den snubben hittar du vid Inn of Ill Omen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ligger dne platsen i Imperial City

Nej, menyn ligger i vänstra hörnet.

Och "Inn of ill omen" ligger mellan vägen till Bravil och Imperial city.

Kan markera det på kartan:

post-10629-1162075234_thumb.jpg

Kanske liten, men du ser vart det är iaf.

And oh, tack Boomer för att ge kartan till mig. :lol:

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Skrik* ...Du menar att du inte använt menyn där du kan kolla quests!? :)

Joo jag använder mina menyer för att kolla mina quests men den där idén med mapen så man ser vart man ska gå asså där man ser vart man ska gå till sin quest..

Nu har jag ett problem här jag ska hitta 10 Nirnroots jag har hittat 4st jag har tagit bilder nu på kartan men kan ni märka ut vart resten av Nirnroots finns hittar ju fan ej dom.

Lägger upp bilderna

EDIT: OPS dom kan vara lite suddiga.

EDIT: OPS SÅ HÄR SER NIRNROOTS-PLANT UT!

EDIT: QUEST UPDRAGET HETER SEEKING YOUR ROOTS

post-8881-1162119061_thumb.png

post-8881-1162119065_thumb.png

post-8881-1162119069_thumb.png

post-8881-1162119072_thumb.png

post-8881-1162119076_thumb.png

post-8881-1162119080_thumb.png

post-8881-1162119191_thumb.jpg

Redigerad av Darkwolf
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu blir jag trött på detta fattar ju fan inge ting vad jag ska göra. jag är på en plats där han vissar ppå kartan. kollar vad det står i Questet och det står så här: All of the cursed blades of Sancre Tor have been destroyed Their freed spirits have gone to the Shrine of Tiber Septim to try to dispel the enchantment laid upon it by the underking long ago. I should go to the Shrine at once to see if they succed in their final quest

SNÄLLA TACK SAM FÖR SVAR :) :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu blir jag trött på detta fattar ju fan inge ting vad jag ska göra. jag är på en plats där han vissar ppå kartan. kollar vad det står i Questet och det står så här: All of the cursed blades of Sancre Tor have been destroyed Their freed spirits have gone to the Shrine of Tiber Septim to try to dispel the enchantment laid upon it by the underking long ago. I should go to the Shrine at once to see if they succed in their final quest

SNÄLLA TACK SAM FÖR SVAR :) :'(

Det finns en kompass nere i mitten av skärmen, där finns det en röd markering. Följ den så kommer du dit du ska. Det är bara ett rum en bit bort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag upptäckte jag en grej som gjorde så att MiP-moden fungerade på riktigt! :P

Jag har också ett problem. Min FPS är ligger runt 15, ibland 20. Utomhus då alltså. På SrTest så blir mätaren full så jag tycker att jag borde kunna maxa med högre FPS. Min dator är: AMD X2 4600+, 2GB RAM och GeForce 7600GS 512MB. Är det grafikkortet som suger?

Den här låga FPSen hade jag äver innan jag installerade MiP.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du befriat alla blades?

Isåfall så ska du gå till rummet där dom är och sen så ska du vänta (dom kommer stå på huk i ett par minuter) och till slut kommer "förbannelsen" brytas och du kan gå in i rummet.

Ja jag har dödat alla 3 sklät gubbarna med Blades det så sen gick jag mot där pilen vissade men finns inge i rummet. vad heter Save filen så kan jag lägga upp den

Länk till kommentar
Dela på andra sidor