Jump to content

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Crusader
 Share

Recommended Posts

Har problem.

*SPOILERVARNING*

Har stängt alla jävla gates nu, den sista blev den vid Cheydinhal. När jag skulle rädda grevens son (riddaren) i gaten råkade jag döda honom för hans feta röv hamnar framför mitt svärd. Så nu är alla lacka på mig och vägrar snacka - hur ska jag nu få greven att skicka hjälp till Bruma? Även om jag råkade peta sönder hans son stängde jag ju gaten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska The Elder Scrolls IV: Oblivion Make it Pretty Mod Pack vara 200 MB ?

SpOiLeR Nu får du börja slåss mot monster i arenan! SpOiLeR

MiP mod pack är 205mb, men jag rekommenderar den inte.

Den slukar många FPS. Om du har över 40 FPS utan moden så kanske du nog klarar dig med över 30 FPS med moden

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MiP mod pack är 205mb, men jag rekommenderar den inte.

Den slukar många FPS. Om du har över 40 FPS utan moden så kanske du nog klarar dig med över 30 FPS med moden

Tvärtom för mig .. Fick mer FPS med modden. Shorter grass grejen är ju tillexempel till för att ge mer fps.

Läs mer om modden på Gamespot - Make it Pretty

Redigerad av thotim
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tvärtom för mig .. Fick mer FPS med modden. Shorter grass grejen är ju tillexempel till för att ge mer fps.

Läs mer om modden på Gamespot - Make it Pretty

Jag använder faktist moden själv, 30 FPS med den 38 Utan. Enligt vad jag har upptäckt :shifty:

Egentligen använder jag den bara för att LOD området ser bättre ut, annars skulle det vara Orginal grafiken som gäller ;)

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag använder faktist moden själv, 30 FPS med den 38 Utan. Enligt vad jag har upptäckt ;)

Egentligen använder jag den bara för att LOD området ser bättre ut, annars skulle det vara Orginal grafiken som gäller :P

Jo LOD området gör stor skillnad. Men Natural Environments är ju bäst. Fan vad snyggt det blir! :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man tar slut på kraften i ett "enchanted item" hur får man då tillbaka det? ^_^

"enchanted item" är väl typ magiska grejjer.

Tror det var i Snö stan, vad den nu hette Bruma kanske?

Så går du till Mages Guild och där finns det en gubbe

som fyller på grejjerna för en viss summa cash.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor