Ante_freeman Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Rabarben looka Pricerunner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Vad kostar spelet nytt? Är lite intresserad av detta! 319 kr på gameshop. http://www.gameshop.se/?page=description&id=31517 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 För att inte tråden ska glömmas bort... Min nya dator (som jag fick idag) klarar det lugnt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 För att inte tråden ska glömmas bort... Min nya dator (som jag fick idag) klarar det lugnt! O RLY?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 För att inte tråden ska glömmas bort... Min nya dator (som jag fick idag) klarar det lugnt! Snyggt Men du skulle gärna få ha ett GF 7900GT(X?) i stället, inte för att det är helt nödvändigt men du klarar dig iaf nån enstaka procent bättre med ett sånt Ska väl så småning om när DX10 kort släpps skaffa ett sånt, mitt bankkonto = Rena guldgruvan i ränta, så ja går ju inte något på förlust Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Snyggt Men du skulle gärna få ha ett GF 7900GT(X?) i stället, inte för att det är helt nödvändigt men du klarar dig iaf nån enstaka procent bättre med ett sånt Ska väl så småning om när DX10 kort släpps skaffa ett sånt, mitt bankkonto = Rena guldgruvan i ränta, så ja går ju inte något på förlust Jo det skulle jag gärna ha. Men det var en förihopplockad datorn så jag kunde inte ändra nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Någon som har översatt Mysterium Xarxes, HELT. Redigerad 3 september, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Någon som har översatt Mysterium Xarxes, HELT. Shit vad coolt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Någon som har översatt Mysterium Xarxes, HELT. Jävlar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Någon som har översatt Mysterium Xarxes, HELT. Fan va'coolt! undrar hur han har gjort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Vad är det här "Mysterium Xarxes"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 (redigerad) Fan va'coolt! undrar hur han har gjort det? Oblivion-fonten finns att ladda ner på internet. Efter det är det bara att tyda. Synd att man inte kan skapa en portal själv=/ nor_adde, det är en bok som beskriver hur man öppnar en portal till Paradise. Redigerad 4 september, 2006 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 (redigerad) När jag har spelat Oblivion i ca en halvtimme så stängs spelet av och man måste starta om datorn. Har någon samma problem? Jag vet, det är dåligt förklarat. En fråga till: När jag går in i Imperial City och kollar mot statskärnan (tror jag) så kommer det upp en massa färger på skärmen och det flimrar. Finns det någon lösning på problemet? Kolla på SRtest-bilden längre upp i tråden så ser ni mina specs. Edit: Ännu en fråga. Som ni ser så visar mätaren på SR-test-bilden fullt men jag har bara mellan 15-25 FPS och ibland lägre. På maxad grafik alltså (förrutom att jag inte har någon AA på). Borde jag inte ha minst 30 fps om mätaren visar fullt? Redigerad 4 september, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Provat ladda ner senaste patchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 (redigerad) Kan testa när jag har köpt spelet. Edit: Jag har den senaste patchen. Redigerad 4 september, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Dubbelpost. Nu har jag en fråga till! Hur installerar man Make it Pretty modden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Dubbelpost. Nu har jag en fråga till! Hur installerar man Make it Pretty modden? Extraherar filen man tankade, följer instruktionerna. Lägger alla grejjer i Oblivion\data Öppnar launchern, går in åp data files(?) och kryssar i det som behöver kryssas i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 När jag har spelat Oblivion i ca en halvtimme så stängs spelet av och man måste starta om datorn. Har någon samma problem? Jag vet, det är dåligt förklarat. En fråga till: När jag går in i Imperial City och kollar mot statskärnan (tror jag) så kommer det upp en massa färger på skärmen och det flimrar. Finns det någon lösning på problemet? Kolla på SRtest-bilden längre upp i tråden så ser ni mina specs. Edit: Ännu en fråga. Som ni ser så visar mätaren på SR-test-bilden fullt men jag har bara mellan 15-25 FPS och ibland lägre. På maxad grafik alltså (förrutom att jag inte har någon AA på). Borde jag inte ha minst 30 fps om mätaren visar fullt? Lösningen på att det kraschar varje halvtimme är att om du har X-fire i så måste du stänga av det för det är inte kompatibelt med Oblivion! . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 När jag har spelat Oblivion i ca en halvtimme så stängs spelet av och man måste starta om datorn. Har någon samma problem? Jag vet, det är dåligt förklarat. En fråga till: När jag går in i Imperial City och kollar mot statskärnan (tror jag) så kommer det upp en massa färger på skärmen och det flimrar. Finns det någon lösning på problemet? Kolla på SRtest-bilden längre upp i tråden så ser ni mina specs. Edit: Ännu en fråga. Som ni ser så visar mätaren på SR-test-bilden fullt men jag har bara mellan 15-25 FPS och ibland lägre. På maxad grafik alltså (förrutom att jag inte har någon AA på). Borde jag inte ha minst 30 fps om mätaren visar fullt? Lita aldrig på SRtest skiten. Jag ska t.ex. kunna köra CoD2 på högsta inställningar. Men ikke, får köra på nästan lägsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Lita aldrig på SRtest skiten. Jag ska t.ex. kunna köra CoD2 på högsta inställningar. Men ikke, får köra på nästan lägsta. Det säger inte vilka inställningar man klarar spelet på bara hur bra datorn klarar av spelet i gemfört med systemkraven. Så där har ni nog ert svar. Jag vet det är ganska taskigt, men dom kan ju inte precis pröva alla spel själva med olika system och säga hur bra datorer klarar av spelen. Redigerad 6 september, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts