Solidsnake Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Prova igen? Du kanske inte har gjort rätt med någon Count eller liknande. Nopp har inte gjort nåt fel står så här när man kolla i Quest: I spoke to the count of leyawiin. He promised to send soldiers to help bruma. Så står det på alla städer jag har vrit vid o pratat med Counterna som finns där. och att jag har stäng oblivion gatarna där vid dom städerna jag har varit vid. Det är bara Imperial City har kvar men det är det som är Problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Nopp har inte gjort nåt fel står så här när man kolla i Quest: I spoke to the count of leyawiin. He promised to send soldiers to help bruma. Så står det på alla städer jag har vrit vid o pratat med Counterna som finns där. och att jag har stäng oblivion gatarna där vid dom städerna jag har varit vid. Det är bara Imperial City har kvar men det är det som är Problemet. Man behöver väl inte ens prata med alla? Res tillbaka till Bruma och börja questen som finns där utanför murarna bara, det gjorde jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Man behöver väl inte ens prata med alla? Res tillbaka till Bruma och börja questen som finns där utanför murarna bara, det gjorde jag. Jag har pratat med alla Counters Rest tillbaks till Bruma pratat med dom där i templet. Ok hur hittar man Questerna som är utanför murarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 (redigerad) Enkel fråga; Några bra tips vapen och armourmoddar? Umbra är ett bra svärd. Du måste göra ett Daedra-Quest för att få det. Darkwolf, det är stora Oblivion-portar. Redigerad 28 oktober, 2006 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Umbra är ett bra svärd. Du måste göra ett Daedra-Quest för att få det. Darkwolf, det är stora Oblivion-portar. Jag har redan stängt den nu när jag gick dtill Castle Bruma så var det soldater från vissa städer jag har varit vid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Jag har redan stängt den nu när jag gick dtill Castle Bruma så var det soldater från vissa städer jag har varit vid Japp, då har du klarat uppdragen i dom städerna. Du behöver igentligen bara stänga en port, för mer support behöver du inte vid slaget om Bruma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Enkel fråga; Några bra tips vapen och armourmoddar? http://elderscrolls.filefront.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Japp, då har du klarat uppdragen i dom städerna. Du behöver igentligen bara stänga en port, för mer support behöver du inte vid slaget om Bruma. Ok vad menar du hur sk ajag göra nnu da stpr forförande inge complete Quest Alkies For Bruma jag har nu alla Soldater från dom andra städerna för utom "Imperial City" men hur ska jag göra nu för att klaar detta Allies For Bruma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Ok vad menar du hur sk ajag göra nnu da stpr forförande inge complete Quest Alkies For Bruma jag har nu alla Soldater från dom andra städerna för utom "Imperial City" men hur ska jag göra nu för att klaar detta Allies For Bruma Har du pratat med ledaren för The Elder Counsill i Imperial City? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Har du pratat med ledaren för The Elder Counsill i Imperial City? Nopp vart hittar jag den typen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 (redigerad) Kan ej prata med Hight Chancellor Ocato han säger så här: Excuse me, the empire doesn't run itself, you know. Submit a complaint to the usual department and i'm sure somone will take care of it. Hur gör jag för att prata med han? vad är det för fel? tack sam för hjälp Har du pratat med ledaren för The Elder Counsill i Imperial City? Nopp vart hittar jag den typen? Är inte det "Chancellor Ocato"? Redigerad 28 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Är inte det samma? Den snubben har ett skit grymt staff. Lightning och gör 80 i skada om jag inte minns fel. Snodde det från han och sprang fort som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Den snubben har ett skit grymt staff. Lightning och gör 80 i skada om jag inte minns fel. Snodde det från han och sprang fort som fan. Tack för det tipset. Då vet jag vem som står högst på min "tjyvar-lista"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Tar om min fråga igen vart hittar jag The Elder Counsill i Imperial City? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Tar om min fråga igen vart hittar jag The Elder Counsill i Imperial City? Chancellor Ocato i palatset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Chancellor Ocato i palatset. O vart ligger det, Det är väl inte Rådet för där har jag redan varit så platsen heter Chancellor Ocato eller är det gubben som jag ska till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Nån som vet vart palaset ligger i Imperial City så jag får prata med Chancellor Ocato Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 (redigerad) Nån som vet vart palaset ligger i Imperial City så jag får prata med Chancellor Ocato Det har gått knappa 20 minuter sen din förra post... Redigerad 28 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Det har gått knappa 20 minuter sen din förra post... Ops sry blir lite stressad utan hjälp vill klara huvudupdraget så fot som möjligt. Men vart ligger palatset i Imperial City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 (redigerad) Ops sry blir lite stressad utan hjälp vill klara huvudupdraget så fot som möjligt. Men vart ligger palatset i Imperial City Det kan du se ifrån var som helst när du är inne i IC. Redigerad 28 oktober, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts