thotim Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Edit: Borta.. Redigerad 3 augusti, 2006 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Som ni kanske vet så kan man köpa sej en egen bostad i varje stad, vilket jag vill göra. Problemet är bara det att jag måste hitta gubben som äger huset i vardera stad och sedan köpa det av honom. Om ni vet någon karta som visar vart dessa män är så kan ni gärna visa det för mig, men ni kan också berätta vart jag kan hitta dem. Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) Som ni kanske vet så kan man köpa sej en egen bostad i varje stad, vilket jag vill göra. Problemet är bara det att jag måste hitta gubben som äger huset i vardera stad och sedan köpa det av honom. Om ni vet någon karta som visar vart dessa män är så kan ni gärna visa det för mig, men ni kan också berätta vart jag kan hitta dem. Tackar! Öhmm... I imperial city tror jag man ska gå till ett litet hus där bland butikerna i Market District, så får man ett hus vid Waterfront. Och i övriga städer är det oftast att man ska snacka med han/hon som leder staden. Dom hittar du nog i något slott, man borde kunna fråga en vakt om vägen om jag minns rätt. Edit: Jag använder en mod så man får en liten Camping med en 2 tält 1 kista 1 madrass, så jag ska klara mig Redigerad 4 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 I Imperial City är det i Market District, typ Office of Imperial Comerce eller ngt sånt. I Anvi så ska du snacka med ngn snubbe som heter Benirus som finns i The Counts Arms. I Skingrad ska du snacka med en Orc i slottet. I alla andra städer så är det med The Count eller The Countess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Finns det nån mod eller nåt liknande som gör så att man slipper den långa tutorialen! Jah skulle ha haft minst en gubbe av varje ras om man inte var tvungen att göra tutorialen! help! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Finns det nån mod eller nåt liknande som gör så att man slipper den långa tutorialen! Jah skulle ha haft minst en gubbe av varje ras om man inte var tvungen att göra tutorialen! help! Japp, mycket bra, använder den själv. http://www.tescreens.be/oblivionmodwiki/in...php/Super_Start Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Japp, mycket bra, använder den själv. http://www.tescreens.be/oblivionmodwiki/in...php/Super_Start Vart ska jag placera filen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) Vart ska jag placera filen? Fanns det ingen readme? Urm, nåja, du ska lägga den i C:\Program\Bethesda Softworks\Oblivion\Data (eller vart du nu lagt det), sen när du startar spelet (eller ja, startar upp menyn) ska du gå in i Data Files-fliken och aktivera den. Edit: Det fanns visst ingen readme. Men du ska lägga den där i alla fall. Redigerad 4 augusti, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Kom på det, ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Jag laddade ner spelet igår, det verkar inte vara såkul tycker jag.. svårt att lära sig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Jag laddade ner spelet igår, det verkar inte vara såkul tycker jag.. svårt att lära sig ? Jag tyckte inte heller att det såg så speciellt roligt ut i början, men spela ett tag och du kommer att älska det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Tycker att bara Silver klår detta spel. Oblivion är väldigt kul och jag älskar valfriheterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Skulle någon kunna länka till några Oblivion mods? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Skulle någon kunna länka till några Oblivion mods? www.google.com sen sök oblivion mods, sen är det bara välja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Skulle någon kunna länka till några Oblivion mods? En av mina favorit sidor http://www.tessource.net/files/cache/index.html Men du måste regga dig för att kunna ladda ner stora filer (större en 4 mb eller nåt tror jag det var) Var kanske inte länk till några mods, det var länk till en hel sida full av mods Redigerad 5 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Skulle någon kunna länka till några Oblivion mods? Mkaay http://www.sweclockers.com/forum/showthrea...threadid=595285 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Jag har stora problem med ett uppdrag ifrån Dark Brotherhood. Det är ett uppdrag där man ska döde en 'high elf' i Imperial City. Men dom i DB säger att dom inte vet vart i Imperial City han bor.Så jag undrar, var bor denna alv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Jag har stora problem med ett uppdrag ifrån Dark Brotherhood. Det är ett uppdrag där man ska döde en 'high elf' i Imperial City. Men dom i DB säger att dom inte vet vart i Imperial City han bor.Så jag undrar, var bor denna alv? Fråga folket i IC var han bor.. simpelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Jag har stora problem med ett uppdrag ifrån Dark Brotherhood. Det är ett uppdrag där man ska döde en 'high elf' i Imperial City. Men dom i DB säger att dom inte vet vart i Imperial City han bor.Så jag undrar, var bor denna alv? Ere inte han som retar en i början i fängelset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Ere inte han som retar en i början i fängelset Duktig pöjk Man borde få en nyckel eller nåt så ska man gå igenom "Sewers" Eller alltså där man kom ut Redigerad 6 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts