Dee Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) Hej Jag behöver hjälp med en sak: SPOILER Var kan man hitta Shadowmare som man får efter ett uppdrag hos Dark brotherhood? Redigerad 22 oktober, 2006 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) Om du har tappet bort Shadow så finns den där du fick den Spoiler. Fort Farragut /Spoiler. Redigerad 22 oktober, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Någon annan än jag som sitter i Arcane University och lyssnar till Scholars som lär ut? Tycker det är intressant att höra på, missar nästan inte en enda lektion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Någon annan än jag som sitter i Arcane University och lyssnar till Scholars som lär ut? Tycker det är intressant att höra på, missar nästan inte en enda lektion. Får inte komma in där än. Måste göra en sista quest bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) Någon annan än jag som sitter i Arcane University och lyssnar till Scholars som lär ut? Tycker det är intressant att höra på, missar nästan inte en enda lektion. Det gjorde jag med, det är faktiskt riktigt kul att lyssna. La upp bild på det tidigare. Redigerad 22 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Någon annan än jag som sitter i Arcane University och lyssnar till Scholars som lär ut? Tycker det är intressant att höra på, missar nästan inte en enda lektion. Gjort det en gång, rätt så intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Hej jag har et probram med en Quest på Oblivion. jag ska prata med alla counts i alla städer jag har varit vid alla, me ska man man prata med oCOutnen i Imperial City? elller är jag färdig med alla städer? tack sam för hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Hej jag har et probram med en Quest på Oblivion. jag ska prata med alla counts i alla städer jag har varit vid alla, me ska man man prata med oCOutnen i Imperial City? elller är jag färdig med alla städer? tack sam för hjälp Vart får du questen? Är det utav någon guild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Vart får du questen? Är det utav någon guild? Nej håller på med Huvuupdraget Questet heter Allies For Bruma heter det o jag skulle till alla städer men det är nu ett problem nu. Jag är osäker på om jag ska till Imperial City för jag är där nu o jag hittar ej Counten i staden han/hon som bestämmer det är det jag ej fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Nej håller på med Huvuupdraget Questet heter Allies For Bruma heter det o jag skulle till alla städer men det är nu ett problem nu. Jag är osäker på om jag ska till Imperial City för jag är där nu o jag hittar ej Counten i staden han/hon som bestämmer det är det jag ej fattar. Imperial City har ingen Count, utan bara Rådet som håller till i det höga vita tornet i mitten av staden. Fråga en av dom (finns bara en av dom i spelet). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Imperial City har ingen Count, utan bara Rådet som håller till i det höga vita tornet i mitten av staden. Fråga en av dom (finns bara en av dom i spelet). Ok tack:) ska testa det nu o se om jag har lyckats med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Kan ej prata med Hight Chancellor Ocato han säger så här: Excuse me, the empire doesn't run itself, you know. Submit a complaint to the usual department and i'm sure somone will take care of it. Hur gör jag för att prata med han? vad är det för fel? tack sam för hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Kan ej prata med Hight Chancellor Ocato han säger så här: Excuse me, the empire doesn't run itself, you know. Submit a complaint to the usual department and i'm sure somone will take care of it. Hur gör jag för att prata med han? vad är det för fel? tack sam för hjälp Men jag har inget minne av att man ska snacka med han. Snacka med alla andra Counts istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 (redigerad) Men jag har inget minne av att man ska snacka med han. Snacka med alla andra Counts istället. Men varför ska jag prata med alla andra counts för va. När jag har redan pratat med dom alla andr ai dom andra platserna EDIT: tar om min fråga hurr ska jag göra för att prata med Hight Chancellor Ocato Redigerad 28 oktober, 2006 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Du behöver inte prata med alla räcker med ett nästan alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 (redigerad) Men varför ska jag prata med alla andra counts för va. När jag har redan pratat med dom alla andr ai dom andra platserna EDIT: tar om min fråga hurr ska jag göra för att prata med Hight Chancellor Ocato Hur skulle jag veta att du redan pratat med dom andra? Va? Nu rycker du upp dig pojk. Redigerad 28 oktober, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Men varför ska jag prata med alla andra counts för va? När jag redan har pratat med dom alla andra på dom andra platserna EDIT: Tar om min fråga hur ska jag göra för att prata med Hight Chancellor Ocato? Prova igen? Du kanske inte har gjort rätt med någon Count eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Du vet att du ska stänga oblivion portarna utanför deras städer för dom ska skicka dit sina soldater va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 (redigerad) Du vet att du ska stänga oblivion portarna utanför deras städer för dom ska skicka dit sina soldater va? Ja det vet jag att jag måste stänga Oblivon protarna innan dom skickar för när jag trycker på en sak kom ej ihåg vad den hette när man pratar om så dom skicka soldater till Bruma då har dom sagt att jag måste stänga Oblivion gaten utan för deras stad Edit: Vad heter Save filen så man kan lägga ut den så man kan få hjälp? Redigerad 28 oktober, 2006 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Enkel fråga; Några bra tips vapen och armourmoddar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts