Jump to content

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Crusader
 Share

Recommended Posts

Jag har problem med ett uppdrag.

När man har tagit dom där 4 volymerna av en bok, den sista får man när man har varit på något möte nere i "sewers".

Sen snackar man med en sån där ödla och hon säger att man ska studera böckerna närmare och att det ska vara något meddelande i böckerna så att bara " the enchanted one" skulle kunna bli typ medlem där eller något sånt.

Nu är frågan , vad ska jag göra ?

Jag har kollat i alla 4 böckerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man har tagit dom där 4 volymerna av en bok, den sista får man när man har varit på något möte nere i "sewers".

Sen snackar man med en sån där ödla och hon säger att man ska studera böckerna närmare och att det ska vara något meddelande i böckerna så att bara " the enchanted one" skulle kunna bli typ medlem där eller något sånt.

Du ska leta upp någit tecken där vid gravstenarna i imperial city? Tror ja det var.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, måste ha råkat tryckt bort det. Men vart ligger gravplatsen och när ska jag vara där ?

Jag kommer inte heller ihåg vart hon sitter så jag kan inte gå dit och prata med hon igen xD

LoL ^^

Du vet det höga tornet i Imperial City, där borde gravplatsen ligga.

Och tanten är i Arcane University.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den ligger i vid Imperial Palace, den heter typ Prince nontings Tomb och är stor som fan. Men om du inte har snackat med henne alla gånger som behövs, så händer inget när du går dit och trycker på knappen.

Tomb of Prince Camarril. Och jo, man behöver inte be henne om hjälp alls om man inte vill. Det är bara att sätta sig utanför och vänta på att den börjar lysa rött (tror det var på kvällen). Fast man måste förstås vara på det uppdraget.

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De kan vara så att du ska vänta typ en dag eller två och sen prata med hon/han igen för då har han/hon hittat ledtråden :P

Sen efter de ska du gå till gravplatsen men då ere en röd pil där så om de inte e de så ska du bara vänta ^_^ bara trycka T

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor