Jump to content

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Crusader
 Share

Recommended Posts

Har ganska nyligen gjort en ny char och det blev en mage. Jag tog goblin shamanens staff inne i grottan i början av spelet.

Men nu har jag använt all kraft i staven och jag undrar, hur fyller jag på den ? :)

Man ska kunna ladda upp den med en sån där warp stone, eller vad dom heter...? aja, dom ser ut som en diamant typ och du hittar dom i dom flesta grottor. Sen så ska du i vissa affärer kunna be gubben som säljer att fylla på kraften i den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ganska nyligen gjort en ny char och det blev en mage. Jag tog goblin shamanens staff inne i grottan i början av spelet.

Men nu har jag använt all kraft i staven och jag undrar, hur fyller jag på den ? :)

Använd Soulgems eller gå till en mages guild och fyll på där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som kan nå' bra ställe där man kan levla upp snabbt på

Jag e lvl3. Jag har klarat typ hela arenan!

Det skulle va fint om fler la upp bilder på sina char.

:D

Kolla min sista post på sidan före, så finns det 3 plugins som gör så att man skillar snabbare

och då levelar man ju snabbare också. :)

Enkel å installera för dem som har svårt :P

Lägg in oblivion plugin filerna i:

Program\Bethesda Softworks\Oblivion\Data

Starta oblivion launcher, tryck data files och välj en av dom där filerna, inte alla

3 då har jag för mig att spelet kraschar.

Starta spelet och njut.

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag anser detta som fusk(jag vill bara ha ett fint ställe där man kan levla upp hyffsat snabbt. Det ska inte vara för svårt för jag e bara lvl 3 orc! :) )

Kolla min sista post på sidan före, så finns det 3 plugins som gör så att man skillar snabbare

och då levelar man ju snabbare också. :P

Enkel å installera för dem som har svårt :D

Lägg in oblivion plugin filerna i:

Program\Bethesda Softworks\Oblivion\Data

Starta oblivion launcher, tryck data files och välj en av dom där filerna, inte alla

3 då har jag för mig att spelet kraschar.

Starta spelet och njut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag anser detta som fusk(jag vill bara ha ett fint ställe där man kan levla upp hyffsat snabbt. Det ska inte vara för svårt för jag e bara lvl 3 orc! :) )

Jag anser det inte som ett fusk, man måste ju fortfarande kämpa för sin Level :P

2 X är väl lagom. För det tar så jävla länge att bli bättre på skills.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och sen när man blir gripen och inte har nog med guld och har 2 alternativ då tar jag hellre jail och då förlorar man ett par poäng minst!

Och sen när man blir gripen och inte har nog med guld och har 2 alternativ då tar jag hellre jail och då förlorar man ett par poäng minst!

EDIT

EDIT: fråga mig inte vad som hände där :)

EDIT: nu när nästa person skriver kommer han få the almighty page number 50 :unsure:

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nemen så bra då ^_^ ´

BTW, idag såg jag mitt första får i spelet :huh:

De fanns typ 4 stycken nere i piratskeppet ^_^ arrr...vikka pirater :shifty:

Ahh, får. Mina favoritdjur i Oblivion.

På ett uppdrag blev jag överfallen av, för att inte spoila för mycket, bad guys utanför Skingrad vid ett par får.

Precis när jag skulle hugga det dödande hugget kom ett av fåren och stångade ihjäl honom=)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor