RadiuZ Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Doh, jag har haft jätte många soul gems men har sålt dom var hittar man fler sånna? Mage Guild, men i högre lvl så kan man hitta dom lite överallt. Eller så var det i Morrowind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Mage Guild, men i högre lvl så kan man hitta dom lite överallt. Eller så var det i Morrowind. Kan man köpa dom i Mage Guild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Kan man köpa dom i Mage Guild? Ja, fast jag brukar bara ta dom bakom ryggen på dom. Och det är bara på vissa Mage Guilds. När jag behövde dom till att bli av med vapyrism så åkte jag runt till alla Mages Guilds för att hitta dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Jag leter efter ett ställe som heter Pale Pass. Någon som har kännedom om denna plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Jag leter efter ett ställe som heter Pale Pass. Någon som har kännedom om denna plats? Norr om Bruma, eller nordväst blir det lite. Jag suger på att förklara men, högst upp på kartan, nordväst om Bruma. Du får leta. Det ska finnas en grotta som heter Serpents Trail däruppe iaf. Ang. Soul gems så är dom random loot. Men för att fylla dom och kunna använda dom måste ni ha en soultrap spell. Varje soul gem kan bara användas en gång också, om ni inte skaffar azuras star. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Norr om Bruma, eller nordväst blir det lite. Jag suger på att förklara men, högst upp på kartan, nordväst om Bruma. Du får leta. Det ska finnas en grotta som heter Serpents Trail däruppe iaf. Ang. Soul gems så är dom random loot. Men för att fylla dom och kunna använda dom måste ni ha en soultrap spell. Varje soul gem kan bara användas en gång också, om ni inte skaffar azuras star. Ah tack! Har en till fråga. Jag har inte kunnat sova på något ställe på flera levlar. Eftersom när jag somnar så kommer en vampyr och smittar mig. Hur undviker jag detta? Så att jag kan börja levla igen. Vet att man kan gå till chapel när man väl är vampyr. Men då man blir smittad så ändras ju ansiktet så att man ser så jävla ful ut. Återställs det till det normala ansikten då man blir av men vampyrismen? Redigerad 27 juni, 2006 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Tog en trip till en sån Shrine, där jag mötte ett par arga orcs som inte verkade tycka om sällskap. Gick till en sån stor sten utanför Imperial City. När jag klickade på den så fick jag en Greater Power som kan låsa up Hard locks. Dock så kan man bara använda den en gång per dag. Edit: Har nog inte blivit attackerad av en vampyr i spelet. Och om man blir det, hur blir man av med den? Redigerad 27 juni, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Tog en trip till en sån Shrine, där jag mötte ett par arga orcs som inte verkade tycka om sällskap. Gick till en sån stor sten utanför Imperial City. När jag klickade på den så fick jag en Greater Power som kan låsa up Hard locks. Dock så kan man bara använda den en gång per dag. Edit: Har nog inte blivit attackerad av en vampyr i spelet. Och om man blir det, hur blir man av med den? Använd Skeleton Key Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Skulle vilja tipsa er om denna online modden till Oblivion. Det är i mycket tidigt stadium såkallad Alpha. Men det kanske kan bli någon sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Återställs det till det normala ansikten då man blir av men vampyrismen? Yes! Vampyr Dark elf Tjuv/Mördare e nice men det är jobbigt att behöva vara inne på dagarna, folk vill inte ge dig quests o.s.v så jag blev en häxas springare för att bli av med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 (redigerad) Yes! Vampyr Dark elf Tjuv/Mördare e nice men det är jobbigt att behöva vara inne på dagarna, folk vill inte ge dig quests o.s.v så jag blev en häxas springare för att bli av med det. Om du suger blod av folk som sover kan du vara ute på dagarna. Bara att gå fram till någon sovande person tryck action så kommer en meny vad du vill göra. Redigerad 28 juni, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Om du suger blod av folk som sover kan du vara ute på dagarna. Bara att gå fram till någon sovande person tryck action så kommer en meny vad du vill göra. Jo jag vet men jag pallade inte springa och göra sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Hur får man tag i skeleton key? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Hur får man tag i skeleton key? Man får den genom att göra en quest för Nocturnal Shrine, och man måste vara minst level 10. Orkar inte förklara vägen dit eftersom jag har glömt den, men jag kopierar från en GameFAQs guide: "Start in Leyawiin. Leave by the North East gate and follow the road north. You'll pass the Ayleid citadel of Veyond, Blanken March and find a dirt path on your right leading to the Shrine." http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/fil...ion_daedric.txt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Klarade precis main-quest! Det var rätt så bra, men jag ville helst döda Dagon själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Den där häxen gör mig galen.. jag ska ge henne 5st soul gems och jag har 5st, eller jag har 5st petty soul gems, 4st grand soul gems, 5st common soul gems och några till.. men inte f*n duger de.. vilken sort ska hon ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Bara soul gems.. ^^ (närå vet inte alls) Men nu till frågan gubbar..Är http://www.webhallen.com/prod.php?id=47716 värt 479 kr? Eller ska jag satsa på det billigare http://www.webhallen.com/prod.php?id=36225 Redigerad 29 juni, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Den där häxen gör mig galen.. jag ska ge henne 5st soul gems och jag har 5st, eller jag har 5st petty soul gems, 4st grand soul gems, 5st common soul gems och några till.. men inte f*n duger de.. vilken sort ska hon ha? 5 tomma grand soul gems Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Blev Grand Champion för nån dag sedan. Rätt fett med den nya armorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Den här tråden är i stort behov av spoilertaggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts