Pimpen Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Tjena. Har ett litet problem: Är i Fght-giuld questen The Stone of St. Alessiea Har dödat alla ogres i ruinen, men nu kan jag inte nå knappen för att öppna porten för att kunna gå in å ta stenen. Är en annan port ivägen och hur öppnar man den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Tjena. Har ett litet problem: Är i Fght-giuld questen The Stone of St. Alessiea Har dödat alla ogres i ruinen, men nu kan jag inte nå knappen för att öppna porten för att kunna gå in å ta stenen. Är en annan port ivägen och hur öppnar man den? De e väl knappar lite här å där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 De e väl knappar lite här å där Yeeey nu fungerar Nya användares profil! Welcome! Men din signature är för stor Var också vänlig och läs Reglerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Yeeey nu fungerar Nya användares profil! Welcome! Men din signature är för stor Var också vänlig och läs Reglerna Okej tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Nyss börjat spelat, ska gå med i Darkhooded brothers, behöver lockpics, var kan man hitta sånna nära det där tomma huset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Nyss börjat spelat, ska gå med i Darkhooded brothers, behöver lockpics, var kan man hitta sånna nära det där tomma huset? Lockpicks, dom hittar man väl lite över allt. Kistor i grottor och sånt, traders. Just nu håller jag på med en tuff Vampyr. Lvl 19. Strenght 70 Agility 69 är jag mest nöjd med Acrobatics och Athletics och Blade och Blunt och Marksman Har den bra på (kommer inte ihåg siffrorna) Den springer fort som fan och hoppar som fan ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Vad har jag för fel? Kan inget händer när jag trycker in "golvknappar" (Pressure plates). Har problem med det nu i två quests. Inget händer när man trycker ned dom. En av de sista Fighters Guild questarna och en i mainquesten när man ska hitta the great *** stone eller vad det hette.. Vad ska jag göra? Har orginalspel och har patchat. Så inget kopierat eller tankat som om det skulle vara problemet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 (redigerad) Knappast skulle det vara något fel på en P-K heller, eftersom det inte behöver som alla vet.... Men jag kan tyvärr inte svara på vad du har för fel, för jag känner inte dig. Har du ADHD? Allergi? Och när du säger att du kan inget så kan det ju va det som är orsaken, till att du inte klarar questen. Men prova starta om questen, eller skriv den där Koden så man kommer till målet av questen. så kommer du om det iaf. Jag har inte varit på den questen ännu, så jag vet inte.. Redigerad 7 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Vad är det som är så bra med att vara vampire? och nackdelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Vad är det som är så bra med att vara vampire? och nackdelar? Man får lite bättre Attributes, borde va Strenght och agility eller nåt. Och sen får man sämre Personlighet. För att vara ute i solen måste du ha sugigt blood åv någon sovande oskyldig människa. sen så ändras Facet, kan bli en snygg kombianation om man väljer rätt Ras och rätt utseende Så här blir man vampyr: Mörda en oskyldig människa, och Dark Brotherhood besöker dig, gör uppdraget, sen gör du alla uppdrag för Vampyren i DB, så frågar han om man tar emot hans "Dark Gift" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Okej. Får fuska då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 (redigerad) Man får lite bättre Attributes, borde va Strenght och agility eller nåt. Och sen får man sämre Personlighet. För att vara ute i solen måste du ha sugigt blood åv någon sovande oskyldig människa. sen så ändras Facet, kan bli en snygg kombianation om man väljer rätt Ras och rätt utseende Så här blir man vampyr: Jag har fått förfrågan om att bli vampyr, men tackade nej för tillfället. Vad bör man vara för ras för att bli en bra thief, och kan man vara med i DB och Thiefs samtidigt? Går ju å byta ras med fusk.. Fast det går ju alltid å börja om. Redigerad 8 juli, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Jag har fått förfrågan om att bli vampyr, men tackade nej för tillfället. Vad bör man vara för ras för att bli en bra thief, och kan man vara med i DB och Thiefs samtidigt? Går ju å byta ras med fusk.. Fast det går ju alltid å börja om. Kattrasen (wtf heter den? Glömt.) antar jag startar med någorlunda bra egenskaper för tjuvar. Och ja, det går att vara med i Dark Brotherhood samtidigt som i Thieves guild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Kattrasen (wtf heter den? Glömt.) antar jag startar med någorlunda bra egenskaper för tjuvar. Och ja, det går att vara med i Dark Brotherhood samtidigt som i Thieves guild. Är Assassin som class också.. Rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Kattrasen (wtf heter den? Glömt.) Khajiit heter den. ^^ Gillar Khajiit på något sätt, är en själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Är Assassin som class också.. Rätt? Om du försöker ha den mera som lönnmördare än tjuv, ja. Men det spelar egentligen inte så stor roll, bara träna upp färdigheterna och den är bra ändån. Jag t ex, gjorde en ren krigare men har gjort både Dark Brotherhood och Thieves guild utan problem. Men om du vill ha en bra början som lönnmördare/tjuv, välj stjärntecknet "The Shadow" eller vad sjutton den heter, som gör att du kan vara osynlig i 60 sekunder varje dag, antar att den är till bra hjälp i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Om du försöker ha den mera som lönnmördare än tjuv, ja. Men det spelar egentligen inte så stor roll, bara träna upp färdigheterna och den är bra ändån. Jag t ex, gjorde en ren krigare men har gjort både Dark Brotherhood och Thieves guild utan problem. Men om du vill ha en bra början som lönnmördare/tjuv, välj stjärntecknet "The Shadow" eller vad sjutton den heter, som gör att du kan vara osynlig i 60 sekunder varje dag, antar att den är till bra hjälp i början. Har det :] Är det värt å bli vampyr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Har det :] Är det värt å bli vampyr? Nej, inte riktigt. Jag håller på att bli galen av de här att man inte får vara ute i solen om man inte har bitit någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Ska köpa oblivion..Ska vänta på att dom sänker priserna och medans jag gör det så fixar jag det på ett annat sätt..Ska vara redguard,magi,svärd+sköld hade jag tänkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Ska köpa oblivion..Ska vänta på att dom sänker priserna och medans jag gör det så fixar jag det på ett annat sätt..Ska vara redguard,magi,svärd+sköld hade jag tänkt.. Om du ska hålla på med magi så ska du vara Breton.. fast de är bara va jag tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts