Jump to content

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Crusader
 Share

Recommended Posts

Någon annan än jag som sitter i Arcane University och lyssnar till Scholars som lär ut? ^_^

Tycker det är intressant att höra på, missar nästan inte en enda lektion.

Det gjorde jag med, det är faktiskt riktigt kul att lyssna. :D La upp bild på det tidigare.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart får du questen? Är det utav någon guild?

Nej håller på med Huvuupdraget Questet heter Allies For Bruma heter det o jag skulle till alla städer men det är nu ett problem nu. Jag är osäker på om jag ska till Imperial City för jag är där nu o jag hittar ej Counten i staden han/hon som bestämmer det är det jag ej fattar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej håller på med Huvuupdraget Questet heter Allies For Bruma heter det o jag skulle till alla städer men det är nu ett problem nu. Jag är osäker på om jag ska till Imperial City för jag är där nu o jag hittar ej Counten i staden han/hon som bestämmer det är det jag ej fattar.

Imperial City har ingen Count, utan bara Rådet som håller till i det höga vita tornet i mitten av staden. Fråga en av dom (finns bara en av dom i spelet).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ej prata med Hight Chancellor Ocato han säger så här: Excuse me, the empire doesn't run itself, you know. Submit a complaint to the usual department and i'm sure somone will take care of it. Hur gör jag för att prata med han? vad är det för fel? tack sam för hjälp

Men jag har inget minne av att man ska snacka med han. Snacka med alla andra Counts istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag har inget minne av att man ska snacka med han. Snacka med alla andra Counts istället.

Men varför ska jag prata med alla andra counts för va. När jag har redan pratat med dom alla andr ai dom andra platserna :huh:

EDIT: tar om min fråga hurr ska jag göra för att prata med Hight Chancellor Ocato

Redigerad av Darkwolf
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men varför ska jag prata med alla andra counts för va. När jag har redan pratat med dom alla andr ai dom andra platserna :huh:

EDIT: tar om min fråga hurr ska jag göra för att prata med Hight Chancellor Ocato

Hur skulle jag veta att du redan pratat med dom andra? Va? Nu rycker du upp dig pojk.

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du vet att du ska stänga oblivion portarna utanför deras städer för dom ska skicka dit sina soldater va? :huh:

Ja det vet jag att jag måste stänga Oblivon protarna innan dom skickar för när jag trycker på en sak kom ej ihåg vad den hette när man pratar om så dom skicka soldater till Bruma då har dom sagt att jag måste stänga Oblivion gaten utan för deras stad

Edit: Vad heter Save filen så man kan lägga ut den så man kan få hjälp?

Redigerad av Darkwolf
Länk till kommentar
Dela på andra sidor