Lajnux Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Jag har gjort Mage Guild uppdraget när man ska åka runt till alla städerna och fixa rekomendationer så att man kan komma till Arch Academy (Har inte den blekaste om vad det heter ) Men vart gör jag mina egna spells ? Btw.. Sida 50 Redigerad 1 augusti, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 När du kommer in i "Arch Academy" () så går du in via grinden till höger och sedan är det första eller andra dörren nedanför trappan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Usch jag hatar när man ska gå till alla Mage guilds Å så blir jag förbannad på killen som ber en att hämta en ring i brunnen MIN 100de POST Redigerad 2 augusti, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Usch jag hatar när man ska gå till alla Mage guilds Å så blir jag förbannad på killen som ber en att hämta en ring i brunnen MIN 100de POST 1. gz till posten 2. Finns en mod som gör att man slipper fixa alla rekomendationer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 1. gz till posten 2. Finns en mod som gör att man slipper fixa alla rekomendationer Vad är gz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Vad är gz? Gratz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Aha BTW här e en bild jag tog förr Jag kör OLDblivion för jag har bara GeForce 3 BILDEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Aha BTW här e en bild jag tog förr Jag kör OLDblivion för jag har bara GeForce 3 BILDEN Najjs, laggar det alls något? Längesen jag spelat oblivion ostört nu. Min GPU blir 95 gradz när jag spelar några minuter Men min brorsa ska ge mig en fläkt som ska leda ut värmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Jag har problem med ett uppdrag. När man har tagit dom där 4 volymerna av en bok, den sista får man när man har varit på något möte nere i "sewers". Sen snackar man med en sån där ödla och hon säger att man ska studera böckerna närmare och att det ska vara något meddelande i böckerna så att bara " the enchanted one" skulle kunna bli typ medlem där eller något sånt. Nu är frågan , vad ska jag göra ? Jag har kollat i alla 4 böckerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Jag har problem med ett uppdrag. När man har tagit dom där 4 volymerna av en bok, den sista får man när man har varit på något möte nere i "sewers". Sen snackar man med en sån där ödla och hon säger att man ska studera böckerna närmare och att det ska vara något meddelande i böckerna så att bara " the enchanted one" skulle kunna bli typ medlem där eller något sånt. Nu är frågan , vad ska jag göra ? Jag har kollat i alla 4 böckerna. Du ska leta upp någit tecken där vid gravstenarna i imperial city? Tror ja det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Umm. What are you talking about ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Umm. What are you talking about ? Man ska leta upp ett tecken på någon sten i Imperial City när den där jäveln har läst alla fyra böckerna Sa inte han/hon det till dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Har du alla böcker ska du prata med argonien (ödlan) så säger hon åt dig att gå till en grav utanför palatset vid en speciell tidpunkt, så syns det en karta du ska trycka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Cure Vampirism Questet är så jävla jobbigt, har addat en såndär cure vampire potion med additem. Men den fungerar inte att använda. Så det verkar som att jag måste göra questet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Ah, måste ha råkat tryckt bort det. Men vart ligger gravplatsen och när ska jag vara där ? Jag kommer inte heller ihåg vart hon sitter så jag kan inte gå dit och prata med hon igen xD Redigerad 2 augusti, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Ah, måste ha råkat tryckt bort det. Men vart ligger gravplatsen och när ska jag vara där ? Jag kommer inte heller ihåg vart hon sitter så jag kan inte gå dit och prata med hon igen xD LoL ^^ Du vet det höga tornet i Imperial City, där borde gravplatsen ligga. Och tanten är i Arcane University. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Den ligger i vid Imperial Palace, den heter typ Prince nontings Tomb och är stor som fan. Men om du inte har snackat med henne alla gånger som behövs, så händer inget när du går dit och trycker på knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Den ligger i vid Imperial Palace, den heter typ Prince nontings Tomb och är stor som fan. Men om du inte har snackat med henne alla gånger som behövs, så händer inget när du går dit och trycker på knappen. Tomb of Prince Camarril. Och jo, man behöver inte be henne om hjälp alls om man inte vill. Det är bara att sätta sig utanför och vänta på att den börjar lysa rött (tror det var på kvällen). Fast man måste förstås vara på det uppdraget. Redigerad 3 augusti, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Min GPU blir 95 gradz när jag spelar några minuter Men min brorsa ska ge mig en fläkt som ska leda ut värmen 95 !? Bah, jag som blir skraj när min går upp på 55. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Jag har problem med ett uppdrag. När man har tagit dom där 4 volymerna av en bok, den sista får man när man har varit på något möte nere i "sewers". Sen snackar man med en sån där ödla och hon säger att man ska studera böckerna närmare och att det ska vara något meddelande i böckerna så att bara " the enchanted one" skulle kunna bli typ medlem där eller något sånt. Nu är frågan , vad ska jag göra ? Jag har kollat i alla 4 böckerna. De kan vara så att du ska vänta typ en dag eller två och sen prata med hon/han igen för då har han/hon hittat ledtråden Sen efter de ska du gå till gravplatsen men då ere en röd pil där så om de inte e de så ska du bara vänta bara trycka T Redigerad 3 augusti, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts