Jojje Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Newgot bra tips på var man ska sälja värdesaker? Inte på juvelaffärer iallafall. Dom betalar inte mycket. Om du är i Imperial City borde du välja affärer som Jensine's Good as New, Three Brothers Trade Goods, dom där som inte har särskilt mycket värdesaker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Jag satsade på det blåa laget i Arenan. De vann och jag skulle hämta pengarna. Men han som betalar ut vinsten var inte där. Jag såg en som jag tror var han som gick därifrån. Hur kan man få tag på pengarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Jag satsade på det blåa laget i Arenan. De vann och jag skulle hämta pengarna. Men han som betalar ut vinsten var inte där. Jag såg en som jag tror var han som gick därifrån. Hur kan man få tag på pengarna? Var det för att det vart kväller? För han brukar inte vara där på kvällen/natten. Det du kan göra är väl att prova gå till han igen på morgonen dagen efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Jag satsade på det blåa laget i Arenan. De vann och jag skulle hämta pengarna. Men han som betalar ut vinsten var inte där. Jag såg en som jag tror var han som gick därifrån. Hur kan man få tag på pengarna? Om det är på kvällen är han nere i Arena Bloodworks och sover. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Finns det någon installationsprogram för Make it Pretty-moden? Jag har försökt att installera det den manuella vägen men jag får den inte att funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Finns det någon installationsprogram för Make it Pretty-moden? Jag har försökt att installera det den manuella vägen men jag får den inte att funka. Följ instruktionerna? Och vissa saker finns det flera olika av t.ex. månen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 (redigerad) Följ instruktionerna? Och vissa saker finns det flera olika av t.ex. månen. Jo, jag har gjort det men det blir ingen skilnad. Förutom att draw distancen på träd är längre. Edit: Det ser defenitivt inte såhär bra ut! http://www.gamespot.com/features/6148788/i...e%20it%20pretty Sätt muspekaren på bilden. Redigerad 27 september, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 (redigerad) Jo, jag har gjort det men det blir ingen skilnad. Förutom att draw distancen på träd är längre. Du har läggd alla grejjer i Data mappen så du inte har lagt en extra data mapp inanför den? Och du har inte patchat spelet? Redigerad 27 september, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Jag har gjort allt det. Såhär ser det ut. http://img66.imageshack.us/img66/3562/oblivion2006092716045473ov5.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Så här ser det ut utan make it pretty. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Ok. Då funkar väl vassa saker ändå. Men vattnet och himlen har inte förändrats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 (redigerad) Ok. Då funkar väl vassa saker ändå. Men vattnet och himlen har inte förändrats. Himmelen fungerar, det säger jag bara. Men vet inte vattnet, tyckte det bara blev fulare för mig, när jag använda modden också. Redigerad 27 september, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Okej då. Jag kommer inte ihåg hur det såg ut innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Okej då. Jag kommer inte ihåg hur det såg ut innan. Haha, det var därför jag gav dig en bild Men orkar inte spela mitt spel så mycket längre, p.g.a. crasher, men har inte orkat leta upp vilken modd det är som orsakar crasherna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 (redigerad) Haha, det var därför jag gav dig en bild Men orkar inte spela mitt spel så mycket längre, p.g.a. crasher, men har inte orkat leta upp vilken modd det är som orsakar crasherna. Installera om det? Och sen installerar du de moddarna du vill ha. Redigerad 27 september, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 (redigerad) Läste det på Gamefaqs när jag letade efter nåt fusk till att få Vampire Cure direkt Btw, denna är verkligen att rekomendera om ni vill ha tips på .ini konfigurationer för att göra spelet lite snyggare och samtidigt öka eran fps! Länken funkar inte längre. Vet någon vad moden heter? Förlåt för dubbelpost. Edit: När jag ändrade till HDR-Lightning märkte jag skilnaden. Redigerad 27 september, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Jag vill också kunna spela Oblivion å inte oldblivion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Finns det ingen autoinstaller på Make It Pretty- modden? Funkar inte för mig när jag installerat det manuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) Finns det ingen autoinstaller på Make It Pretty- modden? Funkar inte för mig när jag installerat det manuellt. Du har läggd alla grejjer i Data mappen så du inte har lagt en extra data mapp inanför den? Och du har inte patchat spelet? ----------------------- Var ligger det bästa stället att köpa lockpicks? Billiga helst. Redigerad 28 september, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 KAN NÅN SÄGA NAMNET PÅ DEN DÄR MODDEN SOM GÖR SÅ ATT MAN INTE BEHÖVER GÖRA TUTORIALEN I BÖRJA! PLZ HAR BRÅTTOM!!!! LÄNK OM NÅN VILL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts