Solidsnake Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Det kan du se ifrån var som helst när du är inne i IC. Aha sry jag kom på nu så gubben som jag ska prata med heter Chancellor Ocato Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Jag var där vid vid Palatset vid dden där stayn är men jag hittar ej killen där. Sen när jag sov så fick jag besök av en från The Dark Brother Hood o jag ska döda nån vart hittar jag´han som jag ska döda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Jag var där vid vid Palatset vid dden där stayn är men jag hittar ej killen där. Sen när jag sov så fick jag besök av en från The Dark Brother Hood o jag ska döda nån vart hittar jag´han som jag ska döda? Du vet, det finns en meny där du kan läsa dina quests och få map markers. Men den snubben hittar du vid Inn of Ill Omen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 (redigerad) Du vet, det finns en meny där du kan läsa dina quests och få map markers. Men den snubben hittar du vid Inn of Ill Omen. ligger den platsen i Imperial City. EDIT: Tack för tipest ´funkar utmärk behöver inte nästan oroa mig med mina uppdrag nu Tack tusen tack Redigerad 29 oktober, 2006 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 (redigerad) ligger dne platsen i Imperial City Nej, menyn ligger i vänstra hörnet. Och "Inn of ill omen" ligger mellan vägen till Bravil och Imperial city. Kan markera det på kartan: Kanske liten, men du ser vart det är iaf. And oh, tack Boomer för att ge kartan till mig. Redigerad 28 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 ligger dne platsen i Imperial City Om du fortfarande vill prata med Chancellor Ocato så hittar du honom i det stora vita tornet mitt i Imperial City. The Inn of Omen där du ska döda en gubbe ligger en bit öster om Skingrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Du vet, det finns en meny där du kan läsa dina quests och få map markers. Men den snubben hittar du vid Inn of Ill Omen. Du tack för tipset gjorde mina uppdrag lättare tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Du tack för tipset gjorde mina uppdrag lättare tack *Skrik* ...Du menar att du inte använt menyn där du kan kolla quests!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 (redigerad) *Skrik* ...Du menar att du inte använt menyn där du kan kolla quests!? Joo jag använder mina menyer för att kolla mina quests men den där idén med mapen så man ser vart man ska gå asså där man ser vart man ska gå till sin quest.. Nu har jag ett problem här jag ska hitta 10 Nirnroots jag har hittat 4st jag har tagit bilder nu på kartan men kan ni märka ut vart resten av Nirnroots finns hittar ju fan ej dom. Lägger upp bilderna EDIT: OPS dom kan vara lite suddiga. EDIT: OPS SÅ HÄR SER NIRNROOTS-PLANT UT! EDIT: QUEST UPDRAGET HETER SEEKING YOUR ROOTS Redigerad 29 oktober, 2006 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Nu blir jag trött på detta fattar ju fan inge ting vad jag ska göra. jag är på en plats där han vissar ppå kartan. kollar vad det står i Questet och det står så här: All of the cursed blades of Sancre Tor have been destroyed Their freed spirits have gone to the Shrine of Tiber Septim to try to dispel the enchantment laid upon it by the underking long ago. I should go to the Shrine at once to see if they succed in their final quest SNÄLLA TACK SAM FÖR SVAR :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Nu blir jag trött på detta fattar ju fan inge ting vad jag ska göra. jag är på en plats där han vissar ppå kartan. kollar vad det står i Questet och det står så här: All of the cursed blades of Sancre Tor have been destroyed Their freed spirits have gone to the Shrine of Tiber Septim to try to dispel the enchantment laid upon it by the underking long ago. I should go to the Shrine at once to see if they succed in their final quest SNÄLLA TACK SAM FÖR SVAR :'( Det finns en kompass nere i mitten av skärmen, där finns det en röd markering. Följ den så kommer du dit du ska. Det är bara ett rum en bit bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Det finns en kompass nere i mitten av skärmen, där finns det en röd markering. Följ den så kommer du dit du ska. Det är bara ett rum en bit bort. Jo jag vet jag är i det rummet man ska vara i men jag vet ej vad man ska göra i det rumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Idag upptäckte jag en grej som gjorde så att MiP-moden fungerade på riktigt! http://img63.imageshack.us/img63/9797/oblivion200610291644221iw3.th.jpg http://img70.imageshack.us/img70/310/oblivion200610291644503bn3.th.jpg http://img218.imageshack.us/img218/6346/oblivion200610291646368rn8.th.jpg Jag har också ett problem. Min FPS är ligger runt 15, ibland 20. Utomhus då alltså. På SrTest så blir mätaren full så jag tycker att jag borde kunna maxa med högre FPS. Min dator är: AMD X2 4600+, 2GB RAM och GeForce 7600GS 512MB. Är det grafikkortet som suger? Den här låga FPSen hade jag äver innan jag installerade MiP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 (redigerad) Har du befriat alla blades? Isåfall så ska du gå till rummet där dom är och sen så ska du vänta (dom kommer stå på huk i ett par minuter) och till slut kommer "förbannelsen" brytas och du kan gå in i rummet. Redigerad 29 oktober, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Har du befriat alla blades? Isåfall så ska du gå till rummet där dom är och sen så ska du vänta (dom kommer stå på huk i ett par minuter) och till slut kommer "förbannelsen" brytas och du kan gå in i rummet. Ja jag har dödat alla 3 sklät gubbarna med Blades det så sen gick jag mot där pilen vissade men finns inge i rummet. vad heter Save filen så kan jag lägga upp den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Ja jag har dödat alla 3 sklät gubbarna med Blades det så sen gick jag mot där pilen vissade men finns inge i rummet. vad heter Save filen så kan jag lägga upp den Det ska vara fyra.. Tror jag (var iallafall det så när jag spelade det uppdraget) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Det ska vara fyra.. Tror jag (var iallafall det så när jag spelade det uppdraget) Kan du adda mig på Xfire på Ozzy599 eller på Msn Wolf_502@hotmail för dom och du så jag kan få hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Har skaffat detta spelet och installerat det nyss. Valde att bli en wood elf... vilket vapen ska man ha? Gåre bra med blade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 (redigerad) Har skaffat detta spelet och installerat det nyss. Valde att bli en wood elf... vilket vapen ska man ha? Gåre bra med blade? Kör med Pil å båge. Det gör jag på 360 ( ) Redigerad 29 oktober, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Har skaffat detta spelet och installerat det nyss. Valde att bli en wood elf... vilket vapen ska man ha? Gåre bra med blade? Pilbåge! Är ett av dom roligaste vapnen man ka ha, och är ett måste om man är Wood elf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts