Eudoros Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Har ganska nyligen gjort en ny char och det blev en mage. Jag tog goblin shamanens staff inne i grottan i början av spelet. Men nu har jag använt all kraft i staven och jag undrar, hur fyller jag på den ? Man ska kunna ladda upp den med en sån där warp stone, eller vad dom heter...? aja, dom ser ut som en diamant typ och du hittar dom i dom flesta grottor. Sen så ska du i vissa affärer kunna be gubben som säljer att fylla på kraften i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Har ganska nyligen gjort en ny char och det blev en mage. Jag tog goblin shamanens staff inne i grottan i början av spelet. Men nu har jag använt all kraft i staven och jag undrar, hur fyller jag på den ? Använd Soulgems eller gå till en mages guild och fyll på där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Använd Soulgems eller gå till en mages guild och fyll på där. Soulgems var det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Kostar det mycket att fylla på den i mages guild? Har väääldigt lite pengar, som vanligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Kostar inte ett smack om man är medlem om jag minns rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Någon som kan nå' bra ställe där man kan levla upp snabbt på Jag e lvl3. Jag har klarat typ hela arenan! Det skulle va fint om fler la upp bilder på sina char. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 (redigerad) Någon som kan nå' bra ställe där man kan levla upp snabbt på Jag e lvl3. Jag har klarat typ hela arenan! Det skulle va fint om fler la upp bilder på sina char. Kolla min sista post på sidan före, så finns det 3 plugins som gör så att man skillar snabbare och då levelar man ju snabbare också. Enkel å installera för dem som har svårt Lägg in oblivion plugin filerna i: Program\Bethesda Softworks\Oblivion\Data Starta oblivion launcher, tryck data files och välj en av dom där filerna, inte alla 3 då har jag för mig att spelet kraschar. Starta spelet och njut. Redigerad 30 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Man går inte upp i lvl genom exp, utan genom att träna sina skills Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Jag anser detta som fusk(jag vill bara ha ett fint ställe där man kan levla upp hyffsat snabbt. Det ska inte vara för svårt för jag e bara lvl 3 orc! ) Kolla min sista post på sidan före, så finns det 3 plugins som gör så att man skillar snabbare och då levelar man ju snabbare också. Enkel å installera för dem som har svårt Lägg in oblivion plugin filerna i: Program\Bethesda Softworks\Oblivion\Data Starta oblivion launcher, tryck data files och välj en av dom där filerna, inte alla 3 då har jag för mig att spelet kraschar. Starta spelet och njut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linkez Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Man går inte upp i lvl genom exp, utan genom att träna sina skills Jo, men ofta man bryr sig om vilken lvl man har? Vill man skulle man säkert kunna klara spelet som lvl 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Jag anser detta som fusk(jag vill bara ha ett fint ställe där man kan levla upp hyffsat snabbt. Det ska inte vara för svårt för jag e bara lvl 3 orc! ) Jag anser det inte som ett fusk, man måste ju fortfarande kämpa för sin Level 2 X är väl lagom. För det tar så jävla länge att bli bättre på skills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 (redigerad) Och sen när man blir gripen och inte har nog med guld och har 2 alternativ då tar jag hellre jail och då förlorar man ett par poäng minst! Och sen när man blir gripen och inte har nog med guld och har 2 alternativ då tar jag hellre jail och då förlorar man ett par poäng minst! EDIT EDIT: fråga mig inte vad som hände där EDIT: nu när nästa person skriver kommer han få the almighty page number 50 Redigerad 31 juli, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Jag tycker de e bra att de tar ett tag att öka skills Kanske man inte lessnar på spelet lika fort Redigerad 31 juli, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Jag ska installera spelet snart, vad har ni för tips osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Jag ska installera spelet snart, vad har ni för tips osv? Tips? hmmm... har bara ett FUSKA INTE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Tips? hmmm... har bara ett FUSKA INTE Nej, nej det ska jag inte. ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Nemen så bra då ´ BTW, idag såg jag mitt första får i spelet De fanns typ 4 stycken nere i piratskeppet arrr...vikka pirater Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Nemen så bra då ´ BTW, idag såg jag mitt första får i spelet De fanns typ 4 stycken nere i piratskeppet arrr...vikka pirater Ahh, får. Mina favoritdjur i Oblivion. På ett uppdrag blev jag överfallen av, för att inte spoila för mycket, bad guys utanför Skingrad vid ett par får. Precis när jag skulle hugga det dödande hugget kom ett av fåren och stångade ihjäl honom=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Har fixat så att jag är med i blades nu Men sa Jauffre att det var 2 som skuggade stället där den nya härskaren är? Har fixat så att jag är med i blades nu Men sa Jauffre att det var 2 som skuggade stället där den nya härskaren är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Kostar inte ett smack om man är medlem om jag minns rätt? Jo, det kostar, men inte så mycket. Annars så kan du använda Varla Stones. Det är det bästa sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts