thotim Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Här kan du testa Där man kan skriva in i datorspecifikationerna och testa, inte där man testar datorn man sitter på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Där man kan skriva in i datorspecifikationerna och testa, inte där man testar datorn man sitter på.. ooo du har rätt sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Sedan stämmer det inte heller. Stod att jag inte kunde spela 25 to life. Men det funkade finfint för mig när jag spelade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Köpte Oblivion i lördas! skit kul spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Köpte Oblivion i lördas! skit kul spel Har också köpt spelet ..jag kan inte spela den hackar för mycke :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Har också köpt spelet ..jag kan inte spela den hackar för mycke :'( Tänk efter vad som är innuti lådan före du skaffar nåt spel.. Men men.. Ta upp den där screenen som är före spelet sen options. Sänk upplösningen till 640X480 Screen Effect None V. Sync, off? Och ingen AA. Så kollar du om du har det på lägsta innuti spelet också, slutar det lagga kan du höja lite. Men rekommenderar inte att du ändrar BLOOM och AA och HDR, dem ska va av. Vad har du för grafikkort? Hur stort? Hur mycke RAM? Vad har du för processor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Tänk efter vad som är innuti lådan före du skaffar nåt spel.. Men men.. Ta upp den där screenen som är före spelet sen options. Sänk upplösningen till 640X480 Screen Effect None V. Sync, off? Och ingen AA. Så kollar du om du har det på lägsta innuti spelet också, slutar det lagga kan du höja lite. Men rekommenderar inte att du ändrar BLOOM och AA och HDR, dem ska va av. Vad har du för grafikkort? Hur stort? Hur mycke RAM? Vad har du för processor?RAM 2x256MB 400Mhz dual chanel Processor intel celleron 4 2.4 Ghz Grafikkort ASUS ATI Radeon 9600SE 128MB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 RAM 2x256MB 400Mhz dual chanel Processor intel celleron 4 2.4 Ghz Grafikkort ASUS ATI Radeon 9600SE 128MB Spelet är nog mer gjort för 256mb grafikkort och 1GB RAM. Men har du provat allt på låga inställningar, speciellt upplösningen. Och använd inte HDR (High Dynamic Range) använd bloom eller helst inget. Ta av Shadows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Spelet är nog mer gjort för 256mb grafikkort och 1GB RAM. Men har du provat allt på låga inställningar, speciellt upplösningen. Och använd inte HDR (High Dynamic Range) använd bloom eller helst inget. Ta av Shadows.Ska testa .tack .jag ska ändå köpa ny data efter lovet en riktig spel data som klarar av stora spel som Oblivion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Tihi, gjorde ett sånt där test om datorn klarar Oblivion på min nya dator. It did! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Tihi, gjorde ett sånt där test om datorn klarar Oblivion på min nya dator. It did! Tryck sen på Rekommended, minium klarar nog en helt vanlig ny hemdator av. Eazy-e: Datan finns inuti datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Inga problem med recommended heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Inga problem med recommended heller! = Du kan köra spelet på högsta grafik ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Inga problem med recommended heller! Du har en riktigt bra data va betala du den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 18 500 kr.. Ändrade lite på Komplett Gamer a20 som ligger på Komplett.se http://www.komplett.se/k/config.asp?ConfigSystemId=10180 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Du har en riktigt bra data va betala du den?? DATAN FINNS INNUTI DATORN! Jag betalade 15 000 krunor för min. Köpte den i December. GeForce7800GT 256mb AMD 64 4000+ 2.41GHz 1GB RAM 5.1 Surround 300GB Hårddisk osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Tänkte bara visa er denna söta Wood Elf modden jag hittade. . Haha jag sätter 50:- på att du tänder på sånt där xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Haha jag sätter 50:- på att du tänder på sånt där xD Måste säga att jag föredrar det framför NE male faktiskt .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Måste säga att jag föredrar det framför NE male faktiskt .. Purple rain...Purple rain. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 RAM 2x256MB 400Mhz dual chanel Processor intel celleron 4 2.4 Ghz Grafikkort ASUS ATI Radeon 9600SE 128MB jag har AMD ATHLON 1.25 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts