Wu Zi Mu Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Hahaha va gay xD tror nog inte det kom några fotspår, hoppade upp på taket med min 100 Acrobatics Har du haft Hands Of Midnight? Man kan köpa handskarna i Assassin Guilden av en Trollkarl. Inte kommit så långt.. Men gissa om jag får lust å spela igen Har fått andra uppdraget av The Black Hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Inte kommit så långt.. Men gissa om jag får lust å spela igen Har fått andra uppdraget av The Black Hand. Okej Spela då ^^ Ska spela det lite senare i kväll/natt. Pröva att gå och sova på skeppet i imperial City, det där hotell skeppet. Så får du en överraskning, om inget händer prova att betala skeppet dom där pengarna det ville ha och sen gå och sova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) Okej Spela då ^^ Ska spela det lite senare i kväll/natt. Pröva att gå och sova på skeppet i imperial City, det där hotell skeppet. Så får du en överraskning, om inget händer prova att betala skeppet dom där pengarna det ville ha och sen gå och sova Haha, gjorde det questet idag vid 6 på morgonen, sen gick jag å la mig på riktigt. Förresten, var kan man uppgradera thief/sin skills? Som Unwelcome guest å sånt. Redigerad 9 juli, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Haha, gjorde det questet idag vid 6 på morgonen, sen gick jag å la mig på riktigt. Förresten, var kan man uppgradera thief/sin skills? Som Unwelcome guest å sånt. Haha vilket sammanträffande, jag gjorde den idag vad 5 tiden. Japp, ska nog spela lite nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Black Hands uppdrag är väldigt långtråkiga enligt mig.. Hur många är det innan man får nått annat än pengar? Jag har gjort typ 6 st och får bara massa pengar.. Det är vit text på sånt som kan avslöja och liknande, alltså Spoiler Varning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 (redigerad) Vad händer om man framkallar ett quest item? -kan man inte göra det questet då? EDIT: Hörde även att det finns en mod som gör så att fienderna inte levelar upp i samma takt som dig (alltså dom har inte typ Daedra Longsword)(Och nej söka för mig är inget alternativ får aldrig några bra träffar >:/ ) DOH!:UP UP AND AWAY! Redigerad 10 juli, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 (redigerad) Vad händer om man framkallar ett quest item? -kan man inte göra det questet då? EDIT: Hörde även att det finns en mod som gör så att fienderna inte levelar upp i samma takt som dig (alltså dom har inte typ Daedra Longsword)(Och nej söka för mig är inget alternativ får aldrig några bra träffar >:/ ) DOH!: 53.34% nere nu.. 53.34% nere? Redigerad 10 juli, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 (redigerad) Ähum jo.Måste ha det just nu Ska köpa det när jag får pengar eller så tigger jag av farsan ^^ Okej nu är det beställt beställde det vanliga spelet alltså inte det dyra..webbhallen brukar dom ha snabba transporter? Redigerad 10 juli, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Hm. Nu har jag bara två saker jag måste ge till häxan. Och det är vitlök och Nightshade. Blah.. dom lättaste säger hon, kan inte hitta dom någonstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Använd detta ? Nightshade: 00033688 Alltså skriv player.additem 00033688 1 (nightshade) och player.additem 00033677 1* (garlic) i console (1* är summan av det man ska ha) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Hm. Nu har jag bara två saker jag måste ge till häxan. Och det är vitlök och Nightshade. Blah.. dom lättaste säger hon, kan inte hitta dom någonstans Finns affärer i IC som säljer det. Själv är jag klar med alla guilds, arenan och Main Quest. Börja tröttna lite på spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Finns affärer i IC som säljer det. Själv är jag klar med alla guilds, arenan och Main Quest. Börja tröttna lite på spelet Några tipps, för att få tillbaks humöret för spelet. Gör en ny gubbe då Trollkarl om det var en riddare du gjorde förra gången riddare om det var en trollkarl. Så får du upptäcka nya grejjs. Tanka lite mods. -- ½ offtopic: Har du alla expansioner till Morrowind? Hoppas det kommer någon expansion till Oblivion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Plugin'sen ska vara satans bra synd att dom kostar men det går ju att få tag i dom på annat håll Thieves Den Plugin ska tydligen vara bra och sen Mehrunez Razor också. Öhum: Webbhallen in my heart! jag skickade en beställning i förrgår efter stängning, igår klockan 11:05 typ,så skickade dom det med posten idag är det framme och jag bor i Gävleborgs län och dom skickar det från Stockholm/Malmö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Var hittar jag down or dusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Använd detta ? Nightshade: 00033688 Alltså skriv player.additem 00033688 1 (nightshade) och player.additem 00033677 1* (garlic) i console (1* är summan av det man ska ha) xbox 360 @RadiuZ ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Tycker monsterna blockar för mycket i det här spelet Jag smyger up till dom slår dom i huvudet men sen blockar dom bara hela tiden det är jätte jobbigt.* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Tycker monsterna blockar för mycket i det här spelet Jag smyger up till dom slår dom i huvudet men sen blockar dom bara hela tiden det är jätte jobbigt.* Slå allt vad du orkar då, håll in attack dvs. Om du inte klarar av medium kan du gå till Options och ta Gameplay och sänk Difficult Så kan man få en t.ex. Townguard på några slag förut handlade ju det om omkring 100 slag Redigerad 12 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Slå allt vad du orkar då, håll in attack dvs. Om du inte klarar av medium kan du gå till Options och ta Gameplay och sänk Difficult Så kan man få en t.ex. Townguard på några slag förut handlade ju det om omkring 100 slag Aa sänkte difficulty bara några centimeter och nu dödar jag allt på nästan 1 slag och folk tar skada även fast dom blockar. Ty Edit: Bläh tycker verkligen inte om hur man färdas i det här spelet, i morrowind hade jag en magisk stav som gjorde jag kunde flyga för att komma runt med. Men här kan jag ju bara klicka runt mig hursomhelst. inge kul. Redigerad 12 juli, 2006 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Aa sänkte difficulty bara några centimeter och nu dödar jag allt på nästan 1 slag och folk tar skada även fast dom blockar. Ty Då antar jag att du sänkte för mycket Ändra tills du tycker det är passlit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Jag höjde difficult en cm typ och fan vad det blir svårt! ..BY THE WAY!!!!: Läste om en mod som gjorde att monstren inte utvecklade sig (levlade up) lika fort som en själv..Where in the hell are i'm supposed to find that? And no googling isn't a oppertunity for me..(i can't ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts