Jump to content

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Crusader
 Share

Recommended Posts

Prova igen? Du kanske inte har gjort rätt med någon Count eller liknande. :huh:

Nopp har inte gjort nåt fel står så här när man kolla i Quest: I spoke to the count of leyawiin. He promised to send soldiers to help bruma. Så står det på alla städer jag har vrit vid o pratat med Counterna som finns där. och att jag har stäng oblivion gatarna där vid dom städerna jag har varit vid. Det är bara Imperial City har kvar men det är det som är Problemet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nopp har inte gjort nåt fel står så här när man kolla i Quest: I spoke to the count of leyawiin. He promised to send soldiers to help bruma. Så står det på alla städer jag har vrit vid o pratat med Counterna som finns där. och att jag har stäng oblivion gatarna där vid dom städerna jag har varit vid. Det är bara Imperial City har kvar men det är det som är Problemet.

Man behöver väl inte ens prata med alla? Res tillbaka till Bruma och börja questen som finns där utanför murarna bara, det gjorde jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, då har du klarat uppdragen i dom städerna. Du behöver igentligen bara stänga en port, för mer support behöver du inte vid slaget om Bruma.

Ok vad menar du hur sk ajag göra nnu da stpr forförande inge complete Quest Alkies For Bruma jag har nu alla Soldater från dom andra städerna för utom "Imperial City" men hur ska jag göra nu för att klaar detta Allies For Bruma

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ej prata med Hight Chancellor Ocato han säger så här: Excuse me, the empire doesn't run itself, you know. Submit a complaint to the usual department and i'm sure somone will take care of it. Hur gör jag för att prata med han? vad är det för fel? tack sam för hjälp

Har du pratat med ledaren för The Elder Counsill i Imperial City?

Nopp vart hittar jag den typen?

Är inte det "Chancellor Ocato"?

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor