CurunirOfValinor Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Nej, det är Faelian han menar, snubben vars liv går ut på att missbruka skooma. Hans fru bor på ett av hotellen i stan (tror det var The Tiber Septim Hotel), prata med henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Det är ganska lätt att döda honom .. Ny level 22 Fan vad dessa oblivion wastes börjar bli svåra jag tror jag ska sänka difficulten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Jag e lvl 1 Men blir lvl 2 om jag sover Har börjat göra Thief och Fighters guild uppdrag Jag har blitt.. vad heter de... knight errant? ää jag vet inte, men nåt sånt Redigerad 8 augusti, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Nu är det bara ca 25 dagar kvar tills den nya datorn kommer! Fy fan vad jag längtar efter att få spela Oblivion! Släng jättegärna upp massor med bilder! Filmer också förresten. Hehe! Edit: Nu är det så att jag inte kan bestämma mig om jag ska skaffa Oblivion nu och köra med Oldblivion-moden eller om jag ska vänta tills datorn kommer. Tror ni att jag kommer att tröttna på spelet innan den kommer om jag börjar nu? Redigerad 9 augusti, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Nu är det bara ca 25 dagar kvar tills den nya datorn kommer! Fy fan vad jag längtar efter att få spela Oblivion! Släng jättegärna upp massor med bilder! Filmer också förresten. Hehe! Edit: Nu är det så att jag inte kan bestämma mig om jag ska skaffa Oblivion nu och köra med Oldblivion-moden eller om jag ska vänta tills datorn kommer. Tror ni att jag kommer att tröttna på spelet innan den kommer om jag börjar nu? Det har inte så jättelång livslängd i jämförelse med tidigare spel i serien. Skaffa Morrowind + textur-moddar så länge och skaffa sen Oblivion till nya datorn. Fan vad dessa oblivion wastes börjar bli svåra jag tror jag ska sänka difficulten Jao, man måste klara av dom när man är i låg level annars slutar det att man springer igenom dom=/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Det har inte så jättelång livslängd i jämförelse med tidigare spel i serien. Skaffa Morrowind + textur-moddar så länge och skaffa sen Oblivion till nya datorn. Jao, man måste klara av dom när man är i låg level annars slutar det att man springer igenom dom=/ Ok. Det ska jag göra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Det har inte så jättelång livslängd i jämförelse med tidigare spel i serien. Skaffa Morrowind + textur-moddar så länge och skaffa sen Oblivion till nya datorn. Jao, man måste klara av dom när man är i låg level annars slutar det att man springer igenom dom=/ Mycket roligare på level25+ att röja igenom dom, bättre loot (äckligt bra) och sen såna Xivilais som fyller en Grand Soul Gem, man behöver ingen Black alltså . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Klarade main quest för en kvart sen typ..Nu håller jag på att modda sönder skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Har beställt Oblivion till PC. Ska bli kul att modda. Har det på 360, och där kostar mods pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 De officiella modsen kostar pengar på PC med, men allt tredjepartsutvecklat är gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 De officiella modsen kostar pengar på PC med, men allt tredjepartsutvecklat är gratis. Ok, snålt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Ok, snålt Snarare du som e snål Jag tycker bethesda e värda en slant Redigerad 10 augusti, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) *borta* blev nå tok :/ fel quote Redigerad 10 augusti, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Ok, snålt En tröst är dock att tredjepartmodsen finns i större utbud och oftast är mycket bättre. Och eftersom spelare utvecklat dem ger dem en oftast det man vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 En tröst är dock att tredjepartmodsen finns i större utbud och oftast är mycket bättre. Och eftersom spelare utvecklat dem ger dem en oftast det man vill ha. Hm. True, true... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Snarare du som e snål Jag tycker bethesda e värda en slant Om man köpt spelet för 500-700 spänn så har de redan fått en hel del slantar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Om man köpt spelet för 500-700 spänn så har de redan fått en hel del slantar. Hm. True, true... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Vad kostar spelet nytt? Är lite intresserad av detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Vad kostar spelet nytt? Är lite intresserad av detta! Kolla runt lite på nätet, 399 kr på cdon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts