T-Ryder Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Gick perfekt för mig med : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Är det här något man borde satsa på? verkar ju väldigt bra btw: jag klarade det också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Hurra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) Blubb blubb Redigerad 24 juni, 2006 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Blubb blubb Prutt prutt http://img91.imageshack.us/img91/90/testest0pu.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Har problem. *SPOILERVARNING* Har stängt alla jävla gates nu, den sista blev den vid Cheydinhal. När jag skulle rädda grevens son (riddaren) i gaten råkade jag döda honom för hans feta röv hamnar framför mitt svärd. Så nu är alla lacka på mig och vägrar snacka - hur ska jag nu få greven att skicka hjälp till Bruma? Även om jag råkade peta sönder hans son stängde jag ju gaten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Ah, blev Grand Champion idag! Och fick denna tuffa armorn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 (redigerad) problem För att det ska gå även om du dödar honom måste du ta en ring eller något liknande från hans kropp innan du stänger skiten. Om du redan har stängt den tror jag hans lik ligger vid gaten. Redigerad 23 juni, 2006 av Rasken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Ah, blev Grand Champion idag! Och fick denna tuffa armorn.. Ah.. att gå till arenan va de första jag gjorde efter att jag kom ut ifrån kloakerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 (redigerad) Ska The Elder Scrolls IV: Oblivion Make it Pretty Mod Pack vara 200 MB ? Ah, blev Grand Champion idag! Och fick denna tuffa armorn.. SpOiLeR Nu får du börja slåss mot monster i arenan! SpOiLeR Redigerad 24 juni, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Ska The Elder Scrolls IV: Oblivion Make it Pretty Mod Pack vara 200 MB ? SpOiLeR Nu får du börja slåss mot monster i arenan! SpOiLeR MiP mod pack är 205mb, men jag rekommenderar den inte. Den slukar många FPS. Om du har över 40 FPS utan moden så kanske du nog klarar dig med över 30 FPS med moden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) MiP mod pack är 205mb, men jag rekommenderar den inte. Den slukar många FPS. Om du har över 40 FPS utan moden så kanske du nog klarar dig med över 30 FPS med moden Tvärtom för mig .. Fick mer FPS med modden. Shorter grass grejen är ju tillexempel till för att ge mer fps. Läs mer om modden på Gamespot - Make it Pretty Redigerad 25 juni, 2006 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) Tvärtom för mig .. Fick mer FPS med modden. Shorter grass grejen är ju tillexempel till för att ge mer fps. Läs mer om modden på Gamespot - Make it Pretty Jag använder faktist moden själv, 30 FPS med den 38 Utan. Enligt vad jag har upptäckt Egentligen använder jag den bara för att LOD området ser bättre ut, annars skulle det vara Orginal grafiken som gäller Redigerad 25 juni, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Jag använder faktist moden själv, 30 FPS med den 38 Utan. Enligt vad jag har upptäckt Egentligen använder jag den bara för att LOD området ser bättre ut, annars skulle det vara Orginal grafiken som gäller Jo LOD området gör stor skillnad. Men Natural Environments är ju bäst. Fan vad snyggt det blir! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Om man tar slut på kraften i ett "enchanted item" hur får man då tillbaka det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Om man tar slut på kraften i ett "enchanted item" hur får man då tillbaka det? "enchanted item" är väl typ magiska grejjer. Tror det var i Snö stan, vad den nu hette Bruma kanske? Så går du till Mages Guild och där finns det en gubbe som fyller på grejjerna för en viss summa cash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 "enchanted item" är väl typ magiska grejjer. Tror det var i Snö stan, vad den nu hette Bruma kanske? Så går du till Mages Guild och där finns det en gubbe som fyller på grejjerna för en viss summa cash. Ok, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Man kan också använda Soul Gems för att fylla på vapnen, gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Man kan också använda Soul Gems för att fylla på vapnen, gratis Åh, jag sålde just ett par Soul Gems jag fått från Night Mother .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Man kan också använda Soul Gems för att fylla på vapnen, gratis Doh, jag har haft jätte många soul gems men har sålt dom var hittar man fler sånna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts